pazar günü tekirdağa denize gidiyoruz.24.06.2007

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Bu pazar ben ve kuzenim tekirdaga denize gidiyoruz,
siteye duyuruyım dedim belki gelen olur diye,kim bilir belki iki kişi gideriz,belkide 25 kişi. :p
araba ile gitmeyi düşünüyorduk ailece kuzenlerle felen ama motor daha zevkli olacagı için arabayı red dettim.

şimdi size soruyorum pazar günü tekirdağa denize gelen varmı?:queen:
not; sabah erkenden çıkılacak akşam istanbul trafigine kalınmayacak.
(8 veya 9 gibi) fikri olan varsa buyursun.

Yok mu gelen .................? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Gezi yazını yeni gördüm.Demek doğum günüme özel bir gezi düzenledin Cihan :p Teşekkür ederim :p :cherry: Söz veremem ama bir aksilik olmazsa, ben gelebilirim.Yarın sana tam bir bilgi veririm :cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
::wish::::haapppy:
Gezi yazını yeni gördüm.Demek doğum günüme özel bir gezi düzenledin Cihan :p Teşekkür ederim :p :cherry: Söz veremem ama bir aksilik olmazsa, ben gelebilirim.Yarın sana tam bir bilgi veririm :cat:

doğum günün kutlu olsun arkadaşım ::haapppy:::wish::
bu arada bende düğüne gitmek zorundayım.size iyi eğlenceler arkadaşlar.bol bol foto istiyoruz :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Gezi yazını yeni gördüm.Demek doğum günüme özel bir gezi düzenledin Cihan :p Teşekkür ederim :p :cherry: Söz veremem ama bir aksilik olmazsa, ben gelebilirim.Yarın sana tam bir bilgi veririm :cat:

Dogum günün kutlu olsun,işini ayarlada da güzelce bi deniz sefası yapalım,motoruda denizde ıslatırız:p anlaştık.:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
::wish::::haapppy: doğum günün kutlu olsun arkadaşım ::haapppy:::wish::

Çok teşekkür ederim :rendeer:

CİHAN;717153' Alıntı:
Dogum günün kutlu olsun,işini ayarlada da güzelce bi deniz sefası yapalım,motoruda denizde ıslatırız:p anlaştık.:cat:

Cihanım sağol :rendeer:

Pazar günü kooperatif'in toplantısı için Çerkezköye gidilecekmiş.Anlayacağın akşama kadar, pek bir yere ayrılamam.Yinede bir gelişme olursa ben sana ulaşırım. Şimdilik hoşçakal...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
bende corludayım bakıyım kısmetse katılrım =) burda havuz var arkdslar oraya gitsek? =D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Özer024;717305' Alıntı:
Bakarsın, Cihan'la geliriz :p :)
sabahtan çıksak akşam manavgatta oluruz,akşam denize girer,sabah çıkar akşam evde oluruz. dimi özer:cat: iki günde 1800 km yol ne dersin özer.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
sabahtan çıksak akşam manavgatta oluruz,akşam denize girer,sabah çıkar akşam evde oluruz. dimi özer:cat: iki günde 1800 km yol ne dersin özer.

Çok hayalperest gördüm seni canımmmmmmm :mrgreen:
İnsan denize girdimi nasıl yorulur bilir misin? :wiinkk: Dinlenmeden gelip, yüzüp tekrar dinlenmeden yola çıkmak haaa :cyclopsan Hiiimennnn misin sennn :p :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bak beni kızdırma gelirim hee, 13 saatte 936 km yol yaptım ben,özeride peşime takar gelirim,sonra seni de alır istanbulun yolunu tutarız, bu arada topikte kaynadı hee sıcaktan galiba:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
CİHAN;717331' Alıntı:
bak beni kızdırma gelirim hee, 13 saatte 936 km yol yaptım ben,özeride peşime takar gelirim,sonra seni de alır istanbulun yolunu tutarız, bu arada topikte kaynadı hee sıcaktan galiba:p

Benimde sevenlerim var ama gittiğim yerden 24 saat içinde dönmek zorunda değilim :) Çünkü gittiğim her yere onu da götürürüm :wiinkk: Topic gerçekten kaynadı... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst