Pireneler İspanya,Dolomitler İtalya,Yunanistan ve Fransa.

Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sevgili Cengiz,

Senin gibi motorcuları aramızda görmek bizi çok mutlu ediyor.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Topiği bulamıyor olman, senin motorculuktaki tecrüben kadar forum tecrüben olmadığını gösteriyor.

Ben bu foruma ilk girdiğimde ben de hiç bir şey bulamazdım.

Sana birkaç tane öneri :

1)Sayfanın üstündeki "Mesaj Seçenekleri" bölümünden abonelik ekler, sonrada üst taraftaki "hızlı menü"den Abonelikler e girip bulabilirsin.

2)Ana sayfada üye listesi var, orada en başta senin rumuzun vardır. Üstüne tıkla ve sana ait konuları listele kısmından bul.

Umarım iyi anlatabilmişidir.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
10
ledo doğru bildin bu forum işini yeni yeni kavrıyorum.
bugüne kadarda standart bir program olduğundan haberim yoktu.
teşekkür ederim,
2. şık işime yaradı,
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek kelime ile muhteşem bir gezi olmuş. Hayran Kalmamak elde değil.

M :cat: U :cat: H :cat: T :cat: E :cat: Ş :cat: E :cat: M
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
ağzım açık seyrettim .aslında kılavye ıslandı.
çok harika bir gezi olmuş.
paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
10
[/QUOTE]G-Strider
Hocam zahmet olmazsa, gezinin toplam guzergahini kabaca bir de harita uzerinde gosterebilir misin?
[/QUOTE]
sanırım şunun gibi...


gezi2.jpg


[/QUOTE]
muzzyer
inşallah ilerde bende istiyorum ilerde böyle bi gezi
cengiz abi ben bişey sorucam bende o kasktan kullanıyorum ama acaba daha farklı bişeymi alsaydım diye düşünüyordum sen neler düşünüyorsun j1 le ilgili[/QUOTE]
schubert j1 belli standartları karşılayan ve iyi br seçim bence.faakt tam kapalı kask almakta fayda var.
 
Son düzenleme:

rsm

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
38
Bence Italyada San Marino Cumhuriyetini Atlamissin, Ama Olsun Devede Kulak Sayilir Tebriler Yine Cok Uzun Ve Guzel Oldugu Kadar Da Zor Bir Yolculuk Olmustur Saniyorum.....
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
16
baba birr numarasın yaaa
bu sene yapamadım ama seneye de ben aynı tip bi yazıyla karşınıza çıkacağım
demedi demeyin
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili cengiz yılmaz flim seyreder gibi sanki gittim yaşadım ve seni ne kadar tebrik ettim taktir ettim helal olsun :rendeer: rabbim bize'de nasip etsin inşaallah(c.c)bize yol oldu şu'an hayal belki ama bize bu yollarde umut oldun birgün neden olmasınki' size sonsuz teşekkür eder tüm motosiklet'cilere böyle bi gezi nasip olması dileklerimle sağlıklar 'sevgiler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
diyecek bir söz bulamıyorum tebrik ediyorum o motorlada kartaldan kadı köye oradan 2. köprüden silivriye yada taksime gitmek için alınmaz zaten en güzeli yapıp hakkını vermişsiniz bende kısmet olursa hac'a motorla gitmak istiyorum
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
çok güzel çoook.
bravo tebrik ederim sizi.:rendeer:
yerler güzel,motor güzel herşey güzel.
harika :cat: :rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
hep özlemini cektiğim bir yolculuk yapmışsın tebrikler darısı başima
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst