Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Et4 güzel motor, daha önce skipper modellerinde de kullanılan 150cc'lik Leader motoru kullanılıyor. Beni tek düşündüren 10" lik ufak tekerlek boyutu olmuştu, malum yollarımız çukur dolu olduğundan sürüş güvenliği açısından büyük tekerlek daha avantajlı.

Bakımları aksatılmadıysa motorda sorun yaşayacağını sanmıyorum. Piaggio'nun periyodik bakım ücretleri biraz tuzlu özellikle ileri km'lerde değişen parça masraflarıyla 700-800lira civarı bakım ücreti ödeyebilirsiniz, alırken bunu da göz önünde bulundur derim.

nasıl bu kadar masraf çıkarabilir bir et4 bence imkanı yok komple motor değişmedikten sonra :S açıklarsan sevinirim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
bende bir gilera runner kullanıcısıyım =)
bende burdayım
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
nasıl bu kadar masraf çıkarabilir bir et4 bence imkanı yok komple motor değişmedikten sonra :S açıklarsan sevinirim.

Et4 çıkarmayabilir belki ama forumdan bir arkadaşın Beverly500'ü için 12.000 bakım masrafı 632Tl ( bkz. http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/69978-piaggio-beverly-500-izlenimlerim.html ) Gerçi bu listede akü lastik gibi ekstra masraflar da var ama varyatör kayışı,buji,yağ,filtre vs. derken 500tl'den aşağı çıkarmıyorsunuz servisten. En basitinden periyodik bakım 100tl.
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
Arkadaşlar Lanet Olası Arabamı Sattıktan Sonra Neden Lanet Okuyorsunuz Diceksiniz 2000 Model Golf Comfortline Vardı yavaş gidersin çok yakar,hızlı gidersin daha çok yakar,motor çalışmaz yine yakar, arabada benzin yoktur yakar, benzin icad olmamıştır o yine yakar, aylık en az 500 lira benzin parası veriyorum aklınıza ticari taksi mi bu diye gelmesin değil hususi arabam ama arkadaşlarımm eş dost sarı taksi olarak görüyordu. masraflarını saymadım geçenlerde serviste eksperte soktum borçlu çıktım adamlara 3 bin lira masraf çıkarttılar kaskosu sigortası vergisi servisi derken baktım bayağa büyüyor sattım hemen ve 125 lik scooterimle gidip gelmeye başladım işe oda işkenceye dönüşmeye başladı otoyolda panikatak oldum kamyoncular yüzünden en sağ şeritten gidiyorum adam sellektör yapiyor arkamdan yol vereyim diye emliyet şeridine atiyorum kendimi baktım böyle olmayacak maxi scooter almaya karar verdim Burgmanmı Majesty mi Kymco mu Derken En Sonunda Gilera Nexus 500 e karar verdim kısmetse Önmüzüdeki Aylarda Almayı Planlıyorum Günlük ortalama 30 km yol yapiyorum ve işe otoyoldan gidip geliyorum devamlı, enjeksiyonlu olması önde cift teker disk yol biligisayarı olması beni cezbetti.servisleri yedek parçaları çok koymaz diye düşünüyorum arabadan sonra ama bana zırt pırt masraf çıkarırmı sürüş kolaylığı olsun kullanımı olsun daha önce 125 liğin üstünü kullanmadım 80 nin üstüne çıkmak nasıl bir duygu çok merak ediyorum
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar Lanet Olası Arabamı Sattıktan Sonra Neden Lanet Okuyorsunuz Diceksiniz 2000 Model Golf Comfortline Vardı yavaş gidersin çok yakar,hızlı gidersin daha çok yakar,motor çalışmaz yine yakar, arabada benzin yoktur yakar, benzin icad olmamıştır o yine yakar, aylık en az 500 lira benzin parası veriyorum aklınıza ticari taksi mi bu diye gelmesin değil hususi arabam ama arkadaşlarımm eş dost sarı taksi olarak görüyordu. masraflarını saymadım geçenlerde serviste eksperte soktum borçlu çıktım adamlara 3 bin lira masraf çıkarttılar kaskosu sigortası vergisi servisi derken baktım bayağa büyüyor sattım hemen ve 125 lik scooterimle gidip gelmeye başladım işe oda işkenceye dönüşmeye başladı otoyolda panikatak oldum kamyoncular yüzünden en sağ şeritten gidiyorum adam sellektör yapiyor arkamdan yol vereyim diye emliyet şeridine atiyorum kendimi baktım böyle olmayacak maxi scooter almaya karar verdim Burgmanmı Majesty mi Kymco mu Derken En Sonunda Gilera Nexus 500 e karar verdim kısmetse Önmüzüdeki Aylarda Almayı Planlıyorum Günlük ortalama 30 km yol yapiyorum ve işe otoyoldan gidip geliyorum devamlı, enjeksiyonlu olması önde cift teker disk yol biligisayarı olması beni cezbetti.servisleri yedek parçaları çok koymaz diye düşünüyorum arabadan sonra ama bana zırt pırt masraf çıkarırmı sürüş kolaylığı olsun kullanımı olsun daha önce 125 liğin üstünü kullanmadım 80 nin üstüne çıkmak nasıl bir duygu çok merak ediyorum

Benzinden sıkılmışsın, servisten masraftan sıkılmışsın.. NEXUS 500 bence yanlış bir seçim. Piaggio X9 250 tavsiye ederim, ekonomi performans bir arada. Ağırlıklı şehir içi kullanacaksan 250 tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
65
Aprilia SCAREBEO 200 mu yoksa Piagio CARNABY yi mi tercih edersiniz ?
Bu iki motor arasinda kararsız kaldım .
İsin ustatlarının ve kullanıcılarının yorumlarına gore motorumu alacagım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
9
Selam arkadaşlar,

Bir süredir çin malı scooter kullanıyorum, ilk motorum, şu aralar vitesli motora geçmeyi düşünüyordum ve kararım da CBF 150 idi ancak bugün ustam bana Piaggio x8-x9 ları önerdi , daha önce hiç düşünmemiştim doğrusu ancak araştırınca güzel makineler olduğunu gördüm . Sıfır alacak param ne yazıkki yok , ikinci el temiz bir makine arıyorum ( max 3000-4000 TL arasında ) .

Sormak istediğim, bu modellerin kronik sorunları var mı ?

Bir de bakım ve yedek parçaları çok pahalı galiba, doğru mudur ?

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
godoman dostum bende italyan gilera bakıyorum servis yedek parçası pahalı diyorlardı hatta geçen gün bitanesi abi onun açma kapaması sadece 500 lira motor bakımı hariç diyordu öyle şey mi olur dedim internetten servis telefonu aldım ve aradım 135 lira kayışı 25 lira buji yağ değişimi 40 şusu busu saydı adam bakımı ile ili en pahalı söylediği şey kayış değişimi dedi tabi far kırıldı ayna kırıldı onların fiyatlarını bilmiyom
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Selam arkadaşlar,

Bir süredir çin malı scooter kullanıyorum, ilk motorum, şu aralar vitesli motora geçmeyi düşünüyordum ve kararım da CBF 150 idi ancak bugün ustam bana Piaggio x8-x9 ları önerdi , daha önce hiç düşünmemiştim doğrusu ancak araştırınca güzel makineler olduğunu gördüm . Sıfır alacak param ne yazıkki yok , ikinci el temiz bir makine arıyorum ( max 3000-4000 TL arasında ) .

Sormak istediğim, bu modellerin kronik sorunları var mı ?

Bir de bakım ve yedek parçaları çok pahalı galiba, doğru mudur ?

Şimdiden teşekkürler.

2 ay önce çok tanıdığımdan 2005 model satın aldım. Çok konforlu ve rahat. Kasımpaşada AKS motorda 3000 liraya satılık x9 180 vardı, füme renkli 10 - 15km kadar kullandım 23bin km' de idi. Senin bütcene de uygun olacağını düşünüyorum. X9 250 ye göre biraz performansı zayıf onun dışında hiç bir farkı yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

godoman dostum bende italyan gilera bakıyorum servis yedek parçası pahalı diyorlardı hatta geçen gün bitanesi abi onun açma kapaması sadece 500 lira motor bakımı hariç diyordu öyle şey mi olur dedim internetten servis telefonu aldım ve aradım 135 lira kayışı 25 lira buji yağ değişimi 40 şusu busu saydı adam bakımı ile ili en pahalı söylediği şey kayış değişimi dedi tabi far kırıldı ayna kırıldı onların fiyatlarını bilmiyom

Yedek parçası pahalı ama kalitesi gerçekten çok iyi. Bütçeyi biraz yoruyor.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
9
2 ay önce çok tanıdığımdan 2005 model satın aldım. Çok konforlu ve rahat. Kasımpaşada AKS motorda 3000 liraya satılık x9 180 vardı, füme renkli 10 - 15km kadar kullandım 23bin km' de idi. Senin bütcene de uygun olacağını düşünüyorum. X9 250 ye göre biraz performansı zayıf onun dışında hiç bir farkı yok.


Dostum kaç modeldi acaba o X9, bir de bana AKS motorun adres veya telefonunu verebilir misin ? Bir arayıp konuşayım.

Yorumlarınız için teşekkürler bu arada arkadaşlar.

Eğer uygun olursa bu motoru düşünebilirim.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
FİRMA : AKS MOT.ARAÇ.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ. ADRES : İSTİKLAL MAH.BARUTHANE DERESİ SOK.NO:3. KASIMPAŞA. İLGİLİ KİŞİ : MUHİTTİN YAŞAR. TELEFON : (0212)-237 97 66 ...

Google dan arattım bende şimdi. Muhittin abi ile görüş zaten servisin sahibi, kendi kullandığı motor. Bende öğleden sonra servise geçicem motoruma hava ayarı yapıcaklar, eğer aynı saatte gidersek orada yardımcı da olurum.

Sen yinede piyasayı sahibinden i araştır. Motora git bak fikir olsun sana.
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
4
carnaby

Aprilia SCAREBEO 200 mu yoksa Piagio CARNABY yi mi tercih edersiniz ?
Bu iki motor arasinda kararsız kaldım .
İsin ustatlarının ve kullanıcılarının yorumlarına gore motorumu alacagım.

ikiside cok ıyı motor ben carnby kullanıcısıyım dayımada scarebo.bence carnby daha ıyı bırıncısı oturum ve koltuk olarak carnby daha rahat ıkncısı azda olsa motor bırazdaha kuvvetlı 2hp kadar.en onemlısı satısda piaggio bıraz daha ıyıdır carnabynın motoru x8200 runner ve vespa 200de yıllardır kullanılan ustalrın bıldıgı bır motordur parca sıkıntısı falan olmaz carnaby 200 arka tekerlerı bıraz daha kalın olup cok rahaty bır motor otoyolda bıle gazlagıt cok kolay 120lre cıkıyo ben cok memnunum tabı bunun yanında scareboda cok ıyı motor ıkısıde ıyı tercıh ve klasmanlar aynı kesınlıkle buyuk teker.. sorucagın bıse olursa yardımcı olurum
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
65
CARNABY cok tesekkurler . Digital gostergesi nedeniyle Scarabeo daha bir teknolojik gibi gozukmesine ragmen Cin de uretiliyor gibi duyumlarim nedeniyle bende Carnaby almaya karar verdim. X serileride guzel gozukmesine ragmen HANTAL duruyorlar. Acaba Carnaby nin yakisi konusunda bir bilginiz var mi ?
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
4
CARNABY cok tesekkurler . Digital gostergesi nedeniyle Scarabeo daha bir teknolojik gibi gozukmesine ragmen Cin de uretiliyor gibi duyumlarim nedeniyle bende Carnaby almaya karar verdim. X serileride guzel gozukmesine ragmen HANTAL duruyorlar. Acaba Carnaby nin yakisi konusunda bir bilginiz var mi ?
benım motor devırlı kullanımlarda 120bın normalde 110bın cıvarı yakıyo.bende var dıye demıyorum yanlıs anlama dıgıtal gostergeye aldanma derım carnaby gercekten cok rahat bır motor koltuk seklı cok guzel hafıfden sırtını dayıyorsun konforlu oluyo otobana cıkdıgında bıle ezılmıyosun gıdısı harıka trafıkde cok kıvrak.en sevdıgım motor calısırken bagajı acabılıyosun.arkadan durusu cok stıl stopları falan..bırde dızlerın ıcerde kaldıgı ıcın cok ruzgar yemıyosun bacaklarına

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:14 ----------

CARNABY cok tesekkurler . Digital gostergesi nedeniyle Scarabeo daha bir teknolojik gibi gozukmesine ragmen Cin de uretiliyor gibi duyumlarim nedeniyle bende Carnaby almaya karar verdim. X serileride guzel gozukmesine ragmen HANTAL duruyorlar. Acaba Carnaby nin yakisi konusunda bir bilginiz var mi ?
alırsan haber ver..nezaman almayı dusunuyosun
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
65
Emekli maasimi alinca eksigim tamamlanmis olacak. :) Herhalukarda ay sonuna kadar almıs olacagım. Aldiktan sonrada Martta Ege yollarına cıkacagım . Vize almama vabeste olarakta yaza Italya + Fransa turu planlıyorum. (temmuz-agustos ) . Surat delisi degilim ama uzun yolda bazen zor hallerden suratlenerek kurtulmak mumkun olabiliyor.
16 inch tekerlek + ekonomi + saglamlik +parca ve servis kalitesi + kıvraklık benim icin goruntuden daha onemli . Insallah tercihim nedeniyle uzun yollarda pisman olmam .Aldiktan sonra umarım tanısırız .Belki eski gorusluyum... digital gostergelerden korkuyorum. tekrar tesekkurler
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
4
Emekli maasimi alinca eksigim tamamlanmis olacak. :) Herhalukarda ay sonuna kadar almıs olacagım. Aldiktan sonrada Martta Ege yollarına cıkacagım . Vize almama vabeste olarakta yaza Italya + Fransa turu planlıyorum. (temmuz-agustos ) . Surat delisi degilim ama uzun yolda bazen zor hallerden suratlenerek kurtulmak mumkun olabiliyor.
16 inch tekerlek + ekonomi + saglamlik +parca ve servis kalitesi + kıvraklık benim icin goruntuden daha onemli . Insallah tercihim nedeniyle uzun yollarda pisman olmam .Aldiktan sonra umarım tanısırız .Belki eski gorusluyum... digital gostergelerden korkuyorum. tekrar tesekkurler

kesınlıkle pısman olmazsın trafıkde kıvrak ve ınan araba sellektor yapdıgında gazı cevırır cevırmez ıvmelenmesı cok ıyı senı kesınlıkle uzmez bende cok arastırarak aldım hıc pısman olmadım piaggio gercekten kalıtelı servıs merkez servıs maslaktakı cok ıyı.hayırlısı olsun dıyelım.sıfırmı alıcaksınız
 
Katılım
14 Şub 2010
Mesajlar
2
vespa et4 sahibiyim sigortası yandı sanırım nasıl değiştirim nerden yenisini alırım birde sigorta motorun tam neresinde bulunuyor acaba yardım edeblirmisnz?
 
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
1
slm arkadaşlar mp3 250 lim var artık kullanıp yollara çıktığmda ilk izlenimlerimi paylaşırım sizinle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst