- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
S.a arkadaşlar.
Motosikletim Hyosung GT650 Comet. Motosikletimin standart farı çok yetersiz diye farları değiştirdim. Sonuçları sizlerle de paylaşayım dedim.
Arabalarda sarı ışığın standart olması rastgele alınmış bir karar değildir.
Far olarak sarı far kullanalım arkadaşlar. sarı ışığın frekansı daha kısa olduğu için daha uzun mesafeleri aydınlatabilir ve gözleri yormaz.
Beyaz ışık şekil olarak güzel gözükse bile olduğu yerde gözü alır fakat uzun mesafede iyi aydınlatmaz birde üstüne gözünüzü alır ve çok yorar.
Aldığım farlar Philips'in üst düzey ürünü.
Yurtdışında da pahalı bir ürün. Hepsiburada.comda yurt dışından daha ucuza buldum. Fakat dikkatli olun 2 kayıt girmişler. Birisi 105tl diğeri 66tl
Kısa Standart far
Kısa - Philips xtream vision
Uzun - Philips xtream vision
Motosikletim Hyosung GT650 Comet. Motosikletimin standart farı çok yetersiz diye farları değiştirdim. Sonuçları sizlerle de paylaşayım dedim.
Arabalarda sarı ışığın standart olması rastgele alınmış bir karar değildir.
Far olarak sarı far kullanalım arkadaşlar. sarı ışığın frekansı daha kısa olduğu için daha uzun mesafeleri aydınlatabilir ve gözleri yormaz.
Beyaz ışık şekil olarak güzel gözükse bile olduğu yerde gözü alır fakat uzun mesafede iyi aydınlatmaz birde üstüne gözünüzü alır ve çok yorar.
Aldığım farlar Philips'in üst düzey ürünü.
Yurtdışında da pahalı bir ürün. Hepsiburada.comda yurt dışından daha ucuza buldum. Fakat dikkatli olun 2 kayıt girmişler. Birisi 105tl diğeri 66tl
Kısa Standart far
Kısa - Philips xtream vision
Uzun - Philips xtream vision
Son düzenleme: