Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
:rendeer:öncelikle tüm mt dostlarının mubarek ramazan bayramını en içten ve candan dileklerimle kutlayarak mezunun ortasına balıklama dalıyorum...
31 ağustos çarşamba günü sevgili takendy (oğuz) arkadaşımla yapmış olduğumuz geziyi sizlerle paylaşmak istedim
paylaşmak derken , gezi gezidir elbette fakat , istanbul trafiği ve güncel hayatın sitresinden bunalmış sevgili oğuza can suyu gibi geldiğini yüzünden ve moralinden anlamam zor olmadı
her ne kadar foto çekmeye çok zaman ayıramasamda yinede o anları ölümsüzleştirmek için bir kaç foto ve 2 adet video yükledim sizlerle paylaşmak adına kiii......
toplamda ortalama 70 km lik sakin doğayla başbaşa bir parkuru birlikte devirdik .. video ve fotolara geçeceğim ama geçmeden önce peşin peşin söyleyeyim
bu parkurun yarısından çoğu gps te göstermiyor bilmiyorum güncellemek gerek sanırım
fakat şunu kesinlikle söylemeliyim oğuza rehberlik ettim ve oğuzun motürünün su koyvermesi ve istanbul geçişi ruhunu teslim etmesinden sebep kafamdaki parkurun ancak ve ancak 70 km lik kısmını kısıtlı olarak gezdik .
yani turu tamamlayamadım
siz yinede kendi başınıza ben doğa dağ bayır filan gezecem diye bu yollara dalıp, gps e de güvenmeyin derim :cherry:
videolar yine piyanist_irf objektifiyle sizlerle, şimdi fotolara geçeyim ve güzel paylaşımlarda buluşma dileklerimi yineleyeyim.


bu objektif pozlar tamamen metehandrodan çalıntıdır :cherry::queen:

iznik gölünden bir manzara

rakım sallamasyon 1000 küsür vardır manzara gerçekten oturup,sohbete değecek güzellikte gerçiii oğuzla oturduğumuz yer hem iznik gölünü hemde marmarayı kısmen görecek bir rakımdaydı
oğuzu bi ara oksijen çarpmış
garibim alışmış istanbulun isli havasına 



inanmayacaksınız belki ama motosikletle durakladığımızda hissedilir derecede kuvetli bir kekik kokusu genizlerimizi sarıyor , ulem oğuz sana bi demet toplayacaktın yalan oldu muhabbetten ben kekiğe para vermiyorum bu arada


günü birlik gezi düşünen arkadaşlara ilaç ,şifa niyetine şiddetle tavsiye ederim...
ayrıca ailecek haftasonu uzak yerlere kaçamayıp kamlanacak dostlar için biçilmiş kaftan tabiri yarler mevcut





yollar insana huzur veriyor bayram olmasına karşın araç trafiği yok denecek kadar az ve 70 -80 km gibi hızlarda , cbf 150 kullanıyor olmama karşın sanki racıng makinayla yol alıyormuşum hissini yaşıyor insana, buda acayip keyif veriyor , yol durumu genellikle asfalt kaplama yer yer mıcırlı ama sürüşü tehlikeye atacak tarzdan değil yinede dikkatli olmakta fayda var elbette

şöle olan resimleride koyayım oğuz için
nassiiiii oğuz çekmek değil emmmeee bakmak eyi oluyiiii demi ?????:cherry::queen:

oğuzun hemen arka kısmında aşşağıdaki vadi ve dere yatağına kurulmuş olan yapılar ballıkaya çiftliği adı altında özel bir
zatta ait aga güzelce çimlendirmeyi yapmış fotoda iyi çıkmamış olabilir fakat canlı görmenizde fayda var...

burasıda pek belli olmuyor fakat dur şimdi tam detay tepeyide yükleyeyim

ahanda o tepe
yalnız resimdeki kesilmiş yer eşime ait olduğu için kusurumu hoş görün ...

karamürselimizin aşıklar tepesini zaten bir çoğumuz biliyoruz ancak oğuzda hasta oldu manzaraya , o gün manzaraya doydu desek abartı olmaz

evet son olarak bir karede benden ekleyerek hemen allttaki videoları özellikle seyretmeniz sizlerin menfaatine olup, kameranın konumunu değişik bir açıdan görüntü almak amacıyla düşünsemde yüksek devirlerdeki,
titreşimi akıl edemedim ama birdahaki sefere en titreşimsiz yere montajlayacağımdan şüpheniz olmasın bundan dolayı özür diyerek konu başlığımı kapatıyorum ve video linklerine geçiyorum ..
ulem mete sen olaydın videoya da gerek yoktu namıssız kare kare çekerdin üşenmeden de yüklerdin tosunum benim
o gün zamanın olaydıda beraber lüpleteydik köfteleri,
haaaa bu arada köfteleri koymadım arkadaş yiyen var yiyemeyen var :cherry: :rendeer:
işte linkler , güzel dostluklarla en güzel paylaşımlara ve yeni maceralara yelken açmak dileklerimle büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum..
selametle.....
http://www.izlesene.com/video/motosiklet-gezisi-prt-1/4405047 birinci video
http://www.izlesene.com/video/motosiklet-gezisi-part-2/4406117 ikinci video
iyi seyirler teşekkürler....
31 ağustos çarşamba günü sevgili takendy (oğuz) arkadaşımla yapmış olduğumuz geziyi sizlerle paylaşmak istedim
paylaşmak derken , gezi gezidir elbette fakat , istanbul trafiği ve güncel hayatın sitresinden bunalmış sevgili oğuza can suyu gibi geldiğini yüzünden ve moralinden anlamam zor olmadı
her ne kadar foto çekmeye çok zaman ayıramasamda yinede o anları ölümsüzleştirmek için bir kaç foto ve 2 adet video yükledim sizlerle paylaşmak adına kiii......
toplamda ortalama 70 km lik sakin doğayla başbaşa bir parkuru birlikte devirdik .. video ve fotolara geçeceğim ama geçmeden önce peşin peşin söyleyeyim
bu parkurun yarısından çoğu gps te göstermiyor bilmiyorum güncellemek gerek sanırım
fakat şunu kesinlikle söylemeliyim oğuza rehberlik ettim ve oğuzun motürünün su koyvermesi ve istanbul geçişi ruhunu teslim etmesinden sebep kafamdaki parkurun ancak ve ancak 70 km lik kısmını kısıtlı olarak gezdik .
yani turu tamamlayamadım
videolar yine piyanist_irf objektifiyle sizlerle, şimdi fotolara geçeyim ve güzel paylaşımlarda buluşma dileklerimi yineleyeyim.


bu objektif pozlar tamamen metehandrodan çalıntıdır :cherry::queen:

iznik gölünden bir manzara

rakım sallamasyon 1000 küsür vardır manzara gerçekten oturup,sohbete değecek güzellikte gerçiii oğuzla oturduğumuz yer hem iznik gölünü hemde marmarayı kısmen görecek bir rakımdaydı



inanmayacaksınız belki ama motosikletle durakladığımızda hissedilir derecede kuvetli bir kekik kokusu genizlerimizi sarıyor , ulem oğuz sana bi demet toplayacaktın yalan oldu muhabbetten ben kekiğe para vermiyorum bu arada


günü birlik gezi düşünen arkadaşlara ilaç ,şifa niyetine şiddetle tavsiye ederim...
ayrıca ailecek haftasonu uzak yerlere kaçamayıp kamlanacak dostlar için biçilmiş kaftan tabiri yarler mevcut





yollar insana huzur veriyor bayram olmasına karşın araç trafiği yok denecek kadar az ve 70 -80 km gibi hızlarda , cbf 150 kullanıyor olmama karşın sanki racıng makinayla yol alıyormuşum hissini yaşıyor insana, buda acayip keyif veriyor , yol durumu genellikle asfalt kaplama yer yer mıcırlı ama sürüşü tehlikeye atacak tarzdan değil yinede dikkatli olmakta fayda var elbette

şöle olan resimleride koyayım oğuz için

oğuzun hemen arka kısmında aşşağıdaki vadi ve dere yatağına kurulmuş olan yapılar ballıkaya çiftliği adı altında özel bir
zatta ait aga güzelce çimlendirmeyi yapmış fotoda iyi çıkmamış olabilir fakat canlı görmenizde fayda var...

burasıda pek belli olmuyor fakat dur şimdi tam detay tepeyide yükleyeyim

ahanda o tepe

karamürselimizin aşıklar tepesini zaten bir çoğumuz biliyoruz ancak oğuzda hasta oldu manzaraya , o gün manzaraya doydu desek abartı olmaz

evet son olarak bir karede benden ekleyerek hemen allttaki videoları özellikle seyretmeniz sizlerin menfaatine olup, kameranın konumunu değişik bir açıdan görüntü almak amacıyla düşünsemde yüksek devirlerdeki,
titreşimi akıl edemedim ama birdahaki sefere en titreşimsiz yere montajlayacağımdan şüpheniz olmasın bundan dolayı özür diyerek konu başlığımı kapatıyorum ve video linklerine geçiyorum ..
ulem mete sen olaydın videoya da gerek yoktu namıssız kare kare çekerdin üşenmeden de yüklerdin tosunum benim
o gün zamanın olaydıda beraber lüpleteydik köfteleri,
haaaa bu arada köfteleri koymadım arkadaş yiyen var yiyemeyen var :cherry: :rendeer:
işte linkler , güzel dostluklarla en güzel paylaşımlara ve yeni maceralara yelken açmak dileklerimle büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum..
selametle.....
http://www.izlesene.com/video/motosiklet-gezisi-prt-1/4405047 birinci video
http://www.izlesene.com/video/motosiklet-gezisi-part-2/4406117 ikinci video
iyi seyirler teşekkürler....



