Peugeot Ninja 103

Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
2
arkadaşım o motoru pek uyduramasın ama ramzey safari kasa yani (depo al ) ona herşey olur hertürlü oturturun iyibir tamirciyede gitmenlazım yada ustaya
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
3
slm herkeze bende pejo 103 var yaklaşık 5-6 ay kullanmadım şuan çalışmıyor motor çalışcak gibi oluyor jikle ye bastığımda boğuluyor yardım ederseniz sewinirim
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
3
fiyatını sordum 1.150 diyorlar sizce fiyat olarak ucuz değilmi yoksa normalmi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------

dostum 6 snelik tecrübeme dayanarak söylüyorum.ne hızı ne sürati.o motora ii binmezsen ve ii bakmazsan sana sadece zarar açacaktır.bak bana inan bende de 103 RS'x vardı.onunla 100 kM gördüm ama delinmedik yer bırakmadım.O yüzden sürat falan yapmaz onlar.ama ii aragaz ve egzoz yerler


iyi bakamassan derken. ne gibi şeyler yaparsak motora kotu olabilir ve ne gibi şeyler yaparsak temiz kalabilir söylermisin iyi forumlar..!
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar bende pejo ile başladım motora binmeye bu motorlar denildiği kadar hız yapar doğrudur bendede vardı honda titan ybr ye nal tolatıyo inanmayan inanmaz mercedes hız tablosu ile 140 yapar gözümle görmeden inanmam ama bu hızları kendim de yaptım ne kadar tehlikeli olsada
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
vay be neler geçti gözümün önünden. 98 senesinde sıfır 105 cobra almıştım sarı renk çift farlı.o zamanlar böyle motor çeşitliliği nerede küçük yazlık yerlerde. Antalya'da herkes sanki bir racing görmüş gibi garip garip bakar bir moped olduğuna pedalını görmeden inanmazdı. 105ler 70cc ve 3.8 hp'ydi. hızını aldı mı iki kişi çıkmayacağı yokuş yoktu. Az yarışlar düzenlemedik :)

103 daha hızlı kalkardı ama motor itibari ile 105 kadar randımanlı olmazdı. 103 daha sessiz ve az titreşimli motordu.

Seneler çabuk geçiyor be...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst