philips xtreme vision %100 sarı far resimli karşılaştırma

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
S.a arkadaşlar.

Motosikletim Hyosung GT650 Comet. Motosikletimin standart farı çok yetersiz diye farları değiştirdim. Sonuçları sizlerle de paylaşayım dedim.

Arabalarda sarı ışığın standart olması rastgele alınmış bir karar değildir.
Far olarak sarı far kullanalım arkadaşlar. sarı ışığın frekansı daha kısa olduğu için daha uzun mesafeleri aydınlatabilir ve gözleri yormaz.
Beyaz ışık şekil olarak güzel gözükse bile olduğu yerde gözü alır fakat uzun mesafede iyi aydınlatmaz birde üstüne gözünüzü alır ve çok yorar.


Aldığım farlar Philips'in üst düzey ürünü.
u7k0t.jpg


Yurtdışında da pahalı bir ürün. Hepsiburada.comda yurt dışından daha ucuza buldum. Fakat dikkatli olun 2 kayıt girmişler. Birisi 105tl diğeri 66tl ;)

Kısa Standart far

u7k1n.jpg


Kısa - Philips xtream vision
u7k1w.jpg


Uzun - Philips xtream vision
u7k23.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
İlk resimde sağda kask yok, ikincide var. Buda mı ampülün marifeti ? :queen:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
fotoğrafları kendin mi çektin? eğer bir hile yoksa etkileyici duruyor.
normal ampülün uzun hüzmesini koymadın mı ben göremiyorum?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Kendim çektim. Normal ampulün uzununu çekmeyi unuttuğum için yok :D

---------- Post added at 10:20 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

Ufak bir ek olarak; Standart ampulün fotoğrafında park ampulü de takılı fazladan.
Philips xtream vision fotolarında park ampulü takılı değil
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
standart ampul ile aynı değerleri var
kısa 55w
uzun 60w
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
sizin motorunda farı yuvarlak tas şeklinde heralde.. ben farımdan memnunum bozulursa değiştiririm ancak.. aydınlatması beni tatmin ediyor
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
gece karanlık ve bozuk zeminden hiç gitmemişsin anlaşılan :)
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
aga bende 35 wat var sadece ilerden parlak bir şey olarak görünmeye yarıyor. benim işime yaramıyor :) siz yine iyisiniz...
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Merhaba,
Fena değil bende bir hafta önce Osram Night Bracker aldım, memnunum ama inanın biraz daha mavi iyi görünürdü.

Xenon taktırcam yakında.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
merceksiz xenon tavsiye etmiyorum. karşıdaki sürücünün gözünü alıyor. onun yerine beyaz ışık veren ampullerle değiştirin.
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Evet mercek konusu beni de düşündürmüyor değil ne de olsa kimseyi rahatsız etmek istemem fakat eğer mercek uygulanabilirse o zaman yaptırırım. Far işleri yapan arkadaş bahsetmişti yapılıyor diye.
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
174
Yahu ikisinin fiyati farkli ama patlamayalim dandik gondermesinler 60 tl ye???

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

Hyosung gv 250 ye uyumlumudur acabaa :/
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaslar merceksiz xenon kesinlikle kullanmayin. Bir arkadasim bu yuzden otomobilin tacizine ugradi , az daha canindan oluyordu. Onunuzdeki surucu icin gercekten sinir bozucu .
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Yahu ikisinin fiyati farkli ama patlamayalim dandik gondermesinler 60 tl ye???

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

Hyosung gv 250 ye uyumlumudur acabaa :/

Benim aldığım da ucuz olarak kayıt edilen.İlandaki altta bulunan logo türkiye dağıtımcısına ait adamların sitesinde de fiyat 80tl civarındaydı.
Merak etme dandik vs bir durum yok

Baktım gv'ler de gt'ler gibi H4 kullanıyor. H4 sipariş verebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst