peugeot SYM yi taklit etti.

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
scooter sevmıyorum aslında ama öyle şirın modeller varki insan ya bı tanede scooter olsun dıyor hanı mesela ben bu modeli beğendım eşi bıle kullanır
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Fotograflardan bile malzeme kalitesi olarak Peugeot un daha iyi olduğu belli oluyor. Buyuk olasılkla Sym ile aynı fabrikadan çıkıyordur. Zaten Peugeot bir çok ürününü şekilde üretir. 307 lerin motorlarının ve alt aksamının tamamı İran dan Samand fabrikasından çıkar
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Fotograflardan bile malzeme kalitesi olarak Peugeot un daha iyi olduğu belli oluyor. Buyuk olasılkla Sym ile aynı fabrikadan çıkıyordur. Zaten Peugeot bir çok ürününü şekilde üretir. 307 lerin motorlarının ve alt aksamının tamamı İran dan Samand fabrikasından çıkar

dikkat edersen teknik verisinden çelik firen hortumuna kadar aynı motor bunlar sadece üzerine peugeot amblemi yapıştırılmış. malzeme kalitesi sym nin çok yüksektir belirteyim küçük cc de ilk seramik silindiri kullanan motor hd 200 dür.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dikkat edersen teknik verisinden çelik firen hortumuna kadar aynı motor bunlar sadece üzerine peugeot amblemi yapıştırılmış. malzeme kalitesi sym nin çok yüksektir belirteyim küçük cc de ilk seramik silindiri kullanan motor hd 200 dür.

peugeot bu motoru sym ye ürettirmiş olmasın. karını ekler satar. mesela toyota aygo ile peugeot 107 aynı araç sadece logo farklı
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
dikkat edersen teknik verisinden çelik firen hortumuna kadar aynı motor bunlar sadece üzerine peugeot amblemi yapıştırılmış. malzeme kalitesi sym nin çok yüksektir belirteyim küçük cc de ilk seramik silindiri kullanan motor hd 200 dür.

Birbir aynılar buna birşey demiyorum. Ancak çekilen fotograflarda ışık sorunsalı yoksa grenaj malzemesi daha kaliteli gözüküyor bana gore Peugeot da. Yoksa motor, silindir vs dan bahsetmiyorum. Ve %99 Peugeot Sym ye yaptırıyordur bunu. Samand orneğini yukarıda vermiştim
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bildiğim kadarıyla SYM Peugeot lisansı ile üretiliyordu bir zamanlar.Hafızam beni yanıltmıyorsa:silent:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
fransızlar bunu çok yapıyor.varan 1.fiat fiorinonun çakmaları pegaut bipper ve citroen de vardı adını unuttum şimdi:)
pegaut 107 modelini gene citroen c1 kopyalamış ancak durum bundan ibarette değilmiş aynı fabrikadan çıkma olduklarından böyle birşey söz konusuymuş
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Aynı modeli çaynalar çok yapıyo hadi çaynaları geçtim Aprilia'nın da gördüm :S
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
amaç pazardan çok pay almak sym üretiyor. sadece üzerine pejo yapıştırıp yada honda yapıştırıp millete ben yaptım deyip satmak
millettte ooooooo bu pejo kalitelidir honda bu deyip atlıyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Seramik silindirli motor ne demek , işin aslını bilen bi arkadas anlatabilirmi acaba ?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Kim kimi taklit ediyor iyi araştırmak lazım.
Mesela benim bildiğim aynı bu tip makinayı ilk olarak 2002 yılında Piaggio çıkardı. Liberty 200.

Taiwanlılar taklit ustasıdır. Tıpkı bir zamanlar japon sanayinin yaptığı gibi Batılı üreticilerin tasarımlarını taklit ederek üretim yaparlar. Ama bu onların sağlam olmadığı anlamına gelmez. SYM - Kymco - TGB dünyanın en iyi scooter üreticilerindendir.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Fotograflardan bile malzeme kalitesi olarak Peugeot un daha iyi olduğu belli oluyor. Buyuk olasılkla Sym ile aynı fabrikadan çıkıyordur. Zaten Peugeot bir çok ürününü şekilde üretir. 307 lerin motorlarının ve alt aksamının tamamı İran dan Samand fabrikasından çıkar

Bir bakışta anladınız demek. :queen:

Bir diğerinin marka değerinin daha yüksek olması o ürünü daha kaliteli yapmıyor. Bence birebir yanına gidip incelemeden böyle yorum yapmak pek sağlıklı değil.
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
65
Bence bos ve duygusal laflara gerek yok.
Periodik bakimlarinin kac KM de bir yapidiginı incelemek gerekir.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu işler artık böyle yürüyor.japon lar çinlilerle işbirliği yapıyor herkes birbirinin sırtından geçiniyor işte....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst