Bizim buralarda en kralı 12 TL
Kıymetini bileyim..
Bu yorumu okuyunca icime kurt dustu gitmedim o yuzden :mrgreen: 3 poca 1 cay ictim 27-12 : 15 Tl kardayim
Umarim nice kazasiz, vukuatsiz eglenceli geziler olur, fuar sebebiyle haftaici kullandim tek iznimi, bi dahaki sefere katilirim insallah :rendeer:
Ferhat'ı gören cennetlik.
Güzel bir gezi oldu. Herkese teşekkür ediyoruz.
artık gel yani ferhat gezimize neşe kat senle bi başka olur geziler kafa dengi adamsın
Yazın patlama olacak![]()
Bende çok gelmek istiyordum ancak, motor sürmeye başladığımdan beri, boyun ve sirtim sürekli tutuluyor, böbreklerim ağrimaya başladı.Montum kışlık altıma termal içlik giyiyorum yinede ağrılarım geçmiyor.Üşütüyorum sanırım bundan dolayı gelemedim, inşallah bir dahaki gezilerde eşlik edebilirim..
Gezi fotograflar kisminda baslik acildi.