Plaka Hakkında Tüm Sorular ve Yanıtlar

  • Konbuyu başlatan Guest
  • Başlangıç tarihi
G

Guest

Arkadaşlar 0 motosiklet alınca ruhsat plaka işlerini satan yapmıyormu?
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
miskin bende duyunca şaşırdım ama motosiklet şirketleri , araba şirketleri gibi anahtar teslim fiyatını söylemiyor. plaka masrafın var ne yazıkki.
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
67
En iyisi muameleciler, hiç değilse paranı verince derdin pek olmuyor. Tabiî güvenilir bir muameleci bulmak lâzım. Motor işlemleriyle ilgilenen bir kaç yer var...Zaten satan yer de anlaşmalı muameleciye veriyordur büyük olasılıkla.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Heyula' Alıntı:
En iyisi muameleciler, hiç değilse paranı verince derdin pek olmuyor. Tabiî güvenilir bir muameleci bulmak lâzım. Motor işlemleriyle ilgilenen bir kaç yer var...Zaten satan yer de anlaşmalı muameleciye veriyordur büyük olasılıkla.

Neden en iyisi muameleciler, bu iş bu kadar zor mu ki kendimiz yapamayalım da başkasına yaptıralım.
 
Katılım
12 Ara 2004
Mesajlar
21
Plaka Masrafı

Arkadaşlar pazartesi günü Mondial 125 mt almayı düşünüyorum aldığım yere sorum plaka masrafının 150 milyon tutacağını söylediler..Bu ücret normal mi şimdi bildiğim kadarıyla vekalet falanda verilcekmiş..Ben bu işi kendim yapamazmıyım.. İşleyiş nasıl başlar Vergi Dairesi Trafik ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam 4. ayda 130 a falan cıkmıstı.ama takıpcı yapmıstı.kendın yaparsan bıraz daha ucuza gelır.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
ben herşeyi kendim yaptım motoru aldığımda 50 milyon civarı bişey tutuyo.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
danger0' Alıntı:
ben herşeyi kendim yaptım motoru aldığımda 50 milyon civarı bişey tutuyo.
YAV NİYE SALLIYORSUNUZ HERŞEYİ BİLMEK İÇİN BİLMEYİN

SANA FATURASINI VE ÖTV SİNİ YATIRIP VERECEK ZATEN
2 YAPRAK RUHSAT 49 YTL+TEK PLAKA 9(MAX)+DERNEKTEN ZARF 2 YTL+SİGORTA 22 YTL:82 YTL KENDIN YAPARSAN FORMU DOLDURTTURSAN 5 YTL D E ONA VERIRSIN 87 YE MALOLUR
50 MİLYONA KAPIDAN İÇERİYE GİREMEZSIN SALLAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SANA FATURASINI VE ÖTV SİNİ YATIRIP VERECEK ZATEN
2 YAPRAK RUHSAT 49 YTL+TEK PLAKA 9(MAX)+DERNEKTEN ZARF 2 YTL+SİGORTA 22 YTL:82 YTL KENDIN YAPARSAN FORMU DOLDURTTURSAN 5 YTL D E ONA VERIRSIN 87 YE MALOLUR
50 MİLYONA KAPIDAN İÇERİYE GİREMEZSIN SALLAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:flower: :flower:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
savaş doğru söylüyor.ben trafik takipçisiyim.bir vatandaşın bu işi yapmazı biraz zor olur.masraf olarakta bir takım ruhsat 49 ytl artı 19 ytl sigorta 10 ytl plakası artı olarak 10 ytl de dosya kıymetli evrak olur.eğer kendin yaparsan.trafik takipçine verirsen 25 30 ytlde o alır bunların toplamı yapacağın masraf. :cat:
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
68
Yani en fazla 150 YTL tutuyor. Halbu ki Honda bayii ile konuştuğumda "Plaka işlemlerini biz yapıyoruz 225YTL tutuyor" demişlerdi.... :farao:
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
ben herşeyi kendim yaptım motoru aldığımda 50 milyon civarı bişey tutuyo.

50 CIVARI 50 DE DEGIL BIR KERE SEN SIFIR MOTORA PLAKA CIKARIYORSAN SADECE EVRAKLAR İÇİN ELLİ MİLYON 50 YTL ALIYORLAR BU IKI KAGIT PARÇASI (ruhsat)
PLAKA VAR +MASRAFLAR VAR EN AZ 90 LIRA BUNUN ALTINA KIMSE CIKARAMAZ CIKARIRIM DIYENDE YALAN SOYLEMIS OLUR BENCE :silent:


YANLIŞLIK OLMASIN VEYA YANLIŞ HATIRLIYOR OLMIYASIN....?????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savasxxl
????????? SEN NE DEMEK İSTEDIN ANLAMADIM AMA??

Dostum dogru yazmissin sana katildigimi belirtmek istedim ama biseyleri eksik yaptim heralde.. Aslinda bu isleri vatandas kendisi de yapabilir ama nedense yaptirmamak icin sanki ellerinden geleni yapiyolar.. (Walla ortak calisma var diye ben demedim. Siz öle anladınız sanırım..)
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Savasxxl ne kadar seviyesizce davrandığının farkında mısın????

O 49 milyon dediğiniz fiyatın içinde 10 milyonluk bağış makbuzunun fiyatı var. Bunu ödememek elinizde zorluk çıkartabiliyorlar ama kendinizden emin davrandığınızda almıyorlar.

ruhsat için 39 milyon + plaka için 6 milyon + sigorta için 21 milyon (hiç birşeyi doldurtmak için kimseye para vermedim, allaha şükür okuduğumu anlayabiliyorum). ( bu sözler üzerine arayıp tüm makbuzları buldum)

Size eder 66 milyon. Ben arkadaşlarımı düşündüğüm için gidip 150 milyon vermemeleri için söyledim. sizce 150-66= 84 milyon az para mı?
Bence gidip 2 gün uğraşmaya değer.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
50 nerede pekı??
>O 49 milyon dediğiniz fiyatın içinde 10 milyonluk bağış makbuzunun fiyatı var. Bunu ödememek elinizde zorluk çıkartabiliyorlar ama kendinizden emin davrandığınızda almıyorlar. >
vermemek elınde oylemi??
onuda kabul ettik formu nereden aldın
el yazsıyla kabul etmıyorlar
dijital daktilon varsa veya normal daktilo ozaman tamam
ama ne yaparsan nereden kısarsan kıssss 50 milyon değil
hatanı görünce seviyesiz olmakta işin cabası


(bu sözler üzerine arayıp tüm makbuzları buldum)
demişsin madem yardım makbuzu vermedın neyın makbuzunu buldun??




kendınden eminsin madem nıye 50 ytl dediğin şeyi 66 ya çıkardın(66 ya da ımkanı yok çıkmaz ama)
ben kendım çıkardım 2 saatimi aldı üstüne üstlük FB plaka aldım

((çokta kendımden emındım) ve bana bu paraya mal oldu en fazla değeri yazdım senın gıbı olmayacak rakamı d eğil.....
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
okulyolu' Alıntı:
savasxxl
????????? SEN NE DEMEK İSTEDIN ANLAMADIM AMA??

Dostum dogru yazmissin sana katildigimi belirtmek istedim ama biseyleri eksik yaptim heralde.. Aslinda bu isleri vatandas kendisi de yapabilir ama nedense yaptirmamak icin sanki ellerinden geleni yapiyolar.. (Walla ortak calisma var diye ben demedim. Siz öle anladınız sanırım..)

yok sorun d eğil bende sonradan çaktım bana destek verdiğini:) :cat: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Arkadaşım ne saçmalıyorsun sen allahaşkına ya, insanı çileden çıkarıyorsunuz vallahi. Yazılanları adam gibi okumuyorsunuz , muhalefet yapmak için çarpıtıyorsunuz, nedir derdiniz?
Ben ne demişim orda 50 milyon civar bişey demişim sonuç 66 milyonmuş , eee?
makbuzlarda ruhsat yapraklarını aldığında verilen, plaka için para verilirken ve sigorta yatırılırken ki makbuzlar.

Ki hatalı bile olsam ; "Bu arkadaş böyle halletmiş ama ben bu kadar ucuza halledemedim benimki şu tuttu" demek mi yakışır insana yoksa 'atmaaaaaa' diye mesaj atmakmı. Arkadaşlar burası günde yüzlerce kişinin girip okuduğu bir forum , yazdıklarımıza lütfen dikkat edelim.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst