vay be neler geçti gözümün önünden. 98 senesinde sıfır 105 cobra almıştım sarı renk çift farlı.o zamanlar böyle motor çeşitliliği nerede küçük yazlık yerlerde. Antalya'da herkes sanki bir racing görmüş gibi garip garip bakar bir moped olduğuna pedalını görmeden inanmazdı. 105ler 70cc ve 3.8 hp'ydi. hızını aldı mı iki kişi çıkmayacağı yokuş yoktu. Az yarışlar düzenlemedik
103 daha hızlı kalkardı ama motor itibari ile 105 kadar randımanlı olmazdı. 103 daha sessiz ve az titreşimli motordu.
Seneler çabuk geçiyor be...