PIAGGIO LIBERTY 200 (ACİL BİLGİ !)

Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ARKADAŞLAR LİBERTY 200 DE KAMPANYA VAR VE COK UYGUN FIYATI VAR SU AN DA 3.250 YTL, FAKAT BU MOTORU KULLANAN KIMSEYI GÖRMEDİM, BU MOTOR HAKKINDA BİLGİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM, KULLANIMI NASILDIR ? , 2 KİŞİYİ 150- 200 KM YOLA GÖTÜRÜRMÜ ?, ÇEKİŞİ NASIL YOKUŞLARDA BAYILIRMI ? V.S. TEŞEKKÜRLER .. .

******************************************
- Bu Uyarı Mesajı Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız.
- Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
*******************I***********************
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
180
benim bir arkadaşımda yaşar faktorinkte çalışıyor onda var 2 kişi gidebiliyoruz ama 100-200 km gitmedik ne yalan söyliyim.çekişi kuvvetli ama biraz kalınsanız ufak gelebilir oturma yerleri ufak...


Motor Tipi: Tek silindir, 4 zamanlı
Valf: 4
Silindir Hacmi: 198cc.
Transmisyon: Kayışlı
Yağlama: Islak karter, pompa ile
Soğutma: Hava ile
Ateşleme: Elektronik, değişken avanslı
Marş Sistemi: Elektrik
Maksimum Güç: 12,5 HP
Uzunluk: 1.935 mm.
Genişlik: 670 mm.
Sele Yüksekliği: 775 mm.
Lastik Ön: 16"x2.15"
Lastik Arka: 14"x2,75"
Fren Ön: Disk
Fren Arka: kampana
Süspansiyon Ön: Hidrolik furş ile
Süspansiyon Arka: Çift etkili hidrolik amortisör
Şase: Çift kaplamalı çelik boru
Yakıt Tankı: 9 lt.(1.5 lt. Yedek dahil)
Ağırlık: 99 kg.
0kmpiaggioliberty200big1pm.jpg
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
TEŞEKKÜRLER geek 23 , ASLINDA JOYRİDE 200 ALACAKTIM AMA FIYAT ACCAYIP DUSMUS ARADA KALDIM IKISININ RESMINI YANYANA KOYSAN JOYRİDE MOTORA BENZİYOR AMA DİĞER TARAFTAN PARA OLAYI, DURUM KARIŞIK, ÇIKAMICAM İŞİN İÇİNDEN, BİR DE MESELA LIBERTY 198 CC VE 12.5 HP AMA JOYRİDE 171 CC 14.5 HP UYUŞMAZLIĞIDA ANLAMADIM BİLGİSİ OLAN VAR MI ? :king:

******************************************
- Bu Uyarı Mesajı Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız.
- Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
*******************I***********************
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
180
şimdi benim karşılaştırmalarım da pıaggıo daha iyi bir motor 2 si arasında kaldıysan hem bu daha ufak ve cc ufak 200 dediğine bakma sen


Joyride 200

Tipi
4 Zamanlı, Sıvı Soğutmalı, 1 Silindir
Hacim
171,2 cc
Sıkıştırma Oranı
10,0:1
Maksimum Güç
14,5 Hp. / 8.000 DD.
Yakıt Sistemi
C.V.K. Karbüratör
Ateşleme
C. D. I. Elektronik
Çalıştırma
Ayaktan ve Elektrik Marşlı
Benzin Deposu
8,5 L
Tahrik Sistemi
V - Kayış
Şanzıman
C.V.T. Varyatör, Tam Otomatik
ŞASİ
Uzunluk
2.031 mm.
Genişlik
730 mm.
Yükseklik
1.182 mm.
Aks Arası Mesafe
1.432 mm.
Yerden Yüksekliği
131 mm.
Ağırlık (Kuru)
144 kg.
FRENLER
Ön
Hidrolik Disk, Çapı 273 mm.
Arka
Hidrolik Disk, Çapı 200 mm.
LASTİK
Ön Lastik
110/80 X 12" 61 LTubeless
Arka Lastik
130/70 X 12" 64 LTubeless
SÜSPANSİYON
Ön
Hidrolik Teleskopik Ön Furş
Salınımı 100 mm.
Arka
Hidrolik Mono Amortisör
Salınımı 72 mm.

motana120gz.jpg
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
dostum motor bu resimdeki değil, şimdi liberty canlı gördüm sele altı bölmesi yok, ön cam 170 euro, yan cantalar 150 euro , arka canta 180 euro ve iki kişi sıkışırız abi ben 110 kg yim, fly 150 daha iyi gibi geldi, tam scooter, acaba diyorum fly alsam şu işi de iyi bir öğrensem, sonra fly'ı verıp joyride mı alsam? :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
federal' Alıntı:
acaba diyorum fly alsam şu işi de iyi bir öğrensem, sonra fly'ı verıp joyride mı alsam?


büyük ihtimalle yapamazsın ki :)

attan inip, eşeğe binmiş gibi hissedersin muhtemelen.
bu arada fly 150 de 2.850YTL olmuş. ben geçen gün bu kampanyadan bahsetmiştim. piaggio marka kampanyasıymış ben bir bayiiye özel sanmıştım.
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
KORLAS BAYİİ SİTESİNDE SADECE KORLAS TA DİYOR, ASLINDA HER YERDE AYNI KAMPANYA VAR, YAPTIKLARI COK AYIP, ZATEN COK İLGİSİZ VE ALAKASIZLAR, BİR DE YALANDAN KAMPANYA YAPIYORLAR :king:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
182
sym

federal kardeş liberty küçük(kasasından dolayı) ve pahalı motor sebebi ise markası piaggio ama onun kadar kaliteli olan motorlar o kadar pahalı değil sen sym joyride 200 al derim
su soğutmalı
150hp
çok :cherry: :cherry: :cherry: güzel motor rahat edersin tavsiye ederim satıcısı tüm suzuki bayileri
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
toni dostum, birde bu linki incele www.korlas.com.tr , liberty 3.250 , fly 2.800

imkansız diye bir şey yok, ama ben vazgeçtim joyride alacağım, dediğin gibi cok fazla bir yakıt sarfiyatı yok , görüşürüz... :king:
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
16
Bu fiyata inanılmaz, ama zaten de inanamayacağız galiba çünkü ben kapora da verdim ama motorların gelemeyebileceğini söylüyorlar, yani büyük bir balon olabilir bu fiyat. bu fiyata alan var mı bildiğiniz?
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
var var, istanbulda bayilerde var burda ben gördüm, sen izmirdesin tabi, burda var, doğru fiyat... :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
16
diğerleriyle karşılaştırırken alstik ebatlarını da düşünmek gerek, büyük (16) ebatlı lastikli scooterların ayrı bir sınıf olduğunu ve sürüş-viraj alış özelliklerinin başarılı olduğunu hatırlatırım. Bu durumda liberty bu fiyata joyride vb diğerlerine göre hem çok kaliteli hem avantajlı,
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
canko' Alıntı:
diğerleriyle karşılaştırırken alstik ebatlarını da düşünmek gerek, büyük (16) ebatlı lastikli scooterların ayrı bir sınıf olduğunu ve sürüş-viraj alış özelliklerinin başarılı olduğunu hatırlatırım. Bu durumda liberty bu fiyata joyride vb diğerlerine göre hem çok kaliteli hem avantajlı,

evet katılıyorum.
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
95
arkadaşlar kampanya motorium da da var, ben de ilkin korlas ta gördüm fakat sonra sordugum renk olmayinca motoriumda da ulaştım.. özellikle lastik ebatlari buyuk oldugu için yattı kafama, yarın da gidip görecegim, ama sele alti bölmesi olmamasi kötüymüş :farao:
gene de ben yarın gidip görüşüp aklima yatasa kaporayı yatırmayı düşünüyorum. En son yarım saat önce konuştugumda motorium daki adam bugun 8 tane sattıklarını söyledi.
aslinda yarin da gidip görmek isteyen arkadaslar varsa birlikte de gidebiliriz, bana çok iyi bir fırsat gibi görünüyor bu fiyat...
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
"attan inip eşeğe binme" ve "joyride vb diğerlerine göre hem çok kaliteli hem avantajlı"

kelimelerini kullanan 2 arkadaşa iki çift lafım var.

sıvı soğutmalıdan hava soğutmalıya binince arka disk frenden kampanaya geçince yada 40 litre bagajdan bagajsızlığa geçince yada ufakta olsa 14,5 ten 12,5 beygire geçince yada sinek böcek toz topraktan ağzınızı göğsünüzü koruyacak ön cam için 170 ue fazladan ödemek zorunda kalınca insan attan inip eşşeğe binmiş gibi olur bence...

bu yorumları yapan arkadaşlar SYM Joyride yada liberty kullandımı merak ediyorum.Kaç yıldır motor kullanıyorsunuz? Foruma attığınız 2. mesajda nasıl böyle ustalaştınız hep ramzeymi kullandınız yoksa yukarda bahsettiğiniz motorlarla 100 metrede olsa deneyiminiz varmı???Ünlü marka bir motorun her modeli diğer markalardan iyimidir?

saygılar.
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
16
Kişisel yanıtlar olacağı için kusura bakmayın ama daha önce aprilia pegaso 650'm vardı, bir çok scooter kullandım-denedim, ilk scooter'ım (sadece şehir içi ulaşım amaçlı) için liberty 200 düşünüyorum,
teknik olarak lastik ebatı disk-kampana, hava-sıvı soğutma farklarından daha önemli ve sürüşü değiştiren bir fark,
fiyat farkı tabii ki var, zaten diğer motorlar da japon veya italyan fiyatlarında olsa satışları çok düşer herhalde, yani en büyük avantajları fiyatları ki bu da çok önemli bir fark,
burada tartışmamız ve yazmamız gereken motorları hislerle değil de teknik ve tüm özellikleri ile tartışmak veya varsa bilgilerimiz yazmak,
saygılar
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
16
doğru, hepimiz iki tekerlek üzerindeyiz ve 4 tekerlekli tehliklere karşıyız,
peki teknik bir soru:
arka fren disk yerine kampana olması ön/arka frn sıkma oranını değiştiri mi?
veya disk/disk yerine kampana frenli bir motorda (scooterda) frenleme için farklı bir oran veya dikkat edilecek bişey var mı?
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
16
aslında sorum teknik foruma ait gibi, orada devam ederim,
bu arada liberty bayilerde gelen gidiyor gibi, eski fiyatından alan alan varsa üzgünüm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst