PLAKA İŞLEMLERİ...

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Merhaba arkadaşlar,bir sorum olacak.Şehir dışından bir motor buldum 2.el 2400km'de.Fakat sahibi plaka işlemlerini yapmamış,plaka takılmamış.Motoru aldıktan sonra sırasıyla neler yapmam lazım,kaç para masraf tutar,aydınlatırsanız sevinirim,şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Motosikletin faturaı var ise, fatura ile birlikte şu anki sahibi trafiğe gidip plaka çıkartması gerekiyor. Sigortasını yaptırıcak, Ek1 formu dolduracak trafiğe vericek, plaka işlemi başlatıcak daha sonra ruhsat plaka çıkınca sana satabilir. Öncelikle motosikletin faturası olup olmadığını öğren hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst