- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 283
Bugün motorumu fercoya götürdüm. Bira bak bakalım neyi var neyi yok diye. Ordaki çocuklardan biri motoru test etti ve sen bu motoru nasıl kullanıyosun böyle dedi. Ben de niyeki nesi varmış dedim. Direksiyonu çok sert dedi, meğer lastikleri inmiş. Ben de lastikler bitik dedim, aslında değiştirmem gerekiyor dedim. Neyse lastiklere hava bastı. Direksiyon hakkaten pamuk gibi oldu. Meğer can çekişiyomuşum motoru kullanmak için, bunu anlamış oldum. Neyse ayrıldım ordan motoru çektim bir yere ayrıldım, motorun yanına geldim bindim. Yürüyorum, baktım bir taflık var motorda. Anladım tabi sorunu, direk yavaş yavaş en yakın benzinciye gittim. Ön lastiğimde gram hava kalmamıştı. Şişirdim ve direkt olarak havası inmeden bastım gittim genç moto'ya. Lastik fiyatı almıştım zaten daha önceden. Durumları da çok kötüydü. Lastiğe bir baktı ve motorun orjinal lastiği olduğunu söyledi. Motorum 2005 model ve latik hiç değişmemiş. Tahmin edin artık lastiğin durumunu. Kelle koltukta geziyosun dedi. Ben de bildiğimi söyledim. Ordayken de lastiğin havası komple inmişti zaten. Motorla hiç gidilecek bir hal yoktu. Ya fitil atıp devam edicektim ya da değişecekti. Düşündüm, dedim ki eğer şimdi değiştirmezsem daha zor değiştiririm. Sonuç olarak bugün itibari ile motorsuzum, motorumu bıraktım ve yayan döndüm eve. Lastiği sipariş verdiler, salı günü gelicek, motora takılacak ve alıcam motoru. Aklım motorumda yaaaa, beklemek çok kötü bişey. O zamana kadar arabayla takılıcam artık. Ama motorum çok daha güzel olacak biliyorum. Ondan sonra da 2 tane mont almam lazım. Ufak ufak artık, bu lastik bitiricek beni. Motor 500'lük olduğu için fiyatları direk ikiye üçe katladı. Pirelli Diablo

