piyanist_irf nın ....seyir defterinden

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
:rendeer:öncelikle tüm mt dostlarının mubarek ramazan bayramını en içten ve candan dileklerimle kutlayarak mezunun ortasına balıklama dalıyorum...:)

31 ağustos çarşamba günü sevgili takendy (oğuz) arkadaşımla yapmış olduğumuz geziyi sizlerle paylaşmak istedim :)

paylaşmak derken , gezi gezidir elbette fakat , istanbul trafiği ve güncel hayatın sitresinden bunalmış sevgili oğuza can suyu gibi geldiğini yüzünden ve moralinden anlamam zor olmadı :)

her ne kadar foto çekmeye çok zaman ayıramasamda yinede o anları ölümsüzleştirmek için bir kaç foto ve 2 adet video yükledim sizlerle paylaşmak adına kiii......

toplamda ortalama 70 km lik sakin doğayla başbaşa bir parkuru birlikte devirdik .. video ve fotolara geçeceğim ama geçmeden önce peşin peşin söyleyeyim :)

bu parkurun yarısından çoğu gps te göstermiyor bilmiyorum güncellemek gerek sanırım :)

fakat şunu kesinlikle söylemeliyim oğuza rehberlik ettim ve oğuzun motürünün su koyvermesi ve istanbul geçişi ruhunu teslim etmesinden sebep kafamdaki parkurun ancak ve ancak 70 km lik kısmını kısıtlı olarak gezdik .

yani turu tamamlayamadım :) siz yinede kendi başınıza ben doğa dağ bayır filan gezecem diye bu yollara dalıp, gps e de güvenmeyin derim :cherry::p

videolar yine piyanist_irf objektifiyle sizlerle, şimdi fotolara geçeyim ve güzel paylaşımlarda buluşma dileklerimi yineleyeyim. :)










bu objektif pozlar tamamen metehandrodan çalıntıdır :cherry::queen:




iznik gölünden bir manzara



rakım sallamasyon 1000 küsür vardır manzara gerçekten oturup,sohbete değecek güzellikte gerçiii oğuzla oturduğumuz yer hem iznik gölünü hemde marmarayı kısmen görecek bir rakımdaydı :) oğuzu bi ara oksijen çarpmış :) garibim alışmış istanbulun isli havasına :)










inanmayacaksınız belki ama motosikletle durakladığımızda hissedilir derecede kuvetli bir kekik kokusu genizlerimizi sarıyor , ulem oğuz sana bi demet toplayacaktın yalan oldu muhabbetten ben kekiğe para vermiyorum bu arada :)







günü birlik gezi düşünen arkadaşlara ilaç ,şifa niyetine şiddetle tavsiye ederim...
ayrıca ailecek haftasonu uzak yerlere kaçamayıp kamlanacak dostlar için biçilmiş kaftan tabiri yarler mevcut :)



















yollar insana huzur veriyor bayram olmasına karşın araç trafiği yok denecek kadar az ve 70 -80 km gibi hızlarda , cbf 150 kullanıyor olmama karşın sanki racıng makinayla yol alıyormuşum hissini yaşıyor insana, buda acayip keyif veriyor , yol durumu genellikle asfalt kaplama yer yer mıcırlı ama sürüşü tehlikeye atacak tarzdan değil yinede dikkatli olmakta fayda var elbette :)




şöle olan resimleride koyayım oğuz için :) nassiiiii oğuz çekmek değil emmmeee bakmak eyi oluyiiii demi ?????:cherry::queen:





oğuzun hemen arka kısmında aşşağıdaki vadi ve dere yatağına kurulmuş olan yapılar ballıkaya çiftliği adı altında özel bir

zatta ait aga güzelce çimlendirmeyi yapmış fotoda iyi çıkmamış olabilir fakat canlı görmenizde fayda var...





burasıda pek belli olmuyor fakat dur şimdi tam detay tepeyide yükleyeyim :)






ahanda o tepe :) yalnız resimdeki kesilmiş yer eşime ait olduğu için kusurumu hoş görün ...





karamürselimizin aşıklar tepesini zaten bir çoğumuz biliyoruz ancak oğuzda hasta oldu manzaraya , o gün manzaraya doydu desek abartı olmaz:)





evet son olarak bir karede benden ekleyerek hemen allttaki videoları özellikle seyretmeniz sizlerin menfaatine olup, kameranın konumunu değişik bir açıdan görüntü almak amacıyla düşünsemde yüksek devirlerdeki,

titreşimi akıl edemedim ama birdahaki sefere en titreşimsiz yere montajlayacağımdan şüpheniz olmasın bundan dolayı özür diyerek konu başlığımı kapatıyorum ve video linklerine geçiyorum ..:)

ulem mete sen olaydın videoya da gerek yoktu namıssız kare kare çekerdin üşenmeden de yüklerdin tosunum benim :)

o gün zamanın olaydıda beraber lüpleteydik köfteleri,:)

haaaa bu arada köfteleri koymadım arkadaş yiyen var yiyemeyen var :cherry: :rendeer:


işte linkler , güzel dostluklarla en güzel paylaşımlara ve yeni maceralara yelken açmak dileklerimle büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum..

selametle.....




http://www.izlesene.com/video/motosiklet-gezisi-prt-1/4405047 birinci video


http://www.izlesene.com/video/motosiklet-gezisi-part-2/4406117 ikinci video

iyi seyirler teşekkürler....
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yav birinin aklına gelsekte giderken bizide çağırıp beraber gitsek....
abi iyi geziyorsunuz şaka filan...
Allah kaza bela vermesin:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi güzel gezi olmuş tekerinize sağlık:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yav birinin aklına gelsekte giderken bizide çağırıp beraber gitsek....
abi iyi geziyorsunuz şaka filan...
Allah kaza bela vermesin:)

ulem bekir sıkarım ümüüünü ulemmmmm:cherry: gelcem abi dedinde bizmi gelme dedik sana :cherry: tekkeyi bekleyen çorbayı içer kardeşim oğuz geldi karşılığınıda fazlasıyla manzarayla sohbetle aldı :cherry: sende gel sende al..

hem sora tamam gari ramazan bitti artıkın kopuk uçurtmayım hiç belli olmaz sağım solum :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
emegine sağlık güzel kareler bir tarafta iznik gölü bir müddet gittikten sonra marmara denizi çok güzel yerler iyiki köfteleri koymamışsın bende köfte hastalığı var ;)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi güzel gezi olmuş tekerinize sağlık:cat:

sağolasın fatihim ne yapıyon kardeşim nası geçti bayram bu arada dünü oğuza harcayınca bu gün de buradaki akrabalarla geçti ev ana baba günüydü giden gelen pehhhh görme sorma gitsin :)

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

emegine sağlık güzel kareler bir tarafta iznik gölü bir müddet gittikten sonra marmara denizi çok güzel yerler iyiki köfteleri koymamışsın bende köfte hastalığı var ;)

teşekkür ederim erol abi inşallah hep birlikte abi :):cat::rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sağolasın fatihim ne yapıyon kardeşim nası geçti bayram bu arada dünü oğuza harcayınca bu gün de buradaki akrabalarla geçti ev ana baba günüydü giden gelen pehhhh görme sorma gitsin :)

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:51 ----------



teşekkür ederim erol abi inşallah hep birlikte abi :):cat::rendeer:

abi benim bayram 1 hafta önce geldi ne yapalım evde onunla oyalanıyorum motor yok zaten o ayrı ama bayramın böyle geçmesi benim için hayırlı oldu diyebilirim ybr konusunda da sona yaklaştık bir kaç tane var baktık işte bakalım yakın zaman alacağız sanırım hayırlısıyla bakalım
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi benim bayram 1 hafta önce geldi ne yapalım evde onunla oyalanıyorum motor yok zaten o ayrı ama bayramın böyle geçmesi benim için hayırlı oldu diyebilirim ybr konusunda da sona yaklaştık bir kaç tane var baktık işte bakalım yakın zaman alacağız sanırım hayırlısıyla bakalım

hayırlısı olsun fatihim bizim buradaki ybr olaydı güzel motürdü allah için :) ama nasip kısmet :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlısı olsun fatihim bizim buradaki ybr olaydı güzel motürdü allah için :) ama nasip kısmet :)
evet abi o çok güzel di resimden bile belli oluyordu ama seni aradığım gece para cebimdeydi fakat o güzel ybr çoktan satılmıştı o geceye kadar beklemedeyim hala netten bakıyorum yani kafama göre buldum 2010 model var bi tane güngörende ama sanırım kuryeye girmiş siyah egsoz paslanmış yeni kasa bu kadar az kullanılmış bi motorun o eksozu midemi bulandırdı o yüzden hiç aramadım bile km 2000 yazmışlar tabi yerse hesabı
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evet abi o çok güzel di resimden bile belli oluyordu ama seni aradığım gece para cebimdeydi fakat o güzel ybr çoktan satılmıştı o geceye kadar beklemedeyim hala netten bakıyorum yani kafama göre buldum 2010 model var bi tane güngörende ama sanırım kuryeye girmiş siyah egsoz paslanmış yeni kasa bu kadar az kullanılmış bi motorun o eksozu midemi bulandırdı o yüzden hiç aramadım bile km 2000 yazmışlar tabi yerse hesabı

öle valla yersen yediriyolar aga :) bu arada 2 videoya baktınmı ? :) sonuna kadar ben hazırlama aşamalarında öle aman aman izlemedim sadece hataları vs. düzelttim filan ama aga o yollarda harbi çok hızlı makina kullanıyormuşsun hissine kapılıyorsun yollar tenha ve dar tabi yolu bilmekte önemli :)

benim acayip hoşuma gitti...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
telefondan resimleri göremesemde anlatımı tek tek okudum... Paylaşım için teşekkür ederim....
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ulem bekir sıkarım ümüüünü ulemmmmm:cherry: gelcem abi dedinde bizmi gelme dedik sana :cherry: tekkeyi bekleyen çorbayı içer kardeşim oğuz geldi karşılığınıda fazlasıyla manzarayla sohbetle aldı :cherry: sende gel sende al..

hem sora tamam gari ramazan bitti artıkın kopuk uçurtmayım hiç belli olmaz sağım solum :cherry:
gelcem abi maaşı bekliyoruz..
ancak işe gidip gelmelik benzin var motorda:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gelcem abi maaşı bekliyoruz..
ancak işe gidip gelmelik benzin var motorda:queen:


bak büyüklerinden utan :cherry: tunal abi ve onur şu an yola çıkmışlar buraya geliyorlar bide köfteye sararız akşam akşam ohhhhhh misss :cherry:

şaka bi yana kardeşim bilirim yokluğuda varlığıda sen bakma bana takılıyorum sana :) canın ne zaman isterse biliyosun başım üstüne:):cat::rendeer:

---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

telefondan resimleri göremesemde anlatımı tek tek okudum... Paylaşım için teşekkür ederim....

telefondan baktınmı göremiyonmu ramazanım ? o zaman hiç bakma eve gidince bakarsın başka tadı çıkmaz kanka :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
burnumuzun dibinde ne cennet köşeler varmışta haberimiz yokmuş...

irfan aga tüm gününü bana ayırıp o eşsiz yerlerin rehberliğini yaptığın için güzel muhabbetin , enfes köftler için , jestlerin ve tüm herşey için çok teşekkür ederim , sana borçlandım...


her ne kadar mehe_hanı denk getiremesem de nefes gibi arkasındaydım , sabahın erken saatlerinde başlayan tüm olumsuzluklara rağmen harika bir gündü önce arka fren bitti , sonra tüm gün yağ akıttı akşam dönüşte su kaynattı inan evin kapısında ise son nefesini verdi :) emanet motorla bu kadar oluyormuş :)

tekrarı için zaman kollamaya başladım bile

görüşmek üzere...





 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
burnumuzun dibinde ne cennet köşeler varmışta haberimiz yokmuş...

irfan aga tüm gününü bana ayırıp o eşsiz yerlerin rehberliğini yaptığın için güzel muhabbetin , enfes köftler için , jestlerin ve tüm herşey için çok teşekkür ederim , sana borçlandım...


her ne kadar mehe_hanı denk getiremesem de nefes gibi arkasındaydım , sabahın erken saatlerinde başlayan tüm olumsuzluklara rağmen harika bir gündü önce arka fren bitti , sonra tüm gün yağ akıttı akşam dönüşte su kaynattı inan evin kapısında ise son nefesini verdi :) emanet motorla bu kadar oluyormuş :)

tekrarı için zaman kollamaya başladım bile

görüşmek üzere...







dostum beni seven adamı bende severim :) arkadaşlar arasında...... şimdi dellendircen gene beni ne borcu agam sen kalk istanboullardan bizim için yol tep gel burlara sorada konuş burda olmazzzz bana ters aga :) edeple gelen lutufla gider :)

bu arada tünal abi (1100xx)ve onur şu an yoldalarmış az önce görüştük telden bayramlaşma adı altında sanırım kurtlanmışlar:) buraya doğru seyrediyorlar şu an :)

bizim köftecide ne işsin sen diyecek en sonunda :queen: bende acıktım zati gerçiii uyku vaktim geldi ama dost için uykusuz da kalınır evvel allah :)


bu arada yüklediğin resimlerde aga gülmek galibam bana yakışıyo ulem :) o resim hoşuma gitti :)


not: yedek cbf yi alaydık en azından evde boşaltırdı yağını senin motür :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
süper bir yer abi.
irfan abi bizi diskoya (resimdeki yerler) götür :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
süper bir yer abi.
irfan abi bizi diskoya (resimdeki yerler) götür :)

sen makinayı al hayırlısıyla ama acele et millet her an patlayabilir ahanda bu hafta sonu ordayız diyebilir , olmadı kafana takma tünal ağabeyle gel buraya kadar sana benim cbf den bitane ayarlarım sorun değil istersen ybr de var başka bir arzunuz ? :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abovvv apaçi tırt motorcular bir araya gelmişler...:p bu gezinin başlangıcının 15 dakika öncesi bizim Kobra İrfanla tesadüfen karşılaştım...ben Uşağa gidiyordum Kobracım bizim Takendy kankeitayı bekliyor...bak Allahın işine...:p


 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşmanlar çatlasın....siz ne ara buluştunuz arkadaşım. Hızır mısnız?Yunus musunuz? siz ne ayaksınız :) valla irfan arkadaşım hep yalnız kaçamak yapıyorsun,bizde resimlere bakıp bakıp kediler gibi yalanıyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst