- Katılım
- 15 Ağu 2012
- Mesajlar
- 696
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,bir sorum olacak.Şehir dışından bir motor buldum 2.el 2400km'de.Fakat sahibi plaka işlemlerini yapmamış,plaka takılmamış.Motoru aldıktan sonra sırasıyla neler yapmam lazım,kaç para masraf tutar,aydınlatırsanız sevinirim,şimdiden teşekkürler.