Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
- Kime sorsam lastik konusunda Metzeler diyor başka birsey demiyor, ama onda uygun arka lastik yok. Benim lastikler 140/60/14, Metzeler'de 150/70/14 var, bunu taksam ne olur. X9 500'lerde bu lastik var.
- Benim için çabuk bitmesi sorun değil. Önemli olan her koşulda iyi yol tutması. Acaba hangi marka/model tercih edilmeli.
Metzeler hem iyi lastik hem moto lastiğinde biraz efsane olmuş.

Bilen bilmeyen Metzeler diye sallıyor. Zaten bizde adettir. En büyük ...., başka büyük yok !

Neden olmasın ? BUZ Motor ile konuştuğumda bana bu tip lastiklerde Michelin şiddetle tavsiye ettiler.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
Buzmotor'u çok tavsiye ediyorlar. Bende yarın kendilerine uğrayıp tavsiyelerine göre hareket edeceğim. Sanırım ön/arka Michelin olacak seçimim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
pyro pirelli evo 22 bulamadığım için dün servisten yamalı lastikli motorumu alıp özen motor a gittim. Oradan Dunlop marka lastiği tercih ettim. Ufak tefek indirimlerle pirelli den ucuza geldi diyebilirim ondan pahalı olan lastik. Ön lastiğide zamanla değiştirirsin dert etme dediler. İlkbahar yaza doğru önüde değiştiririm daha lastiği kullanalı 15km oldu ama ben virajları pirelliye göre daha iyi aldığını hissettim sanki. Sana da tavsiyem birde dunlop un lastiklerine bak derim. SSlerle aynı hamurdan yapılıyor, birçok ss kullanıcısı boşuna dunlop tercih etmiyor sanki...
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
Özellikle yurtdışı forumlarda Dunlop'u çok tavsiye ediyorlar. Türkiye'de fazla fanatiği yok sanırım :) Buzmotor'da Dunlop'ta varmış. Onu da sorarım.

Not: 200 km kadar lastiğin rodajı olduğunu unutma ve virajlarda dikkat et lütfen.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
pyro teşekkürler, evet biliyorum ani kalkış ve ani frenlemeler yapmaya dikkat ediyorum şuan. Pirelli den sonra hissettirdi ama dunlop farkını.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
evet arkadaşlar, lastikler bu akşam Michelin Gold Standard ile değiştirildi. Yumuşak hamur bir lastik umarım kışın rahat ederim.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
Teşekkürler. İlerleyen günlerde izlenimlerimi yazarım. Senden de Dunlop için değerlendirmeni bekleriz.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
merhaba arkadaşlar nexus 500 kulanım kılavuzu edinebileceğim biri var mı acaba...yardımcı olur musunuz?
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
7
Piaggio Fly 100 Hk

Merhaba herkeze ben 2 gün önce fly 100 aldım kampanyalı olduğu için ama internette bu motorla ilgili hiç yoruma rastlamadım kullanan bi arkadaş varsa biraz bilgi vermesini isterim. teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
neredeyse bir aydır X9 um için çanta taşıyıcısı aparat arıyorum ve bulamadım. 2. el yada sıfır elinde olan yada satılan yeri bilen arkadaş var mı acaba?

sonunda aradığım çanta taşıyıcısına kavuştum. istanbul bahçelievlerde motovizyonda kappa marka taşıyıcı buldum ve monte ettik. artık benim de bir topcase im var :p
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
merhaba arkadaslar bir resimde x8 e cok guzel bir sissy bar yapmıslardı cok sık duruyordu nerde yaptırabilirim acaba
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
daelim gıllera aprilia bu scouterlara genış yelpaze acalım cunku kore malı kalıte malı
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
arkadaşlar nexus 500 kullanıyorum...bu gün motor yavaş giderken stop etti daha öncede başıma bir kez geldi tarfikte sebebi nedir acaba bilgisi olan var mı?
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
merhaba arkadaşlar, bende yeni üye oldum aynı zamanda Runner 200 wxr aldım, bu cumarteside direksiyon sınavındayım :cherry:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
31
Merhaba

Merhabalar ,
Sizlere birşey danışmak istiyorum. İlk motorumu alacağım. Maxi Scooter düşünüyorum. Yaptığım araştırmada Piaggio x9 250 yi çok beğendim. Ama gördüğüm kadarıyla SYM GTS 250 için de güzel yorumlar var. Fiyat olarak biraz fark var aralarında galiba ama siz ne tavsiye edersiniz ?
SYM GTS 250 lerin 2. elleri 2006 modelken , Benim internette bulduğum x9 lar 2005 model. Büyük fark yaratır mı ? Yada 1 sene sonra değiştirmek istediğimde 3 yaşındaki motoru 2 yaşındaki motora göre daha zor mu satarım.
Yazdıkça aklıma sorular geliyor. Piaggio x9 evolution 250 ile Piaggio x9 250 aynı şeyler mi ? Farklı ise farkları nelerdir.
Birileri yardımcı olursa çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler,
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
5
Arkadaşlar ET4'ümüz ile maalesef kaza yaptık :( Halen taksitlerini ödediğimiz için makul fiyatta LX150 arıyoruz.Şöyle 4000 ytl civarında.LX150 zor ama ET4'te olur.Herkese sevgiler:)
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
Merhabalar ,
Sizlere birşey danışmak istiyorum. İlk motorumu alacağım. Maxi Scooter düşünüyorum. Yaptığım araştırmada Piaggio x9 250 yi çok beğendim. Ama gördüğüm kadarıyla SYM GTS 250 için de güzel yorumlar var. Fiyat olarak biraz fark var aralarında galiba ama siz ne tavsiye edersiniz ?
SYM GTS 250 lerin 2. elleri 2006 modelken , Benim internette bulduğum x9 lar 2005 model. Büyük fark yaratır mı ? Yada 1 sene sonra değiştirmek istediğimde 3 yaşındaki motoru 2 yaşındaki motora göre daha zor mu satarım.
Yazdıkça aklıma sorular geliyor. Piaggio x9 evolution 250 ile Piaggio x9 250 aynı şeyler mi ? Farklı ise farkları nelerdir.
Birileri yardımcı olursa çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler,

al bir X9 kafan rahat olsun...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
56
arkadaslar merhaba ben DERBI kullanıyorum, bunları ferco motor birlikte getiriyo bilmem aranızda bana da yer varmı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst