Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
yeni kayışın çekişi veya son sürati arttırması olayı değiştirmeyi düşündügünüz kayışın eskimesinden dolayı kendini salmasından kaynaklanır.

scooter'ların tekere gücü aktarma sistemini zincirli motosikletler gibi düşünün.
zincirli motosikletlerde ön dişli veya arka dişliyi değiştirmedikçe son hız ve ivmelenme değişmez. scooter'da aynı boyle, tahrik eden veya tahrik edilen kasnagı degiştirmedikçe son hız ve ivmelenme degerleriniz değişmez.

verdiğin cevaplar için teşekkür ederim çok aydınlatıcı ve açıklayıcı olmuş
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
arkadaşlar foruma hiç yazan yok gerçi sorunum falan yok çok şükür ama yinede arada bilgi paylaşımları yapsak iyi olur 18 000 km de kayışı değiştirmeyi düşünüyorum daha doğrusu ilk bakımıma gideceğim sanırım değişim gerekebilir malossi kayışın iyi olduğunu duydum kayış son hızda fark yaratıyormu yada ara hızlanmada ivmelemede fark oluyormu yazarsanız sevinirim maksat bilgi paylaşımı olsun

kullanıcılar genelde mıtsubishi veya dayco kayışı tavsiye ediyorlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...shi-atlantic-500cc-2001-2003-27-7x1011/detay?
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
kullanıcılar genelde mıtsubishi veya dayco kayışı tavsiye ediyorlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...shi-atlantic-500cc-2001-2003-27-7x1011/detay?

peki ben bu kayışı alıp taksam sonradan başka sorunlara yol açarmı acaba kasımpaşada aks motoru aradım bana kayışın fiyanın 260 tl olduğunu söyledi takması hariç tabi arada 80 tl fiyat farkı var umarım bir sorun olmaz taktıran varsa bana olumlu ve olumsuz yanlarını yazarsa sevinirim sorularımla sizleri bunalttıysam affola
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ serkanyeliz,
ben bu işlerle ugraşıyom sayılır (kullandıgım motosikletlerin A'dan Z'ye herşeyini ogrenirim, tabiri cazise service manuel'i gibiyimdir). daha önce de belirtmiştim ama yine belirteyim. bir ihtiyacın olursa özel mesaj at. buradan şudur budur diye reklam yapmak istemiyorum.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaşlar selam bende piaggio skipper aldım 8 binde 2004 model çok güzel bir motor detaylı izlemedeyim sizleri =)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
@ serkanyeliz,
ben bu işlerle ugraşıyom sayılır (kullandıgım motosikletlerin A'dan Z'ye herşeyini ogrenirim, tabiri cazise service manuel'i gibiyimdir). daha önce de belirtmiştim ama yine belirteyim. bir ihtiyacın olursa özel mesaj at. buradan şudur budur diye reklam yapmak istemiyorum.

tamam ilgin için sağol şu motosikletçilerin dayanışmasına bayılıyorum doğrusu
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar motosikletimin debriyaj bilyelerini değiştirip karbüratör temizletmem gerekiyor
bana güvenebileceğim fiyat yönündende mutlu edbilecek tavsiye edbileceğiniz bir yer varmı ?
(Ferco) hariç.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar 10 gün önce Piaggio x8 200 aldım ( 2. el )...ama 4 gün önce gaz takılı kaldı ve yan yattım...

sağ grenajlar birleşim yerlerinden kırıldı ... ( öle parçalanma falan yok sade 1 cm genişliğinde kırıldı... )

ustama götürdüm fiyat çıkarttırdım ve 1700 tl fiyat çıktı....

bu fercom kadar kazık bir firma hayatımda görmedim...

ben yeni bir motor kullanıcısı olarak bana ne önerirsiniz... çıkma nerden bulabilirim...yardım eden ve öneri bulunanlara şimdiden teşekkür ediyorum...
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bu tip parçaları izmirden alan bir tanıdığım vardı sana özelden telini atıyorum
yardımcı olabilir.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 ----------

arkadaşlar motosikletimin debriyaj bilyelerini değiştirip karbüratör temizletmem gerekiyor
bana güvenebileceğim fiyat yönündende mutlu edbilecek tavsiye edbileceğiniz bir yer varmı ?
(Ferco) hariç.

güncel.:)....................................
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaşlar geçende yeni motor aldığımı söylemiştim 2004 model 8300 kmde piaggio skipper km vs doğru tandık birinden aldım neyse içini açtık hava filtresini temizledik bujisini değiştirdik kapattık. depo yarıdaydı bende onu fulledim şu anda 60 km gidebildim şehir içinde yarıya geldi depo bu normalmi?ve bu kaç litre alıyor eyer bu tahmin ettiğim kadar yakıyorsa bende onu yakarım =) veya yapmam gereken birşey varmı şimdiden teşekkürler
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
arkadaşlar motosikletimin debriyaj bilyelerini değiştirip karbüratör temizletmem gerekiyor
bana güvenebileceğim fiyat yönündende mutlu edbilecek tavsiye edbileceğiniz bir yer varmı ?
(Ferco) hariç.

profilinde çatalca'da oturdugunu belirtmişsin.
benim sana soyleyecegim yerler anadolu yakasında, kadıköy'de.
çatalca'dan anadolu yakasına gidiş-dönüş benzin parası, köprü parası ve çekecegin yorgunluk var. ben olsam çatalca civarlarında (avcılar, silivri) bir yere giderdim.
çok zor şeyler değil karbüratör temizligi vs. tabi bilen birene götüreceksin.
bilmeyen adam kaş yapayım derken göz çıkartır.
avrupa yakasında özellikle çatalca civarlarında sana önerebilecegim bir servis bilmiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 ----------

arkadaşlar geçende yeni motor aldığımı söylemiştim 2004 model 8300 kmde piaggio skipper km vs doğru tandık birinden aldım neyse içini açtık hava filtresini temizledik bujisini değiştirdik kapattık. depo yarıdaydı bende onu fulledim şu anda 60 km gidebildim şehir içinde yarıya geldi depo bu normalmi?ve bu kaç litre alıyor eyer bu tahmin ettiğim kadar yakıyorsa bende onu yakarım =) veya yapmam gereken birşey varmı şimdiden teşekkürler

buji değişimi ve hava filtresi temizliginden önce ne kadar yakıyordu ?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
profilinde çatalca'da oturdugunu belirtmişsin.
benim sana soyleyecegim yerler anadolu yakasında, kadıköy'de.
çatalca'dan anadolu yakasına gidiş-dönüş benzin parası, köprü parası ve çekecegin yorgunluk var. ben olsam çatalca civarlarında (avcılar, silivri) bir yere giderdim.
çok zor şeyler değil karbüratör temizligi vs. tabi bilen birene götüreceksin.
bilmeyen adam kaş yapayım derken göz çıkartır.
avrupa yakasında özellikle çatalca civarlarında sana önerebilecegim bir servis bilmiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 ----------



buji değişimi ve hava filtresi temizliginden önce ne kadar yakıyordu ?

onu deneme şansım olmadı ben aldım hemen bujisini dğeiştirdim
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
profilinde çatalca'da oturdugunu belirtmişsin.
benim sana soyleyecegim yerler anadolu yakasında, kadıköy'de.
çatalca'dan anadolu yakasına gidiş-dönüş benzin parası, köprü parası ve çekecegin yorgunluk var. ben olsam çatalca civarlarında (avcılar, silivri) bir yere giderdim.
çok zor şeyler değil karbüratör temizligi vs. tabi bilen birene götüreceksin.
bilmeyen adam kaş yapayım derken göz çıkartır.
avrupa yakasında özellikle çatalca civarlarında sana önerebilecegim bir servis bilmiyorum.

ben zaten anadolu yakasına gitmek zorunda olduğumun malesef farkındayım:pale:
ama otaraflardada olsa tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı :silent::rendeer:
ilginize teşekkürler..
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar 2011 istanbul motosikler fuarı nerede ve ne zaman olacak bilen varsa yazarmı lütfen bazı forumlarda çok güzel modeller gördüm belki ülkemizede gelirde biz motor severler yeni modelleri inceleme fırsatı yakalarız
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
arkadaşlar 2011 istanbul motosikler fuarı nerede ve ne zaman olacak bilen varsa yazarmı lütfen bazı forumlarda çok güzel modeller gördüm belki ülkemizede gelirde biz motor severler yeni modelleri inceleme fırsatı yakalarız

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/83261-2011-yili-motosiklet-fuari-24-27-subat-2011-a.html

Yukarıda yazılanları okudum.

x8 200 satın almak isteyen birisi olarak hemen vazgeçtim.

Yedek parça fiyatlarındaki uçuk rakamlar; bu motorların üstün işcilik, malzeme ve yoldaki konfor + larını fazlasıyla götürüyor.

Kıyaslamak olmaz tabi ama ben debriyaj balatasını 150 tl ye kayışı 90 tl ye değiştiriyorum.

syglr.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/83261-2011-yili-motosiklet-fuari-24-27-subat-2011-a.html

Yukarıda yazılanları okudum.

x8 200 satın almak isteyen birisi olarak hemen vazgeçtim.

Yedek parça fiyatlarındaki uçuk rakamlar; bu motorların üstün işcilik, malzeme ve yoldaki konfor + larını fazlasıyla götürüyor.

Kıyaslamak olmaz tabi ama ben debriyaj balatasını 150 tl ye kayışı 90 tl ye değiştiriyorum.

syglr.

haklısın parçalar biraz pahalı ama insan kaliteli bir motora binmek ve sorunsuzca yol almak istiyorsa bazı şeyleri gözden çıkarmak gerekiyor ben şahsen yolda giderken isterimki gittiğim yolda keyifle gideyim acaba beni yolda bırakırmı kaygısı olmadan yol alayım isterim tabi maliyetide biraz tuzlu oluyor ne yaparsın
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
bilet için kimse bir şey yazmamış sağlık olsun geçenlerde kasımpaşaya yolum düşmüştü orada piaggio servisi vardı motoru aldığım arkadaş ben bakımını orada yaptırıyorum demişti hazır gitmişken bir uğrayayım dedim ilginçtir servisteki eleman motoru tanıdı yağına falan baktı ve abi bu motorun bakımını ben yapmıştım 7000 km sonra gel bakımını yaparız dedi çok şaşırdım mondialdeyken her 1000 kmde bir yağını değiştirip her 2000 kmde bakıma götürürdüm totalde hesaplarsak bakım maliyeti neredeyse aynı fiyata geliyor bu italyanlar gerçekten kaliteli mal yapmışlar gerçekten çok şaşırdım acaba yağını değiştirmek gerekirmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst