Abi bir saat önce Kızıltoprak Mototaş'a gittik.Hani nereye baktıralım gösterelim derken rasgele oraya girdik.Motorun sahibi sen sadece arkadaşımmışsın gibi davran ben kendim alıyormuşum gibi ustayla konuşacam dedi.Gitti işte ustaya selam verdi ve "usta bu motor bir arkadaşımın ben bunu 5500 ytl'ye alıyorum nasıl işte bakar mısın" dedi.Motor bu arada 2006 model, 3200 km'de yeni kasa simsiyah runner.Öncelikle incelediler boya vs. yok.Bunları söyledi usta.Daha sonra motoru çalıştırdı.Biraz sesini dinledi.Ben de bilmiş bilmiş şaşesi ve motoruna da bakar mısınız dedim:queen:Usta yüzüme baktı ters ters ve 3000 km'deki gileranın motorunda ne olacak ki dedi:mrgreen:Ben daha da karışmadım ondan sonra.Motorun kötü yanı olaraktan hani eski kasalarda olmayıp yeni kasalarda olan ilerideki küçük ayak koyma yeri kırık.Bu parça ucuz fakat ona vidalanmış olan grenajda da dikkatle bakıldığında 3-4 cm çizik var.Adam burada komple grenaj değişecek 200 € dedi.Satan abi de motordan anladığı belli olan birisi ki ben komple sanayide 100 ytl'ye herşeyini yaptırırım dedi.Usta da biraz kızararaktan tabiki o da doğru dedi.Ustaya bütün bunlardan sonra ne kadar verebileceğini sorduk.Benim gözümde bu motora 4500-4600 verilir dedi.Biz de 4500'e anlaşmıştık da motoru başka isteyenlerde var.Benim yanımda sadece iki kişi aradı ki satan adam bana söz verdiğini söylüyor ama adamlar 3 kuruş fazla verelim bize sat diyolar.Valla satıcının da kafası karıştı.Fiyatı 100 lira daha yükseltmeye çalıştı en son orada kaldık.Kısmetse perşembe noter devirini yapacağız.Daha fiyatta anlaşamadık.Motoru kaçırmak da istemiyorum ama ortada verilen bir söz var.Ne olursa olsun adamın sözünü tutmaması da hoşuma gitmedi gibi.Bu işlerden de fazla anlamıyorum zaten.Bakalım neler olacak....
Motor da bu bu arada...
http://www.sahibinden.com/3000_km_de_temizWQQaXQQ8265365WQQpXQQdisplayitem
Fikirlerinize ihtiyacım var...
Ayrıca eklemek istiyorum.Motorun gerek kalkışı olsun; gerek hızlanması olsun benim çok hoşuma gitti.
SPEC0PS hocam dediğin devir olaylarına bakamadım fazla.Zaten çok hız yapılacak yol da yoktu.En fazla 85'e kadar çıktı.Bir de motor için satıcı şunları söyledi.Motor ilk aldığında çok atakmış ufak tefek gazlarda bile tekere kalkıyormuş.Bu yüzden biraz gazını kıstırmış.Durum aynen böyle.
Yardımlarınızı bekliyorum...