abim öncelikle hoş geldin ufak cc lerden başlamalısın tecrübe kazandıkca CC büyütürsün mesela cbr 125r ile başlıya bilirsin
bütçe nedir ekipmanlara ne kadar ayırdın ?
ehliyetin var mı ?
aşırı hız meraklısımısın malum adrenalin bağımlılık yapar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
eskişehirde oturuyon plaka almak istiyorsun önce sonrada süper moto alacaksın ben bişe anlamadım :sunny:
sanırım arkadaş motor ilanlarına bakmış bazılarında
-satış yok böyle anlır
-ruhsat sahibi kayıp satış yok
gibi yazıları gördüyse üzerine alabileceyi bir motor aradığını söylüyor ben böyle anladım