Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Bugün gördüm bir tane.Hoşuma da gitti.Fakat bu İtalyanlar çok gösterişli.Kullanmaya kıyamam onu ben.Bana göre en iyisi temiz bir dylan:queen:

Sen benim motoru nerelerde kulandıgımı gorsen :) Ben malıma çoğu insan gibi özen gösterim temiz bakarım hatta her pazar yıkatıyorum sen düşün :) bırak kasisi yama asvaltın ustunden bile gecmemeye calısıyorum hatta kuru havada su gorunce karsı serıt musaıt ve kuru ıse hıc cekınmeden karsı serıten gecerım :)

Yanlız bu demek olmuyorkı motoru herdayim bu şekilde kulanıcam motorum atım gibidir ben biyere gitmek istiyorsam oraya beni götürmelidir dağtepe çakıl camur kasis kum tumsek kross motor şartlarında kulanıyorum gerektiği zaman abartmadan tabi kısaca motora normal şartlarda günlük kulanımda çoğu kişiden daha hasas davranırım ama yeri geldimide çogu insanın kıyamıcagını yaparım benim araç mal anlayışım bu :cherry:

Örnek resim bu gordugun yere asvalt bitikten sonra 10km, yol bitikten sonra 2km yaparsan ulasıyorsun
img0516pe0.jpg
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
40
Mesajlar birleştirildi. Flood koruması.

Buda Benim Vespam :p

Resim 1

Resim 2

Resim 3
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
@Caliberwicz,
Hosgeldin aramiza hocam eşekarısı guzelmis bayagi :cat: Yalniz sisi bar'i enrde yaptirdin merak ettim orjinal gibi olmus bayagı :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Sen benim motoru nerelerde kulandıgımı gorsen :) Ben malıma çoğu insan gibi özen gösterim temiz bakarım hatta her pazar yıkatıyorum sen düşün :) bırak kasisi yama asvaltın ustunden bile gecmemeye calısıyorum hatta kuru havada su gorunce karsı serıt musaıt ve kuru ıse hıc cekınmeden karsı serıten gecerım :)

Yanlız bu demek olmuyorkı motoru herdayim bu şekilde kulanıcam motorum atım gibidir ben biyere gitmek istiyorsam oraya beni götürmelidir dağtepe çakıl camur kasis kum tumsek kross motor şartlarında kulanıyorum gerektiği zaman abartmadan tabi kısaca motora normal şartlarda günlük kulanımda çoğu kişiden daha hasas davranırım ama yeri geldimide çogu insanın kıyamıcagını yaparım benim araç mal anlayışım bu :cherry:

Örnek resim bu gordugun yere asvalt bitikten sonra 10km, yol bitikten sonra 2km yaparsan ulasıyorsun


Temiz bir runner bulmak için çok uğraştım ama nafile.Hangisini almaya niyetlendiysem sorun çıktı.İstanbul'da uçuk fiyat istemeyenlerden bakmadığım runner kalmadı gibi:queen: O yüzden runner'dan vazgeçtim.
2 gün peşine gidip geldiğim, ustaya ve bakıma götürdüğüm, 2008 model 1200 km'de temiz bir dylan sahibi oluyorum bugün.İnşallah hayırlı olur, Allah utandırmaz:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bugünlük idareten arkadaşın kaskını alacağım.Sonrasında lazer vertigo dragon düşünüyorum bakalım:cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
137
Merhaba Arkadaşlar!
Selam Ledo!
Takip edenler bilir ki bilmeyenlere bildireyim, birkaç hafta önce aldıgım Piaggio Beverly 250s modelinin gün itibariyle 1350 km ye ulaştını beyan ederim. Bu motor benim ilk motorum olması ve hatta "ilk motor deneyimim" olması dolayısıyla önemlidir. Zira daha önceleri sürekli bir motor kullanıcısı değildim.
İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmıştım motoru ilk aldığım zaman. Şimdi ikinci izlenimde sıra;
Çok kısa özetlemek gerekirse, (ki gerekmiyor aslında) "Kelebek gibi uçarım, arı gibi sokarım" tümcesindeki gizli özne piaggio beverly 250s olmalı.
Yukarıda belirttiğim üzere bu motor benim ilk motorum ve daha önemlisi ilk ciddi motor deneyimim ve çok memnunum. İlk başlarda 250 lik bir motoru almakla hata edip etmediğim konusunda kararsızdım. Ledo adlı arkadaşın yazdıkları bir nebzede karar vermemi sağladı. İyiki sağlamış. motor yeterince dengeli, hızlı,güven verici ve tabiiki güzel. Bu söylediklerimi not edin çünkü benim gibi ilk ci,ddi deneyimini yaşayan biri söylüyolr bunları.
Hani aldıgım ilk gün "ben bu motoru 8/10 defa yatırırım ondan sonra öğrenirim" demiştim. Ama maaşallah henüz öyle birşey yaşamadım. Ki bu bile yeterli fikri veriyordur sanırım.
Kalkıştan 120 km ye nasıl çıktığını anlamıyorum bile! Gözüm hasbelkader hız göstergesine gittiğinde hemen hızımı düşürüyorum. Aynadan baktığım kırmızı ışıktan henüz çıkan araçlar fikir veriyor artık hızım konusunda. Ki belirtmek isterim hız benim için kesinlikle bir kriter değildi motoru alırken. Hala da değil. İlk izlenimimde rüzgarın bu kadar etkili olması gözümü korkutmuştu. Şimdi gerek havaların düzelmesi ve ısınması, gerekse alışmam, bu rahatsızlığı ortadan kaldırdı ama yinede Eğer aranızda piaggio Beverly 250 almak isteyen varsa s modelini değil i.e. modelini almasını öneririm. Onun ön camı uzun. ha ben pişman mıyım seçimimden? Hayır. zira ben Antalya da yaşıyorum. Yani Türkiyede motor kullanmaya en uygun şehirde. yani havaların genelde hep sıcak olduğu yerde.
Dikkat ettiyseniz şimdiye dek yazdıklarım hep benim deneyimlerimle ilgili şeylerdi. Yani motorun aksaklıklarıyla alakalı hiçbirşey yazmadım çünkü yok öyle bişey. Motorun sadece 3 problemi var.
1. si : Bir bez alıp elinize temizleyemiyorsunuz. İlla yıkamacıya para vereceksiniz. Aynı olmuyor çünkü.
2. si : Benzin alıcaksınız. Kaçarı yok. :)
3. sü : Diğer ikisi belki her motor için gerçerli sebepler lakin bu sadece bu model için geçerli kanatindeyim, sele altına kask girmiyor.

Aranızda 250 lik motor düşünen varsa kesinlikle tavsiye ederim.
Hem problemsiz, Hem güvenli (frenleriyle dengesiyle büyük tekerlekleriyle vs yani daha düşmedim bile) Hemde arasıra kırmızı ışıkta falan motorun markasını soranlar olyur ki itiraf etmeliyim insan havaya giriyor. Ahahaa :)
Ayrıca tüm bu yazdıklarıma ek olarak motor sizi cesaretlendiriyor. Her isteyene verdim "bir gez bakalım" diye. hepside hayran kaldı. çok para vermişsin diyenlerin hepsi bir"hımmmm" çektiler bindikten sonra. Birkaç farklı motor da denedim. 250lik olsun 200 lük olsun lakin illede beverly. Bu daha gider böyle...

Konuyla ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa ara ara cevaplandırırım. Ama belirtmekte yarar var ben daha 2-3 haftalık bir motorcuyum. Sorularımızı sorarken bu unsuru gözönünde bulundurun.
Saygılar.

Arkadaşlar "Kappa K 33 Yan Çanta" yada "beverly orjinal yan çanta" arıyorum. Hani olmaz ama elinde bulunan varmı. yada 2. el alabilecegim biryer bileniniz varmı. halühazırda internetten baktığım sıfırları hayli pahalı.
birde ben bu yan çanta olayıyla ilgili sürüş esnasında falan problem yaşarmıyım?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Merhaba Arkadaşlar!
Selam Ledo!
Takip edenler bilir ki bilmeyenlere bildireyim, birkaç hafta önce aldıgım Piaggio Beverly 250s modelinin gün itibariyle 1350 km ye ulaştını beyan ederim. Bu motor benim ilk motorum olması ve hatta "ilk motor deneyimim" olması dolayısıyla önemlidir. Zira daha önceleri sürekli bir motor kullanıcısı değildim.
İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmıştım motoru ilk aldığım zaman. Şimdi ikinci izlenimde sıra;
Çok kısa özetlemek gerekirse, (ki gerekmiyor aslında) "Kelebek gibi uçarım, arı gibi sokarım" tümcesindeki gizli özne piaggio beverly 250s olmalı.
Yukarıda belirttiğim üzere bu motor benim ilk motorum ve daha önemlisi ilk ciddi motor deneyimim ve çok memnunum. İlk başlarda 250 lik bir motoru almakla hata edip etmediğim konusunda kararsızdım. Ledo adlı arkadaşın yazdıkları bir nebzede karar vermemi sağladı. İyiki sağlamış. motor yeterince dengeli, hızlı,güven verici ve tabiiki güzel. Bu söylediklerimi not edin çünkü benim gibi ilk ci,ddi deneyimini yaşayan biri söylüyolr bunları.
Hani aldıgım ilk gün "ben bu motoru 8/10 defa yatırırım ondan sonra öğrenirim" demiştim. Ama maaşallah henüz öyle birşey yaşamadım. Ki bu bile yeterli fikri veriyordur sanırım.
Kalkıştan 120 km ye nasıl çıktığını anlamıyorum bile! Gözüm hasbelkader hız göstergesine gittiğinde hemen hızımı düşürüyorum. Aynadan baktığım kırmızı ışıktan henüz çıkan araçlar fikir veriyor artık hızım konusunda. Ki belirtmek isterim hız benim için kesinlikle bir kriter değildi motoru alırken. Hala da değil. İlk izlenimimde rüzgarın bu kadar etkili olması gözümü korkutmuştu. Şimdi gerek havaların düzelmesi ve ısınması, gerekse alışmam, bu rahatsızlığı ortadan kaldırdı ama yinede Eğer aranızda piaggio Beverly 250 almak isteyen varsa s modelini değil i.e. modelini almasını öneririm. Onun ön camı uzun. ha ben pişman mıyım seçimimden? Hayır. zira ben Antalya da yaşıyorum. Yani Türkiyede motor kullanmaya en uygun şehirde. yani havaların genelde hep sıcak olduğu yerde.
Dikkat ettiyseniz şimdiye dek yazdıklarım hep benim deneyimlerimle ilgili şeylerdi. Yani motorun aksaklıklarıyla alakalı hiçbirşey yazmadım çünkü yok öyle bişey. Motorun sadece 3 problemi var.
1. si : Bir bez alıp elinize temizleyemiyorsunuz. İlla yıkamacıya para vereceksiniz. Aynı olmuyor çünkü.
2. si : Benzin alıcaksınız. Kaçarı yok. :)
3. sü : Diğer ikisi belki her motor için gerçerli sebepler lakin bu sadece bu model için geçerli kanatindeyim, sele altına kask girmiyor.

Aranızda 250 lik motor düşünen varsa kesinlikle tavsiye ederim.
Hem problemsiz, Hem güvenli (frenleriyle dengesiyle büyük tekerlekleriyle vs yani daha düşmedim bile) Hemde arasıra kırmızı ışıkta falan motorun markasını soranlar olyur ki itiraf etmeliyim insan havaya giriyor. Ahahaa :)
Ayrıca tüm bu yazdıklarıma ek olarak motor sizi cesaretlendiriyor. Her isteyene verdim "bir gez bakalım" diye. hepside hayran kaldı. çok para vermişsin diyenlerin hepsi bir"hımmmm" çektiler bindikten sonra. Birkaç farklı motor da denedim. 250lik olsun 200 lük olsun lakin illede beverly. Bu daha gider böyle...

Konuyla ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa ara ara cevaplandırırım. Ama belirtmekte yarar var ben daha 2-3 haftalık bir motorcuyum. Sorularımızı sorarken bu unsuru gözönünde bulundurun.
Saygılar.

Arkadaşlar "Kappa K 33 Yan Çanta" yada "beverly orjinal yan çanta" arıyorum. Hani olmaz ama elinde bulunan varmı. yada 2. el alabilecegim biryer bileniniz varmı. halühazırda internetten baktığım sıfırları hayli pahalı.
birde ben bu yan çanta olayıyla ilgili sürüş esnasında falan problem yaşarmıyım?

Hayırlı olsun,güzel ve doğru bir seçim gerçekten verdiğin bilgiler içinde ayrıca teşekkürler..Şu yeşil işık yandıktan sonra aynaya bakmayı bende çok severim.:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
13
piaggio x8 x9

Merhabalar! Bi müddet scotter kullandım. Şimdi maxi scotter almak istiyorum.2. el piaggio x8 yada x9 düşünüyorum. Fakat sıfırları yok bu modellerin parça sıkıntısı yaşarmıyım ileride. Birde bu modellerin son sürati ve 100 km de ne kadar yaktığı konusunda bilgi verirse sevinirim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Merhabalar! Bi müddet scotter kullandım. Şimdi maxi scotter almak istiyorum.2. el piaggio x8 yada x9 düşünüyorum. Fakat sıfırları yok bu modellerin parça sıkıntısı yaşarmıyım ileride. Birde bu modellerin son sürati ve 100 km de ne kadar yaktığı konusunda bilgi verirse sevinirim.

Parça sıkıntısını yaşayacağını hiç sanmıyorum..Yakıt konusunda arama yaparak veya kullanan arkadaşlara mesaj atarak daha çabuk bilgiye ulaşabilirsin,bu başlık altında yazılanları gözden geçirmeni tavsiye ederim.Aradığını bulursun kesinlikle..:cat::cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
runner 200 0 'dan 100 km/s hıza kaç sn. de çıkması lazım arkadaşlar ,benimki henüz rodajda ama yine de merak ettim . .?
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
x8 200 de 140 ı gormustum

x8 250 de hız denemesi henuz yapmadım

100 km de 3 lt. ortalam hız ile gidilirse
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
31
Merhaba Arkadaşlar!
Selam Ledo!
Takip edenler bilir ki bilmeyenlere bildireyim, birkaç hafta önce aldıgım Piaggio Beverly 250s modelinin gün itibariyle 1350 km ye ulaştını beyan ederim. Bu motor benim ilk motorum olması ve hatta "ilk motor deneyimim" olması dolayısıyla önemlidir. Zira daha önceleri sürekli bir motor kullanıcısı değildim.
İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmıştım motoru ilk aldığım zaman. Şimdi ikinci izlenimde sıra;
Çok kısa özetlemek gerekirse, (ki gerekmiyor aslında) "Kelebek gibi uçarım, arı gibi sokarım" tümcesindeki gizli özne piaggio beverly 250s olmalı.
Yukarıda belirttiğim üzere bu motor benim ilk motorum ve daha önemlisi ilk ciddi motor deneyimim ve çok memnunum. İlk başlarda 250 lik bir motoru almakla hata edip etmediğim konusunda kararsızdım. Ledo adlı arkadaşın yazdıkları bir nebzede karar vermemi sağladı. İyiki sağlamış. motor yeterince dengeli, hızlı,güven verici ve tabiiki güzel. Bu söylediklerimi not edin çünkü benim gibi ilk ci,ddi deneyimini yaşayan biri söylüyolr bunları.
Hani aldıgım ilk gün "ben bu motoru 8/10 defa yatırırım ondan sonra öğrenirim" demiştim. Ama maaşallah henüz öyle birşey yaşamadım. Ki bu bile yeterli fikri veriyordur sanırım.
Kalkıştan 120 km ye nasıl çıktığını anlamıyorum bile! Gözüm hasbelkader hız göstergesine gittiğinde hemen hızımı düşürüyorum. Aynadan baktığım kırmızı ışıktan henüz çıkan araçlar fikir veriyor artık hızım konusunda. Ki belirtmek isterim hız benim için kesinlikle bir kriter değildi motoru alırken. Hala da değil. İlk izlenimimde rüzgarın bu kadar etkili olması gözümü korkutmuştu. Şimdi gerek havaların düzelmesi ve ısınması, gerekse alışmam, bu rahatsızlığı ortadan kaldırdı ama yinede Eğer aranızda piaggio Beverly 250 almak isteyen varsa s modelini değil i.e. modelini almasını öneririm. Onun ön camı uzun. ha ben pişman mıyım seçimimden? Hayır. zira ben Antalya da yaşıyorum. Yani Türkiyede motor kullanmaya en uygun şehirde. yani havaların genelde hep sıcak olduğu yerde.
Dikkat ettiyseniz şimdiye dek yazdıklarım hep benim deneyimlerimle ilgili şeylerdi. Yani motorun aksaklıklarıyla alakalı hiçbirşey yazmadım çünkü yok öyle bişey. Motorun sadece 3 problemi var.
1. si : Bir bez alıp elinize temizleyemiyorsunuz. İlla yıkamacıya para vereceksiniz. Aynı olmuyor çünkü.
2. si : Benzin alıcaksınız. Kaçarı yok. :)
3. sü : Diğer ikisi belki her motor için gerçerli sebepler lakin bu sadece bu model için geçerli kanatindeyim, sele altına kask girmiyor.

Aranızda 250 lik motor düşünen varsa kesinlikle tavsiye ederim.
Hem problemsiz, Hem güvenli (frenleriyle dengesiyle büyük tekerlekleriyle vs yani daha düşmedim bile) Hemde arasıra kırmızı ışıkta falan motorun markasını soranlar olyur ki itiraf etmeliyim insan havaya giriyor. Ahahaa :)
Ayrıca tüm bu yazdıklarıma ek olarak motor sizi cesaretlendiriyor. Her isteyene verdim "bir gez bakalım" diye. hepside hayran kaldı. çok para vermişsin diyenlerin hepsi bir"hımmmm" çektiler bindikten sonra. Birkaç farklı motor da denedim. 250lik olsun 200 lük olsun lakin illede beverly. Bu daha gider böyle...

Konuyla ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa ara ara cevaplandırırım. Ama belirtmekte yarar var ben daha 2-3 haftalık bir motorcuyum. Sorularımızı sorarken bu unsuru gözönünde bulundurun.
Saygılar.

Arkadaşlar "Kappa K 33 Yan Çanta" yada "beverly orjinal yan çanta" arıyorum. Hani olmaz ama elinde bulunan varmı. yada 2. el alabilecegim biryer bileniniz varmı. halühazırda internetten baktığım sıfırları hayli pahalı.
birde ben bu yan çanta olayıyla ilgili sürüş esnasında falan problem yaşarmıyım?

Motorunla ilgili kişisel görüşlerin için teşekkürler , alacak birçok kişiye referans olacaktır. Ancak tavsiye etmeyi keşke birkaç motor denedikten sonraki zamana bıraksaydın , kimbilir , belki başka bir motor denedikten sonra fikrin değişecek ve bu sınıfta başka bir motorun daha iyi olduğunu düşüneceksin. Sonuçta Piaggio kullanıyosun , piaggio'nun her modeli iyi zaten.

Yan çanta için , soft çantaları tavsiye ederim. Eğer sadece orta-uzun yolda , senede birkaç kere kullanacağım diyorsan , iyi marka alıp boşa para verme. Türk malı olan soft yan çantalar var , aynı işi görüyorlar.

Sürüş açısından 100-110 sonrası az da olsa etkiliyor dengeyi. Ancak bu etki , kullanışlılığının yanında gözardı edilebilecek bir etki. Zaten küçük tekerli makinalarda bu hızlardan daha yüksek süratle seyretmek bana pek güvenli gelmiyor, mümkün oldukça bu hızları geçmemeye çalışıyorum.
Orijinal çanta alacaksan mutlaka dengeyi etkilemesi , yan sanayi çantalara göre az olacaktır ama dediğim gibi senede 1-2 kere uzun yola falan giderken kullanacaksan , çok para vermeye değmez. 70-80 milyona vardı en son gittiğim motosiklet festivalinde. Ben ucuz olur diye sirkeciden 110 ytl ye almıştım , kazık yemişim.

Merhabalar! Bi müddet scotter kullandım. Şimdi maxi scotter almak istiyorum.2. el piaggio x8 yada x9 düşünüyorum. Fakat sıfırları yok bu modellerin parça sıkıntısı yaşarmıyım ileride. Birde bu modellerin son sürati ve 100 km de ne kadar yaktığı konusunda bilgi verirse sevinirim.

Merhaba ,

Öncelikle , ne almak istediğine kesin karar vermen lazım. Bunun için nerede ve nasıl kullanmak istediğini bilmen gerekiyor. Haftasonları İstanbul'a yakın yerlere gezi yapmak istiyorum dersen , maxi scooter alma derim.

Parça olayına gelince , parça sıkıntısı falan yaşamazsın , zaten çok fazla problem çıkartan makinalar değiller. Sorun olursa da Ferco motor aracılığıyla kolaylıkla parça edinebilirsin.

Son sürat olayını boşver. Güvenli sürüş sürati 100-120 arasıdır. Bundan sonrası sakat. Ben denemedim , motoru limitlerine kadar zorlamaya hiç gerek yok , zorladıkça kendini tehlikeye atıyorsun demektir.

Ben hiç tam olarak ölçmedim ancak uzun yolda 35 YTL lik benzinle 375 km gittim. Tabi şehir içi kullanımda benzin sarfiyatı artacaktır.

Piaggio 2. el alacaksan , motora verdiğin para dışında masrafa girmek istemiyorsan şu iki şeye dikkat et.

1. Periyodik bakımları 6bin km de bir yapılıyor. Periyodik bakıma yaklaşıyorsa sana masraf çıkacak demektir. 12bin bakımında kayış falan değişir , bana 450 YTL ye patlamıştı bu nisan ayında.

2. Lastiklere dikkat et. Mesela 2005 model aldın. Lastikler değişmediyse bu motorda , o lastikler bitik demektir her ne kadar aşınmamış görünse de. Çünkü 2 yılda lastiğin hamuru sertleşir ve yol tutuşu azalır. 2 yada 2.5 senede bir lastikleri değiştirmek gerekir. Bir çift iyi lastik 250-300 YTL civarıdır.

Bunlara dikkat edersen , ekstra masraftan kurtulursun. Ben bunları bilmediğim için hem bakım hem de lastik parası verdim. Ayrıca motoru yetkili servise göstermeden alma.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst