Levent abiiiiiiiiiiiiiiiiiii, arkadaşımıza yardımcı olun:wiinkk:
Arkadaşlar öncelikle merhaba bugün üye oldum siteye .Bişey danışmak istiyorum fazla param yok şuan honda activa kullanıyorum 40bin km de çekişten düştü , 1 yıldır motosiklet üstündeyim activa ile yılda 14000 km yaptım , ilanlarda dolaşırken piaggio skipper150 gözüme çarpıyo son zamanlarda 2.el skipper150 düşünüyorum sizce nasıl bi motor yakış sarfiyatı nasıl servise sık götürür mü beni ayrıca ist-edirne , gibi yakın şehirlerarası gidebilir miyim bu motorla teşekkür ederim
dishy çok tşk ilgin için.bana forum ordanda motor modellerine girip skipper i araştırmamı söylemiştin ya, acemisiyim bulamadımale: aslında modelleri buldum ama 180 sayfa var tek tek mi bakcam yoksa bi yere model ismi yazabiliyor muyum tekrar tşk
Not :Burası forum. Cevap bazen 2 saatte gelir bazen 2 günde...Hemen ortalığı telaş vermeye gerek yok ! Değil mi dishy ? :cherry: :cherry:
benimde bır sualım olucak.(soru komik gelirse gülmek serbest) ben daha yeni gilera vxr 200 aldım 2006 model.fazla kullanmaya nıyetım yok bıraz kullanıp tekrar satmayı dusunuorum bu benım ılk motorum ve hayalım curusıer tarzı bır motor.benım sorum su .ben motorda bır kac degısıklık yapmak ıstıorum egzos degısımı far degısımı alarm taktırmak gıbı bır kac işlem yapmak ıstıyorum.bu motorun orgınallıgını etkıler mı .yanı satıcagım vakıt bana dezavantaj olarak gerı döner mi .şimdiden tesekkurler
ben ebaydan alıyorum daha ucuz oluyor arkadaş getiriyor ama istanbulda daha ucuz olması lazım zaten italyanın parçası pahalı oluyor