Peacemaker egzoz

Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Merhaba,

Asagidaki egzozu alip almamak konusunda kararsizim. Internette cok aramama ragmen, vidoe/ses vs. dosyasi bulamadim. Aramizda bu egzozlari takmis veya sesini duymus olan var mi?

http://www.nationalcycle.com/newrelease/MetricPeacemakers.html

Bu egzozlarda, gidondaki bir elektrik anahtarinin radyatorun yanindaki bir motora baglandigi bir sistem varmis. Bu motor da egzozun icindeki bir mekanizmayi kontrol ederek, egzozlardan cikan sesin siddetini ayarliyormus. Bu sistem hakkinda bilgisi olan var mi? Aldiktan iki gun sonra bozulmasin? :D

Herkese sevgiler, saygilar...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
kardeş kullanmadım bilmiyorum ama bayağı araştırdığına göre bize bildiklerini daha ayrıntılı anlatabilir misin mesele kaç cc ye kadar takılabiliyor merak ettim
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
kardeş kullanmadım bilmiyorum ama bayağı araştırdığına göre bize bildiklerini daha ayrıntılı anlatabilir misin mesele kaç cc ye kadar takılabiliyor merak ettim

Sitelerinde gordugum egzozlar farkli markalarin 1100cc uzeri modelleri icin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst