peki ben bodruma gidebilirmiyim

Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
53
Sevgili desparadost üzme kendini bence ambarla İzmir'e gönder ya da Türkiye Denizcilik işletmeleriyle bir konuş İst-İzm feribota bin sevgili motorcuğunla tadını çıkara çıkara sonra da geze bodruma kadar gidersin.Keyif almaya bak eziyete dönüşmesin. Yine de sen bilirsin tabii ki! İyi yolculuklar.. :king:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
15
bana kalsa iş ,güç, ev felan olmasa benim bu çin malı motor la dünya turuna çıkardım.
:))))))))

hoş 6 ay önce yeni sürülmüş tarla ve sahilde gitmiyor diye benim 1988 model ferrari görünümlü şahin imi bir sinirle 3 kuruşa satmıştım.

(gerçi sinirlenmemde balık tutamamamın etkisi de yok değil hani.)

not: bu arada bu benim motorda gitmiyor tarlada.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
peki ben bodruma

sevgili ilkbahar bende arada kaldım valla sen de haklısın ama yol insanı dinlendiriyor başka birşey düşünmüyorsun sadece hedef ve sonuç harika ama canımızı da yolda bulmadık gerçi :cherry: yelkoma kardeş ne işin var tarlada küçük tekerle gerçi ist yollarıda tarlaya yakın o ne abi öyle mazgal mı olur tabi motorda civata kalmaz ..bodrum bodrum ne yapsam nasıl gitsem son 19 günüm karar için...sevgiler
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
ya gidersinde dinlene dinlene uzun zmaanda gidersin
hussarin selesi biraz sert oldugu için rahat edemezsin
birde arkadaslarin dedigi gibi güzargahini hazirla ve tamircilerin adreslerini telfonlarini al yanina.
ha bide sakin gece yola devam etme pansiyon gibi bi yer bul orada konakla ve sabah git yola.neden derse gece yarisi yolda kalirsan anlarsin.
ben bi kere yolda kaldim öyle imanim gevredi :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
@desparadost şunu unutma bu hayata bir daha gelme şansımız yok kendine güveniyorsan bu yolculuğu yap ama herşeyi hesapla öyle çık :cat:
yolun açık olsun :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
peki ben bodruma

hala kararsızım arkadaşlar destek ve önerileriniz beni aydınlatıyor sagolun bu arada benim ekranda problem var o yüzden size hemen ulaşamıyorum herkeze teşekkürler bak kanuni gitmez diyen arkadaşlaqr demekki gider yolumuz açık şansımız bol olsun sevgiler :)
 
G

Guest

Desparadost sevgili kardeşim, kusura bakma destek veremeyeceğim. Çünkü seni ve motorcu ruhunu seviyorum. Macera güzel şey tabi. Bir de canımıza kastetmese :)
Motorun bu iş için imal edilmemiş. Böyle uzun yolculuklara ve yollara gelmez. Gitmeye gider hasbel kader ama aldığın risk oranı, büyük motorlara göre çok yükselir. En güzeli ya gemi, ya da ambar yolu derim. En azından gittiği yere kadar gider. Geri kalanı da sürersin paşa paşa, o da yeter sana. Gene de gideceğim diyorsan farın da, yolun da, şansın da açık olsun. :bestmt:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
arkadasımla bir keresinde (motoru arkadasım suruyordu) istanbuldan izmire gittik Suzuki RF600R ile... her tarafım tutulmustu yolda.. motorun 2. vitesi arızalanmısti. Ama bir sekilde varmıstık. 14-15 saat felanda uyuduk vardıktan sonra sanırım. Kotu olan kısım ise donemeden kaza yaptık karsıyaka'da. Motorun yuruyecek hali kalmadı. Bizde ufak tefek sakatlıklarla atlattık. kalıcı bir sakatlık olmadı en azından. Motoru getirmek icin yollar arastırdık. En mantıklısı izmir-istanbul ve istanbul-izmir arası calisan buyuk gemiler olarak karar verdik. 3-4 yıl once oldugu icin su anda fiyatı hatırlamıyorum. Ancak cok astronomik bir bedel degildi onu hatırlıyorum. Pasa pasa geminin giris katı olan garaj kısmına motoru parkediyosun. Sora ust kata cıkıyosun ve acık havada bardan iki bira alıyosun ve mehtaba karsı sezlonga uzanıp gecenin (gunduzun veya) tadını cıkararak geliyosun. Barda fiyatlar inanılmaz ucuz icebildigin kadar ic :) indigin anda motora atlamiycaksan tabi. yolculuk ne kadar suruyor dersen baya uzun.. yanasması kalkması felan derken 20 saati devirirsin. belki 1 kac saat daha bile uzun surebilir. Ama cok keyifli. Tavsiye ederim. Biz sakatlıklar ve dagılmıs bir motorla bile zevk alabildigimize gore sen hayli hayli zevk alırsın. Ayrıca BOnUs olarak sunu soliyim. Geminin %80 i turistlerle dolu oluyo :queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Gece yolculuğu yapacaksanız hava sıcaklığına güvenmeyin, mutlaka üzerinize kalın birşeyler giyin. Yolun bazı yerlerinde hava aniden değişebiliyor. Ben geçen yaz İstanbul-Bodrum yaptım. Giderken gece, gelirken gündüzdü. Gündüz yolculuğu nispeten daha az yorucu ve daha keyifli. En azından etrafı izleyerek gidiyorsunuz. Gece sadece yola konsantre olmanız gerekiyor çünkü en ufak bir yağ sızıntısı hayatınızı kaydırabilir. Genelde şehirlerarası yollarda kamyonlar yola yağ akıtabiliyor. Gece karşıdan gelen farlar rahatsız edebilir. Beni rahatsız etmediği için gece yolculuğunu da seviyorum.
 
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
61
twisterla ist - rize yapmaya ne dersiniz. sizce mantıklı bir fikir midir. sürücüden kaynaklı bazı aksamalar dışında motordan kaynaklanan problemler yaşanması olası mıdır. teşekkürler ...
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
valla hussar la bodrum çok yorulursun muhtemel 70-80 le gideceksin..

bence maceraya girme .yolda kalırsan moralinde bozulur.o motor bu tür yolculuklar için tasarlanmamıştır..en az 250 cc bir motor daha uygun olur..

ben cumartesi günü burgman 400 ile düzceye gittim geldim.500 km..

yorulduğum sölenemez..ortlama 120-130 km hız ile gittim gidişte 1 kere 30 dakka mola verdim..3 satte gittim dönerken 2,5 satte geldim..

ama yollar otoban bile olsa kamyonlardan göçmüş vaziyette scooterlarda ufak teker olduğu için çok etkileniyo..

bence daha uzun yollar için endura touring tarzı makinalara ihtiyaç var derim ama burgman gibi bir makinanın rahatlığıda ayrı..
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
5
Yorucu olacağı kesin. Pekçok arkadaşım çok doğru tesbitlerde bulunmuş.... Motorun boyutu itibarı ile ist-izmir feribot sonrası içinse 150-200 km de bir mola ile motoru tavsiye ederim... Yıllar önce ilk motorum olan honda kinetic ile 200 km civarı mesafeler giderdim ve hiç yormazdı... Geçenlerde de yeni motorum cbr125r ile Konya-Ankara (250km) bir mola ile toplam 4 saatte aldım (malum rodaj :( ) ama hiç yormadı... Bu yaz içinde Ankara - Marmaris planım var. Sabah 6-7 gibi çıkıp öğleden sonra 4 gibi orada olmayı ve toplam 4 veya beş molayı kapsayacak bir yolculuk düşünüyorum. Bakalım nasıl olacak.... :):) sana şimdiden başarılar....

Not: Bence sen çoktan kararını vermişsin... :) :bounce:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
peki ben bodruma

sevgili arkadaşlarım hayatı korkmadan özgür nefes alan kargaşadan uzak yol almayı devamlı ileriye gitmeyi cesaretin en güzelini gösteren bir çok olumsuzluklara rağmen makinasından kopmayan yol arkadaşlarım hepinize ne kadar sevgi göndersem az çok önemlisiniz bizi biz anlarız tırnağınız kanamasın :king: çünkü ğördümki ben nasıl motorcu kardeşlerimi koruyorsam onlarda beni ateşe atmak istemiyorlar en azından önlemleri yazıyorlar evet bodrum macera hayat gibi inanın ben giderim sizde gidersiniz çünkü bizler o yüreğe sahibiz tabiki cahil cesareti değil hep kontrollü ama mantıklıda olmak gerek herşey sonuçta bitiyor belkide ben bodrum dan motorumla gitmiş olarak belkide cenkmenderesin dediği gibi gemiyle gideceğim ama hangimizin yolu nereden geçerse geçsin sevgi ve kazadan uzak geçsin elmasdağ sağol beni anlaman beni çok mutlu etti am inan inanç herşeyi başarır tabiki siz bana birşey olmasından korkuyorsunuz varolun ama motorumun bi suçu yok o git dersen gidiyor gücü yettiğince..ben onunla mutluyum heryerde ..herkeze sevgi saygı :king:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
87
eee tabi desparados seni düşünmezmiyiz biz motorcu kardeşlerimizi ayyy pardon :) abilerimizi sayar severiz sen arkadaşlarımızın dediklerine uy boşuna yorulma ve motor güzel gezide seni üzmesin ama yine sen bilirsin pazara görüşürüz :cat: :bounce:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
peki ben bodruma

pazar görüşmek umuduyla sağlıcakla kalın ..canlar.... :king:
 
Katılım
15 May 2005
Mesajlar
35
melih8007' Alıntı:
twisterla ist - rize yapmaya ne dersiniz. sizce mantıklı bir fikir midir. sürücüden kaynaklı bazı aksamalar dışında motordan kaynaklanan problemler yaşanması olası mıdır. teşekkürler ...

Sevgili Melih... Rica ederim... Sahip olduğun 1. sınıf üretim kalitesi taşıyan 2 tekerlekli naked ile istediğin her yere gidebilmen mümkün. Dünya turu atmakta...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
desparadost, Çanakkale - Bodrum arası bir yol haritası sana...

im400503280539id.gif


TARİF - MESAFE(km) - SÜRE(ss:dd)

Başlangıç ÇANAKKALE --- --- ---
ÇANAKKALE'dan KEPEZ'e kadar 6.0 km. 550-04 üzerinde git. 6.0 0:06
KEPEZ'den İNTEPE'ye kadar 11.0 km. 550-04 üzerinde git. 11.0 0:11
İNTEPE'den GÖKÇALİ'ye kadar 7.4 km. 550-04 üzerinde git. 7.4 0:07
GÖKÇALİ'dan BAHÇELİ'ye kadar 34.6 km. 550-05 üzerinde git. 34.6 0:35
BAHÇELİ'den NUSRATLI'ya kadar 23.7 km. 550-05 üzerinde git. 23.7 0:24
NUSRATLI'den KÜÇÜKKUYU'ya kadar 6.7 km. 550-05 üzerinde git. 6.7 0:07
KÜÇÜKKUYU'dan EDREMİT (BALIKESİR)'e kadar 37.4 km. 550-06 üzerinde git. 37.4 0:38
EDREMİT (BALIKESİR)'den GÖMEÇ'e kadar 31.5 km. 550-07 üzerinde git. 31.5 0:31
GÖMEÇ'den ALTINOVA (BALIKESİR)'e kadar 29.5 km. 550-08 üzerinde git. 29.5 0:30
ALTINOVA (BALIKESİR)'den DİKİLİ'ye kadar 24.2 km. 35-81 üzerinde git. 24.2 0:26
DİKİLİ'den ALİAĞA'ya kadar 49.4 km. 550-09 üzerinde git. 49.4 1:04
ALİAĞA'dan ULUCAK'a kadar 33.7 km. 550-09 üzerinde git. 33.7 0:34
ULUCAK'dan KARŞIYAKA'ya kadar 12.0 km. 550-09 üzerinde git. 12.0 0:12
KARŞIYAKA'dan SELÇUK'a kadar 78.9 km. 550-11 üzerinde git. 78.9 1:01
SELÇUK'dan ORTAKLAR'a kadar 20.2 km. 550-12 üzerinde git. 20.2 0:21
ORTAKLAR'dan ÇAMİÇİ (MUĞLA)'a kadar 73.0 km. 525-02 üzerinde git. 73.0 1:14
ÇAMİÇİ (MUĞLA)'dan SELİMİYE (MUĞLA)'a kadar 11.4 km. 525-02 üzerinde git. 11.4 0:11
SELİMİYE (MUĞLA)'dan MİLAS'a kadar 15.9 km. 525-02 üzerinde git. 15.9 0:16
MİLAS'dan BODRUM'a kadar 50.5 km. 330-01 üzerinde git. 50.5 0:50
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
arkadaşlar bende istanbuldan izmire motorla gitmeyi düşünüyorum ama feri botla hayatta gidemem 9 saatlik otobüs 1 saatlik feribot yolculugunu çekemezken 20 saatlik feribot yolculugunu hiç çekemem sıg bu yüzden zaten motorla gitmek istiyorum
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
13
desparadost motosikletle yolculuk çok zevkli fakat o motorla zevk yerini işkenceye bırakabilir.üstelik tek başına olursan daha da zor.ben Mz 125 ile Kütahya-Bilecik yaptım(yaklaşık 150 km) 1.5 saat.2 kez mola vermek zorunda kaldım.bence o nakliye işini ciddiye al enerjini gittiğin yere sakla.
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Ben olsam giderdim.Ama en azından iki kişi olmak lasım.Eğer artçı olarak aldığın kişide motor kullanıyosa zaten problem kalmaz.Değişmeli kullanılır.Ama sanırım
sen tek başına yolculuk planlıyorsun.Karar senin.....

Bende bir seferinde istanbul içinde hiç kontak kapamadan 190 Km yol yapmıştım.Baştan başa gezdim istanbul u.Çok güzeldi valla... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst