alintı 07/05 -- piaggio skipper150 kullanan arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum bilgisi olan varsa yazın lütfen.kullanan arkadaşlar bu motor ne yakar bununla 400 500 km günde yapılabilir mi ayrıca skipper 150 satan arkadaş varsa irtibata da geçebilirim .Gerçi bikaç ilan aradım kimi km de 120 - 130 ykr yakar diyo kimi 100 ykr u geçmez diyor birqz kafam karıştı kullanan arkadaşlardan fikir bekliyorum.
Ben 2005 yılından beri 0 kilometre aldıgım piaggio skipper kullanıyorum ve gayet memnunum ,benim tek sorunum goruntü olarak biraz kücük görünmesi.Süratı desen haya ve yol durumuna gore degisiyor,110 ile 125 arası gidip geliyor,sarfiyatı ise ortalama 3,5lt/100km de ,bazen biraz artıyor.bazen 3lt/100km ye kadar dusebiliyor,bunda hava durumu da etkili,soguk havalarda daha cok yakıyor,yol tutusu gayet güzel ve güven veriyor,
eşimle (artci) olarak turlara katıldıgımızda beni tork olarak hic mahcup etmedi ,hatta diger arkadaslara uymak icin gazı sürekli düşürmek zorunda kalıyordum.(Tabi aynı cc motorlar ile kıyaslıyorum.)200 km non stop kullandıgım halde motorda en ufak bir sisme tespit edemedim, bugün tam 10900 kilometrede ve simdiye kadar toplam iki kere servise gittim ,normal bakımları için,vaktim olursa 10000 km bakıma götürecegim.ilgilenen olursa motorum daha buyuk cc almak icin satabilirim.Alacagım Motor büyük ihtimalle piaggio veya hysong un yeni 250 lik scooteri olabilir.
Ben 2005 yılından beri 0 kilometre aldıgım piaggio skipper kullanıyorum ve gayet memnunum ,benim tek sorunum goruntü olarak biraz kücük görünmesi.Süratı desen haya ve yol durumuna gore degisiyor,110 ile 125 arası gidip geliyor,sarfiyatı ise ortalama 3,5lt/100km de ,bazen biraz artıyor.bazen 3lt/100km ye kadar dusebiliyor,bunda hava durumu da etkili,soguk havalarda daha cok yakıyor,yol tutusu gayet güzel ve güven veriyor,
eşimle (artci) olarak turlara katıldıgımızda beni tork olarak hic mahcup etmedi ,hatta diger arkadaslara uymak icin gazı sürekli düşürmek zorunda kalıyordum.(Tabi aynı cc motorlar ile kıyaslıyorum.)200 km non stop kullandıgım halde motorda en ufak bir sisme tespit edemedim, bugün tam 10900 kilometrede ve simdiye kadar toplam iki kere servise gittim ,normal bakımları için,vaktim olursa 10000 km bakıma götürecegim.ilgilenen olursa motorum daha buyuk cc almak icin satabilirim.Alacagım Motor büyük ihtimalle piaggio veya hysong un yeni 250 lik scooteri olabilir.
