Perte çıkan motor burnu bile kanamayan sürücü

Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
14
Merhaba arkadaslar basımdan buyuk bir kaza geçti fsm köprüsü yolunda sağ şeritte ilerlerken solumdaki şeritten sapağı kaçırdığını farkeden bi hayvan herif direk önüme kırdı kendimi emniyet şeridine atmaya çalıştım ancak adam önüme kırmaya devam etti ve araca arkadan çarptım. Olayı arkamdan gelen otomobilin içindeki iki avukat anlattı araca çarptıktan sonta 3 metre havaya uçup tekrar aracın üstüne de düşmüşüm Seni Allah korudu dediler bende hiç bişey yok çok şükür kazadan iki saat sonra görüştüğüm görgü tanığı avukat tam bizim onğmzde oldu kaza hala elimiz ayağımız titriyor dedi siz düşünün artık kazanın şiddetini avukatlar kazaya sebep olan soforu dövüyorlardı zor tuttular neyse çekici ile aracı yetkili servise götürdük tutanakları yazdık olayı anlatık çizdik servis motor büyük ihtimal perte çıkar dedi hasar baya büyük ön takım komple gitti jantlar bile yamuldu motorum 2010 model yamaha mt 03 9600 km de motorumun kaskosu yok sadece trafik sigortam var kazada %100 haklı çıkarsam paramı alabilir miyim ve sizce ne kadar alırım. Lütfen bilen arkadaslar bilgi verirse cok sevinrim
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Perte çıkar ise sigorta şirketi piyasasını araştırır bi fiyat çıkartır onu sana teklif eder. Kabul edersen haklılık yüzdene göre o rakamı alırsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun bence şikayetçi de olmalısın
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
14
çok geçmiş olsun bence şikayetçi de olmalısın

Hastaneye gittik her türlü tahlil röntgen ultrason vs her turlu kontrolu yaptırdık cok şükür hiç bişey cıkmadı ben hala inanamıyorum o kazadan nasıl bu kadar ucuz kurtulduguma. Şikayetçi olmadım hastanede adam suçunu kabul ettiği için tutanağı da o sekilde tuttuk zaten şikayetçi olmam gerekrmiydi diye düşünüyorum hala.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Öncelikle Geçmiş olsun. Yaralanmali kazalarda aracınızin hasarı dışında kendiniz için çok yüksek tazminatlar alabiliyorsunuz. 3 yıl önce yaptığım bir kaza için hala sigorta şirketlerinin arayıp sorduğu oluyor. Onu da bir görüşün derim herhangi bir sigorta şirketiyle.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Hastaneye gittik her türlü tahlil röntgen ultrason vs her turlu kontrolu yaptırdık cok şükür hiç bişey cıkmadı ben hala inanamıyorum o kazadan nasıl bu kadar ucuz kurtulduguma. Şikayetçi olmadım hastanede adam suçunu kabul ettiği için tutanağı da o sekilde tuttuk zaten şikayetçi olmam gerekrmiydi diye düşünüyorum hala.

Geçmiş olsun Yaradanın taktiri :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
motorun perte çıkacak ve moralini bozmak gibi olmasın ama düşük bir meblağ alacaksın..çünkü nasıl bir hesaplama yapıyorsa piyasa değerinin bile yüzde 20-30 arası eksiğini veriyorlar...hatta bazen perte çıkarma bana şu kadar bir rakam ver anlaşal
ım dediğide olmuştur arac sahiplerinin...alacağı rakamı öğrendikten sonra eksper peşinde çok koşan kişiler tanıdım...pert bir çözüm değil..alacağını tam almak önemli olan...


kazadan hasarsız kurtulmana sevindim..bu yüzden direkt maddi kayıplara girdim...ben derin bir imana sahip değilim...sadece böyle bir durumda 2-3 gariban aile ya da çocuk sevindirmeni tavsiye ederim...bir aileye ciddi bir para veya erzak yardımı...veya bir çocuğa laptop bisiklet vs gibi bir çocuk sevindirmeni istirham ederim..çünkü Cennet bence çocukların tebessümünde...Cennet için 105 yıl 5 vakit namaz kılmaya gerek yok bence..bir küçük yavruyu mutlu et bence Allah diğer olası kazalardan da seni korur...


düşün kazaya şahit avukatların eli titremiş..sen bunu yaşamaışsın...o kişi ise şimdi yaşamaya nefes almaya devam edecek...kaybedeceği şeyleri olmayan birseri katil olsam kaza tutanaklarından bu şahsın adresini rica eder o kişiye bedenen bir zarar vermek isterdim...seri katilim ama neden öldürmüyorum...sakat kalması daha adil olur diye düşünürdüm...



arkadan çarpman benide aslında şüpheye düşürdü..tamam şahitlerin var doğru ama kazanın oluşuu vesire sigorta ödemeden kaçmak için sende de kusur bulmak isteyecektir..biliyosun arkadan çarpma asli kusur sayılır...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
bu islerde cok uckagit donuyo, az tutulan araclar biyere patlayinca kaskodan aracin piyasasinin katvekat fazlasini alabiliyorlar. Noterde ne kadara aldin? ve sigortada hasar birimleriyle alakali olabilecegini dusunuyorum alacagin paranin.
Gecmis olsun motor fiyatinin %80 yada 90 i onemli degil. Burnun bile kanamamis buna sukret
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
ben başımdan geçen (araba ile) kaza sonrası şikayetçi olmamıştım kazadır olur demiştim (sonuç: artık bel fıtığıyım:jocolor:);
ancak böyle art niyetlilere karşı artık şikayetçi olmak gerekiyor diye düşünüyorum. Böyle sorumsuz, düşüncesiz, bilgisiz, bilinçsiz, umursamaz, kendini ve ne yaptığını bilmez, yaptıklarının sonucunu; doğuracağı sonuçları/kayıpları düşünmeyenleri sopadan başka birşey hizaya getirmez.
O sopa da ülkemizde artık pek kalmamış olsada adalette hak arayışıdır.
Allah beterinden saklasın diyeyim ama bir kez daha yaşarsanız mutlaka şikayetçi olun.
Neden? Şunun için ben(siz) şikayetçi olmasanız bile devlet(yani savcı) kazayı araştırıyor eğer siz şikayetçi değilseniz takipsizlik veriyor. Neden?
Çünki böyle olaylarda takip şikayete bağlı. En azından benim kazam sonrası bana gelen mahkeme bildiriminde öyle yazıyordu.
Geçmiş olsun, böyleleriyle aynı ülkenin vatandaşı olmak zorunda olduğumuz için de üzgünüm..
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Yazılarınızı okuyorum, samimi,içten olduğu gibi yazıyorsunuz.Fakat namaz müslümana farzdır, gerek yok dememenizi tavsiye ederim.Gerek olmasaydı Allah-u Te'ala emretmezdi.Hayırlı günler.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Diğer aracın sigortası veya kaskosu aracınız piyasa fiyatını inceler ve bu fiyatın genelde %80 -85 ini size teklif eder.İlk teklifi reddedip daha yüksek bir fiyat alma şansınız var.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Cok gecmis olsun..

Sigorta sirketinin onerecegi peet total degeri sahibinden vb. Sitelerden elde edilen emsal tutarlardan olusacak..

Eger emsal bulamazlarsa yaklasik bir bedel sallarlar..

Siz piyasanin altinda tutari kabul etmeyin..Birkac defa ararlar sizi anlasirsiniz..

Sigorta sirketi mahkemeye bu konunun gitmesini istemez.Merak etmeyin aklinizdaki rakama mutlaka yaklasacaklar..

Bu sigorta sirketinin stratejisi size en kotu teklifi yapip sizin twpkinizi olcuyorlar..
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Cennet için 105 yıl 5 vakit namaz kılmaya gerek yok bence..bir küçük yavruyu mutlu et bence Allah diğer olası kazalardan da seni korur...

Konuyu sapıtıyorum ama kusura bakmayın. Derin bir imana sahip olmadığını zaten söylemene gerek yok, bu saçma sapan düşünce tarzından anlaşılıyor seviyen. Namaz dinin direğidir, kıl kılma sen bilirsin ama İslam'ın 5 şartından biri olan Namaz Kılmak'ın gereksiz olduğunu söyleyemezsin. Burada ki insanları yanlış fetva verip, günahlarına giremezsin.
Konuşurken laflarımıza dikkat edelim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
motorun perte çıkacak ve moralini bozmak gibi olmasın ama düşük bir meblağ alacaksın..çünkü nasıl bir hesaplama yapıyorsa piyasa değerinin bile yüzde 20-30 arası eksiğini veriyorlar...hatta bazen perte çıkarma bana şu kadar bir rakam ver anlaşal
ım dediğide olmuştur arac sahiplerinin...alacağı rakamı öğrendikten sonra eksper peşinde çok koşan kişiler tanıdım...pert bir çözüm değil..alacağını tam almak önemli olan...


kazadan hasarsız kurtulmana sevindim..bu yüzden direkt maddi kayıplara girdim...ben derin bir imana sahip değilim...sadece böyle bir durumda 2-3 gariban aile ya da çocuk sevindirmeni tavsiye ederim...bir aileye ciddi bir para veya erzak yardımı...veya bir çocuğa laptop bisiklet vs gibi bir çocuk sevindirmeni istirham ederim..çünkü Cennet bence çocukların tebessümünde...Cennet için 105 yıl 5 vakit namaz kılmaya gerek yok bence..bir küçük yavruyu mutlu et bence Allah diğer olası kazalardan da seni korur...


düşün kazaya şahit avukatların eli titremiş..sen bunu yaşamaışsın...o kişi ise şimdi yaşamaya nefes almaya devam edecek...kaybedeceği şeyleri olmayan birseri katil olsam kaza tutanaklarından bu şahsın adresini rica eder o kişiye bedenen bir zarar vermek isterdim...seri katilim ama neden öldürmüyorum...sakat kalması daha adil olur diye düşünürdüm...



arkadan çarpman benide aslında şüpheye düşürdü..tamam şahitlerin var doğru ama kazanın oluşuu vesire sigorta ödemeden kaçmak için sende de kusur bulmak isteyecektir..biliyosun arkadan çarpma asli kusur sayılır...

5 vakit namaz oruc zekat hac bunlara gerek yok diyen bir düşünceyle neyi iza etin anlamadım bu dedikler hiristiyan yahudi içinde putperesler ataist içinde gerekli deyil imanım zayıf derken zayıflığını test edicek imanı nerden buldun onuda anlamak zor ve kendi yanışlarını iyi birşey gibi başkalarına tavsiye etmen ap ayrı bir yanış tavsiye etmiş olmasan bu cevabıda sana yazmış olmazdım seni ALLAH c.c islah etsin ne diyim

CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM DAHİ LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
61
Geçmiş olsun dün FSM yolu çekmeköy sapağında kaza yapan sizdiniz sanırım, cana geleceğine mala gelsin verilmiş sadakanız varmış.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın , en son böyle bir kazada boğaz köprüsü çıkışında bir polis ölmüştü.Bu arada dini konularda öfkeli yaklaşım gösteren insanlar bana hep samimiyetsiz , kendisi ile barışık olmayan olarak geliyor nedense sanki bu arkadaşlar ölmeden cennetle müjdelenen kişilerde geriye kalanlar kafir.Gerçek islam bu değil :).
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
..çünkü Cennet bence çocukların tebessümünde...

Yeni baba oldum sayılır son birkaç haftadır bunu düşünüyordum çok güzel ifade etmişsiniz. Bir çocuğun tebessümünden bu dünyada daha güzel bir şey yok.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Arkadaşlar din konusunda uyarmış çünkü yazılan şey ciddi bir yanlış.

Yanlış gördükleri şeyin doğrusunu açıklamışlar, sertte yazmamışlar gayet açık ve net yazmışlar.Zaten tartışılcak bir konu değil, burda BENCE SENCE gibi kişisel yorumlar yapılamaz bu konuda doğru TEKTİR yani yoruma açık değildir.

Konuya gelecek olursak...Sigorta şirketi tarafından aracın marka model yıl vs gibi değerlerine emsal olan ilanlara bakılarak size o ayarda bir teklif verirler.Siz verilen teklife itiraz edin, muhtemelen fiyatı arttırıp bir daha teklif vereceklerdir.Siz tekrar itiraz edin ve muhtemelen biraz daha yüksek teklif verirler.Bu şekilde hakkınızı alırsınız merak etmeyin.Bu süreç muhtemelen 40-50 gün kadar sürer diye tahmin ediyorum tek sorun süreç biraz uzun sürüyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst