- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 796
küheylan mp3 ü kullanma şansım olmuştu. Öncelikle x9 la üzerindeki motor aynı. Herkes mp3 le kaza yapılmaz diyor ama bana motosiklete göre kaza ihtimali daha yüksek geldi. Özellikle viraj dönerken gaz verildiğinde mp3 ün arka kısmı kesinlikle dans ediyor ve sürüşü olumsuz etkiliyor. 2. dezavantajı trafikte pek seri kullanılamıyor. En büyük dezavantajı ise fiyatı. Yakın bir zaman da 400 lük motoru tr ye gelecek diye duydum zaten avrupada var ama bu motor için zaten 250cc baştan yetersiz. Tekrar söylüyorum motorla kaza yapmam diyen bir kişinin bana göre mp3 ü yatırması muhtemel bir olay