peki ben bodruma gidebilirmiyim

Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
86
desparadost eğer gitmeye karar verirsen mutlaka sağlam bir bel koruması tak da motosikletten inince kambur olma :) cidden çok etkisi olur.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Gidilir. Yapman gereken ortalama hızını 75'e göre ayarlaman. Fazla devir motoru zorlar devamlı tam gaz gitmek yanlış. Tam gazı rampalara kaptırırken kullan. Onun dışında 75'e motoru oturtursan hem daha az titreşim, daha ekonomik ve motor için daha az yorucu olur. 400km birşey değil. Millet nerelere gidiyor. Yeter ki zamanın ve 2 tekerin olsun.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili makine jarmen darkdıamond prometheus ilker kardeşim çamur bodruma gidebilirmiyim başlığıma yazdığınız cevaplara karşılık yazmam ve sizlere teşekkür etmem biraz geçikti herkezden özür ama yazın bodrum değilde motorumla yine çanakkaleye gittim ama bu sene belkide bodrum gerçekleşir bi yaz gelsin bakalım hepinize gönül dolusu sevgilerimle ...insanı götüren motor değil yürektir ama motorlar olmasa hayatın tadı olmazdı...:cherry:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dostum ben 2001 yazında ist-bodrum-ist arası 6 günde toplam 2600 km yol yaptım.motorum 125cc 8.5 bg kastino scooter idi.şimdi aynı motor mondial 125 mt diye satılıyor.ama sanırım benim motor ile bu motor arasında bir fark var.benim motosiklette yamaha motor vardı.anahtarlk ve motor üzerindeki yazılar hep yamahaydı.ama sonuçta 125 cc ile sende istersen uzun yol yapabilirsin.yeter ki iste...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili luxor noktayı koydun işte giden adam 125 lede gidermiş aslanlar gibi herkeze duyurulur hadi yazın uzun yola arkadaşlar
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
13
bence rahat rahat gidersin ama yanına ekipmanlarını al yedek buji anahtarlar falan gibi yedek benzin hortumu alsan ii olu çünkü kanunilerde benzin hortumunu motordan kaynaklanan ısınmayla gevşemesi sorun oluyo buda motorun boğulmasına neden oluyo yağını falan değiştirdikten sonra yola çık yanına yedek yağ al 350 400 km de 30dakikalık bi mola verdikten sonra ver elini bodrum hiç bi sorun çıkmaz bu geziyi zevkli hale getir foto makinası falan almayı unutma şimdiden ii eğlenceler
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
eyvallah cagri3585 güzeldi bilgiler hafızaya yazdım valla uzun yol güzel be 2 çanakkale 1 sakarya ya gittim durmaksızın ayrı bi dünya belkide motorun hızlı gitmemesi daha zevkli 90 100 kökle gitsin ...sevgilerimle
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
10
slm

desparadost kardeşim ben izmirdeyim daha motor almadım ama kısmetse yaza kadar almış olurum seyahatinde izmire uğrarsan burdan birlikte çıkarız yollara...ver elini bodrum
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
86
Kardeş ben yamaha crypton ile 300 km yol yapmıştım gerçi belim, boynum ve omuzlarım yer değiştirdi ama yine de sorun yaşamadım. Bak geçenlerde Kipa'dan 16 ytl'ye 2 kişilik çok güzel bir çadır aldım ve motoruma koydum hemen. Gayet kaliteli, kullanışlı ve büyük. Al bağla arkaya; çok yorulduğunda güvenli bir yer bulursan kur yat uyu anasını satayım. Hayat senin haytın, bir kere geliyorsun tadını çıkart.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst