peugeot 103 07f2618 in antalya

Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
2
selam değerli motosiklet severler...işte buda benim motorum...1996 model komple modifiyeli peugeot 103 star...yorumlarınızı beklerim... xxll

 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Biraz daha büyük ekleseydin de doya doya baksaydık be kardeşim..

Bunlarla uğrasmak gercekten zevk işi..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
zamanında benımde elımden çok geldı geçtı bunların seslerı çok güzel oluyor ya
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
devir göstergesi dorusal olarak calısıyormu :S scooterine devir saati takmak isteyen arkadasların bu konuda bilgiye ihtiyacları var eger biraz acıklama yaparsanız güzel olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst