Pazar Kuşağı - Sapanca Gölünde Kahvaltı - (Gülizar Bahçe)

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri atında ortalık şenlensin !
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bizim buralarda en kralı 12 TL
Kıymetini bileyim..

Bu yorumu okuyunca icime kurt dustu gitmedim o yuzden :mrgreen: 3 poca 1 cay ictim 27-12 : 15 Tl kardayim :)

Umarim nice kazasiz, vukuatsiz eglenceli geziler olur, fuar sebebiyle haftaici kullandim tek iznimi, bi dahaki sefere katilirim insallah :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yorumu okuyunca icime kurt dustu gitmedim o yuzden :mrgreen: 3 poca 1 cay ictim 27-12 : 15 Tl kardayim :)

Umarim nice kazasiz, vukuatsiz eglenceli geziler olur, fuar sebebiyle haftaici kullandim tek iznimi, bi dahaki sefere katilirim insallah :rendeer:

artık gel yani ferhat gezimize neşe kat senle bi başka olur geziler kafa dengi adamsın
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Ferhat'ı gören cennetlik. :)

Güzel bir gezi oldu. Herkese teşekkür ediyoruz.

Sabah BP'ye gelip sizi yolcu etmeyi düşündüm bir ara ama geç kalktığımdan olmadı. Havalar ısınıyor daha çook etkinlik demek :)

artık gel yani ferhat gezimize neşe kat senle bi başka olur geziler kafa dengi adamsın

Estağfirullah abi, o senin alçakgönüllülüğünden.:rendeer: Katılmayı ben de çok istiyorum ama haftasonuna izin biraz zor oluyor, takip ediyorum hepinizi :)

Kaza bela olmasın da çok gezeriz inş. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ufak bir motor kazası geçirdim bahar geldi herkes etkinliğe nasıl heves ettim bilemezsiniz birdahakine artık heralde geziler artar
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
2 resim koyalım buraya, gezi resimlerini ayrı başlıkta açacağız :)


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
katılım bayağı iymiş grup sürüşü için kurallar varmıydı?
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Kazasiz guzel surusler arkadaşlar, keyifli gezi yaza dogru biraz daha katilim yapariz insallah ;))
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Bende çok gelmek istiyordum ancak, motor sürmeye başladığımdan beri, boyun ve sirtim sürekli tutuluyor, böbreklerim ağrimaya başladı.Montum kışlık altıma termal içlik giyiyorum yinede ağrılarım geçmiyor.Üşütüyorum sanırım bundan dolayı gelemedim, inşallah bir dahaki gezilerde eşlik edebilirim..
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Yazın patlama olacak :)

aksi heves kırıcı yorumlar olabilir arkadaşlar, zamanla her sey oturur,
içinde yaşamadıkça anlamak zor fikrimce, kış zamanında bile sürüyoruz işte demek bile bence bir artı.. yaza çok daha güzel olacak sinyallerini veriyorsunuz :)

Bende çok gelmek istiyordum ancak, motor sürmeye başladığımdan beri, boyun ve sirtim sürekli tutuluyor, böbreklerim ağrimaya başladı.Montum kışlık altıma termal içlik giyiyorum yinede ağrılarım geçmiyor.Üşütüyorum sanırım bundan dolayı gelemedim, inşallah bir dahaki gezilerde eşlik edebilirim..

Sevgili erdost, bende aynı sorunları yasadım özellikle böbrekler souktan inanılmaz etkileniyor,
üroloji, nefroloji bölümüne bir gitmekte fayda var o bölgeyi bir toparlamak lazım yoksa devamlı tekrarlıyor... o dönemde motora dahi binmedim tamamen geçtikten sonra devam ettim ve ilaçları ara ara kullanıyorum o şekilde artmasını engelliyorum..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Kalabalık olmuş bravo. yalnız yer seçimi konusunda siz memnun kaldınız mı?
Ben eşimle ve çocuğumla cumartesi gittim. Çorba salata ve 2 levreğe 71 tl hesap ödedim. Ha bide su ama suyu getirtebilmek için 15 dakika uğraştım ve sadece 3 masa vardık mekanda. Normal çorba kasesi ile çorba geldi ama yarısına kadar doluydu, tam istemiştik dedim bu tam dediler :) sonra levrekler geldi, küçük alabalık boyutundaydı yaklasık 150 gram falandır hani carefourda kilosu 15 tl olanlardan ve tanesine 25 tl aldılar. Son zamanlardaki en yüksek hesap hizmet uyuşmazlığını yaşadım. Servis de felaketti. Dahada gitmem oraya.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yer guzeldi fiyat aslında 27 tl normal bogazda 30 tl ye acıkbufe yapıyorsunuz sonıucta . 45 den 27 ye inme olayı firmanın aslında pahalı oldugunu göseriyor . 45 tl lik açıkbüfeyi bebek-ortaköy de falan yaparsınız .

sıcak yenmesi gerkenler ( yumursa sosis gözleme patates kızartması vs )soğuktu

benim katılma amacım tamamen gezme olsun yenic evre yapalım diyeydi menuyle pek ilgilenmedik zaten acıkcası .
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
mekan güzel ilgiliydi 25 30 tllik istanbuldaki açıkbüfelerden daha lezzetliydi açıkcası ama biraz amatörler ve çevredede daha iyi bir mekan yok gibiydi :)
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
53
Grubun içindeki samimiyet, dostluk, güven, muhabbet ve heyecan her zaman çok güzel... Katılan arkadaşlarında aynı düşüncede olduğundan eminim. Farklı grupların içinde apaçi diye tabir edebileceğimiz kişilerin olmayışı, sürücülerin kendilerini bilmesi ve özellikle güvenli sürüş kurallarına uyulduğu sıcak kanlı bir grubuz. Kişilerin eşiyle geldiğinde bile ortamdan memnun kalabilecek düzeyde hoş muhabbetlerin yaşandığı bu grubun büyümesi ve grubun bu seviyeli düzeyininin bozulmaması için elimizden gelen herşeyi yapacağız...

Herkese güvenli sürüşler. Tekrar başka etkinliklerde görüşmek üzere....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst