Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Levent abiiiiiiiiiiiiiiiiiii, arkadaşımıza yardımcı olun :) :wiinkk:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Levent abiiiiiiiiiiiiiiiiiii, arkadaşımıza yardımcı olun :) :wiinkk:

dishy çok tşk ilgin için.bana forum ordanda motor modellerine girip skipper i araştırmamı söylemiştin ya, acemisiyim bulamadım:pale: aslında modelleri buldum ama 180 sayfa var tek tek mi bakcam yoksa bi yere model ismi yazabiliyor muyum tekrar tşk
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Arkadaşlar öncelikle merhaba bugün üye oldum siteye .Bişey danışmak istiyorum fazla param yok şuan honda activa kullanıyorum 40bin km de çekişten düştü , 1 yıldır motosiklet üstündeyim activa ile yılda 14000 km yaptım , ilanlarda dolaşırken piaggio skipper150 gözüme çarpıyo son zamanlarda 2.el skipper150 düşünüyorum sizce nasıl bi motor yakış sarfiyatı nasıl servise sık götürür mü beni ayrıca ist-edirne , gibi yakın şehirlerarası gidebilir miyim bu motorla teşekkür ederim

Sevgili kardeşim, bahsettiğin skipper modelini pek tanımam ama kullanılan motor Vespa ET-4 lerde kullanılan motorun aynısı. Yani motor genelde çok çok iyidir ama senin almak istediğin 2. el nasıl çıkar bilemem.

Bu motor neticede Piaggio, normal şartlarda bakımdan bakıma gidersin servise. Bak zaten bu başlıkta bir sakinlik var. Hiç teknik sorunlar konuşuluyor mu ?

Yakıt sarfiyatı da iyidir, ne olacak ki 150 lik motor.

Hangi şehirler arası dolaşabileceğini de ne ben bilebilirim ne bir başkası...

O kısım sana kalmış.

Not :Burası forum. Cevap bazen 2 saatte gelir bazen 2 günde... :) Hemen ortalığı telaş vermeye gerek yok ! Değil mi dishy ? :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
dishy çok tşk ilgin için.bana forum ordanda motor modellerine girip skipper i araştırmamı söylemiştin ya, acemisiyim bulamadım:pale: aslında modelleri buldum ama 180 sayfa var tek tek mi bakcam yoksa bi yere model ismi yazabiliyor muyum tekrar tşk

Tamam bulman gerek yeri bulmuşsun :cherry:

Not :Burası forum. Cevap bazen 2 saatte gelir bazen 2 günde... :) Hemen ortalığı telaş vermeye gerek yok ! Değil mi dishy ? :cherry: :cherry:

Biliyorum abicim :) Bunu en iyi bilenlerden biri benim zaten :) :rendeer:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
benimde bır sualım olucak.(soru komik gelirse gülmek serbest :) ) ben daha yeni gilera vxr 200 aldım 2006 model.fazla kullanmaya nıyetım yok bıraz kullanıp tekrar satmayı dusunuorum bu benım ılk motorum ve hayalım curusıer tarzı bır motor.benım sorum su .ben motorda bır kac degısıklık yapmak ıstıorum egzos degısımı far degısımı alarm taktırmak gıbı bır kac işlem yapmak ıstıyorum.bu motorun orgınallıgını etkıler mı .yanı satıcagım vakıt bana dezavantaj olarak gerı döner mi .şimdiden tesekkurler
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ee yani dezavantaj olur senin için :) Madem satacaksın, hiç dokunma efendi efendi bin :p :p
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
benimde bır sualım olucak.(soru komik gelirse gülmek serbest :) ) ben daha yeni gilera vxr 200 aldım 2006 model.fazla kullanmaya nıyetım yok bıraz kullanıp tekrar satmayı dusunuorum bu benım ılk motorum ve hayalım curusıer tarzı bır motor.benım sorum su .ben motorda bır kac degısıklık yapmak ıstıorum egzos degısımı far degısımı alarm taktırmak gıbı bır kac işlem yapmak ıstıyorum.bu motorun orgınallıgını etkıler mı .yanı satıcagım vakıt bana dezavantaj olarak gerı döner mi .şimdiden tesekkurler

Dezavantaj olmaktan çok, eğer meraklısını bulamazsan harcadığın parayı kurtaramazsın. Yani standart bir motorla aynı fiyata gider.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
ben motor piyasasını ıyı bılmedıgım ıcın sızlerı delı gıbı soru yagmuruna tutarım mazur gorursunuz umarım benı.ne zamandır motorsıklet ıstıyordum denk geldı bı tanıdıgımdan cok ucuza aldım bu motoru daha 1500kmde .benım ehlıyetımde yok sanırım 15 mayıs gıbı alıcam oyuzden pek trafıgede cıkmıyorum.ama bu arada motorda ne gıbı degısıklık yapabılırım dıye arastırıyorum ustalara soruyorum fıkır alıyorum.okadar yabancısıyım kı daha gilera markasının oldguunu gecen hafta motoru alınca ögrendım :queen: hatta sasırdım tanıdıgımıda tersledım okadar parayı bu motora mı verdın diye. ama bu gıbı topıclerı okudum ve motorun muhtesem bi makina oldugunu anladım..daha ılk motorun oldugu ıcın belkı alıskanlık yapar bu makına ..gonlumun sultanı dragstar aslında ..sorumu yanıtsız bırakmadıgınız ıcın tesekkur ederım
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2
yardımm

arkadaşlar iyi günler bende piaggio x9 250 var geçenlerde son aynayı kırdım tamir olcak gibi deil izmirdeyim ben bu arada burda sordum 255 ytl dediler istanbulda veya diğer illerdede aynımı bi yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
158
ben ebaydan alıyorum daha ucuz oluyor arkadaş getiriyor ama istanbulda daha ucuz olması lazım zaten italyanın parçası pahalı oluyor
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ben ebaydan alıyorum daha ucuz oluyor arkadaş getiriyor ama istanbulda daha ucuz olması lazım zaten italyanın parçası pahalı oluyor

Bu X9 aynalarının fiyatının pahalı olmasının, Piaggio'nun italyan malı olması ile ilgisi yok. X9 ların aynası pahalı bir dizayn olduğu için pahalı. Ben Beverly'nin aynalarını değiştirdim, gayet uygun bir fiyattı...

Ayrıca Ferconun fiyatları bildiğim kadarı ile Türkiyenin her yerinde aynı fiyat.
 
Katılım
14 Kas 2005
Mesajlar
20
gilera runner 2006 model kullanıyorum. Bu motordaki standart lastikler biraz sert hamurlu gibi, uzerinde pirelli evo21-22 var. Michlelin taksam yol tutuşu artarmı, pilot sport modeli var sanırım michelinin runnera uygun ölçüde. LAstik değiştiren arkadaşlar varsa tavsiyelerini merak ediyorum:cat:
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
Benim X9'umda da Pirelli var. Kışın yol tutuşundan bende pek memnun kalmadım. Yazı geçirip Michelin ile değiştirmeyi planlıyorum. 2007 X9'larda Michelin var gordugum kadarıyla.

Arkadaşlar, geçenlerde kaza yaptım, yatırdım motoru. Sag taraftaki grenajlar çizildi, bunlar boyanır mı, tavsiye eder misiniz?
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar, bende honda dylan 150 var ve trafikte çok rahatım ama cc yi biraz büyütüp uzun yoldada rahat edebileceğim bir motora geçmek istiyorum,uzunj zamandır beverly 500 e bakıorum,çok beğendiğim bir motor,kullanan arkadaşlar bana 1 kaç kelime yazabilirlermi ,?

teşekkürler
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
sanırım yok, biraz bilgiye ihtiyacım var almayı düşünüyordum,

wes
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
ferco'nun parkorman'da test sürüşleri oluyor. beverly 500 test motoru olarak varsa ferco'nun internet sitesinden veya telefonla test sürüşü için randevu alıp test edebilirsin.
 
Katılım
5 Şub 2007
Mesajlar
24
Bildiğim kadarıyla parkormanda pazartesi hariç hergün 14,00 ile 21,00 saatleri arası test edebilirsin. Telefonu 0212 286 71 14
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst