Piaggio Fly100 vs Suzuki AN125

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Selam arkadaşlar. Kız arkadaşım da artık artçı olmaktan sıkıldı ve ona uygun bir scooter arayışı içerisine girdik. :) Ehliyetini de ilk sınavla birlikte alacak inşallah, kursa başladı. Yani aramıza bilinçli bir bayan motorcu daha katılıyor. :wiinkk:

Şimdi sizlerden ricam, biz bu iki model arasında kaldık. Suzuki AN125'ten herkes memnun anladığım kadarıyla, herhangi bir sıkıntısı falan yok. Yalnız bu iki modeli de kıyasladığınız zaman siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz? Ben Piaggio diyorum, kız arkadaşım ille de Suzuki diyor. :) Fikirleriniz bizim için çok değerli. Yorumlarınızla yardımcı olursanız seviniriz.

Suzuki AN125 HK. ;

Teknik özellikleri:

Renkler: Gümüş mavi, siyah, kırmızı
Garant: 2 yıl veya 30.000km
Motor Tipi: 4-zamanlı, SOHC, karbüratörlü, 1-silindir
Sübaplar: 2
Soğutma sistemi: Hava soğutmalı
Silindir hacmi: 124 cm3
Çap: 52,0 mm
Strok: 58,6 mm
Sıkıştırma oranı: 10,2 : 1
Maksimum güç: 8,8 hp / 7500 dd
Maksimum tork: 9,3 Nm / 6000 dd
Aktarma Tipi: C.V.T. Kayışlı
Şanzıman sıralaması: Otomatik

Elektrik
Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme (CDI)
Çalıştırma sistemi: Elektrikli / ayaktan marş

Ölçüler ve kuru ağırlık
Toplam uzunluk: 1772 mm
Toplam genişlik: 682 mm
Toplam yükseklik: 1112 mm
Aks arası mesafe: 1255 mm
Zeminden yükseklik: 120 mm
Sele yüksekliği: 740 mm
Kuru ağırlık: 106 kg
Yakıt depo kapasitesi: 6,5 Litre

Şasi
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal, helezon yay,yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon: Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı, ayarlı amortisör
Ön fren: Disk
Arka fren: Kampana
Ön lastik ölçüsü: 3.50-10 M/C (51J) Tubeless
Arka lastik ölçüsü: 3.50-10 M/C (51J) Tubeless

Fiyatı : Herşey dahil 2490 YTL.

624.gif


63AN125_Mavi.gif



Piaggio Fly 100 ;

Motor : TEK SİLİNDİR 4 ZAMANLI 2 SÜBAPLI
Silindir Hacmi : 96 cc
Silindir Çapı : 50 mm
Silindir Kursu : 49 mm
Max Güç KW-HP : 6,2 hp 7.500 devirde
Max Tork : 6,7 Nm 5000 rpm
Yakıt Besleme : Karbüratör
Yakıt Türü : Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım : Üstten tek eksantrik, 2 sübap ile
Ateşleme : Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma : Elektrik, Otomatik jigle ile
Yağlama : Islak karter, pompa ile
KarterYağ kapasitesi : 1litre
Soğutma : Hava ile
Debriyaj : Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Vites : Değişken Kayışlı aktarım sistemi
Şasi : Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon : Hidrolik Furş ile 32 mm boru çapı
Arka süspansiyon : Tek hidrolik amortisör ve ayarlı yay
Arka Fren : 140 mm Kampana ile
Ön Fren : 200 mm disk ile
Jant ölçüleri : Ön:12"x3.50" Arka:12"x3.50"
Ön lastik : İç lastiksiz 120/70-12"
Arka Lastik : İç lastiksiz 120/70-12"
Uzunluk : 1.870 mm
Genişlik (En geniş yer) : 735 mm
Aks Aralığı : 1.330 mm
Sele yüksekliği : 785 mm
Kuru ağırlık : 100 kg
Yakıt deposu : 7,5 lt 1,5 lt yedek içinde
En yüksek hız : 81 km/h
Egzost Çıkışı : Euro 3 normlarında

Fiyatı : 2900 YTL.

fly150_lrg.jpg


fly150_lrg_right.jpg



Hadi bi destek arkadaşlar. :cat: Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler... :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
merhaba şimdiiden hayırlı olsun kazasız sürüşler diliyorum bugünlerde herkes an 125 almak niyetınde fiyatı bayagı düştü benım seçimim fly dan yana olurdu ama suzikide kötüdeğil yani hem maxımum gücü ve torku flydan çok yüksek birde sürecek erkek değilde bayan olunca fly daha hoş durur diyorum erkek olsaydı 2side çok küçük kalıyo altında ben 2sinide kullandım 2motorda kalıtelı görünüş bakımından fly dıyorum kalıte aşağı yukarı aynı hızada önem vermıyosa kız arkadaşın sorun yok umarım yardımcı olmusumdur
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
fly tam bir bayan motoru, ve ılk motosıkletı olacagı ıcınde denge unsurlarını tam anlmıyla ogrenecegı bır motosıklet ben, fly 100 derım :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Benim de tercihim Fly dan yana arkadaşlar ama bakalım. Teşekkürler yorumlarınız için.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Bir AN 125 kullanıcısı olarak FLY'in lastik ebatına olan hayranlığımı dile getirmeden geçemeyeceğim. 13 inch jantlar benim 10 inch jantların yanında enduro gibi kalıyor :mrgreen: bu avantaji gözardı etme diyorum. 500 YTL civarı fiyatı fazla FLY'in ve motor olarak AN 125 bariz bir farkla daha güçlü. Ben bu yüzden AN 125 tercih ettim. Pişmanmıyım kesinlikle hayır ama bir çukura girdiğimde keşke daha büyük lastiklerim olsun diyorum. 100 cc lik motor kız arkadışıma yeter diyorsan FLY'i tercih edebilirsin. Ama AN 125'ide alırsanda kesinlikle pişman olmazsın. Hayırlısı olsun.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
valla ozellikler olarak pek bir fark yok arada ama ben bi kac kez fly ve an kullanan bayan gordum bence fly bayana cok daha yakisiyor bencede fly alin arkadasiniza
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Teşekkürler arkadaşlar yorumlar için. Fly'da karar kıldık. Yarın öğlene kadar alıyoruz. :)

FLY iyi de 125 lik olsaymış keşke...

Aslında 100cc ile 125cc arasındaki fark pek önemli değil bizim için. Hem vergiden de kurtulmuş oluyoruz 100cc olduğundan. Böylesi daha iyi. :)
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
hayırlı olsun kazasız belasız kullanır inşallah arkadaşınız
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bencede Fly seçimi güzel olmuş.Sonuçta kullanan benim gibi 90 kg'lık bir kütleye sahip olmadığı için performansda tatminkar seviyede olacaktır.Vergi işine gelincede,aradaki 400ytl'lik fark aslında bu hesapta pek mantık bırakmıyor ama anladığım kadarıyla maksat birazda duyguları mantıkla pekiştirmek.:).
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
hayırlı olsun kazasız belasız kullanır inşallah arkadaşınız

Sağolasın arkadaşım. :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun..
İkinizde FERCO MOTOR ailesindensiniz artık.

Aslında tercih etmemizdeki bir sebepte bu. Ferco'dan çok memnunum açıkçası. Servisle pek işim olmuyor ama parça sıkıntısı yok, ne sorsam ellerinde oluyor. Önemli bir ayrıntı bence. Teşekkürler. :cat:

Bencede Fly seçimi güzel olmuş.Sonuçta kullanan benim gibi 90 kg'lık bir kütleye sahip olmadığı için performansda tatminkar seviyede olacaktır.Vergi işine gelincede,aradaki 400ytl'lik fark aslında bu hesapta pek mantık bırakmıyor ama anladığım kadarıyla maksat birazda duyguları mantıkla pekiştirmek.:).
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

100cc başlangıç için ve özellikle bir bayan için gerçekten de iyi bir seçim dediğiniz gibi. Gayet yeterli yani. Zaten yazdan yaza kullanacak. Pır pır pır gider gelir istediği gibi. :) Cümlemize kazasız sürüşler inşallah, çok teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2005
Mesajlar
64
şimdiden hayırlı olsun, performans olarak çok bir fark olmıyacaktır.
En önemlisi güvendiğin servisinin olması :cat:
bu arada senin nexus ne kadar yakıyor ögrenebilirmiyim?
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
şimdiden hayırlı olsun, performans olarak çok bir fark olmıyacaktır.
En önemlisi güvendiğin servisinin olması :cat:
bu arada senin nexus ne kadar yakıyor ögrenebilirmiyim?

Sağolasın teşekkür ederiz. :cat: Nexus 14-15 kuruş civarı yakıyor km. de. :) Bujisi hava filtresi falan yeni değişti. Şimdi biraz daha düşebilir tüketimi.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben 2 hafta önce kız arkadaşıma kırmızı an125 aldım çok memnun.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
23
eğer maddiyat önemliyse fly 100 cc den küçük hacimli olduğu için vergiden muaf bunuda düşün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst