Pazar günü antreman tadında Enduro yaptım.

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba arkadaşlar,

Pazar günü tatil günümde Antreman amaçlı ormana çıktım.Havaların düzelmesi ile birlikte artık pasımı atmaya başladım.Kısa da olsa büyük motorla Enduro için pasımı attım:)

https://youtu.be/7aaTIy2Rcws

 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Bu sefer başlıkta KTM 1190 yazmaması hayret verici. :mrgreen:

Youtube video başlığını editleme imkanınız varsa bir daha bakın derim, yazarken bir harf eksik kalmış gibi.

Bu arada tek başına dağa taşa çıkmayı tehlikeli buluyorum, özellikle böyle ağır bir motosiklet ile. Üstelik normal bir asfalt sürüşü de değil. Bazen kardeşiniz ile gidiyorsunuz ancak bu sefer teksiniz gibi, başınıza bir kaza geldiğinde size acil müdahalede bulunacak birisi olması bence çok önemli, düşme sonucu vukuu bulabilecek açık kemik kırıkları veya bilinç kaybında sonuçları çok ağır olabilir.

Veya dilim varmıyor ancak burası Türkiye, Ne zaman Enduro motor görsem aklıma Halfeti olayı gelir, canım sıkılır. Bunlar maalesef çok uzak değil bizlere. Daha dikkatli olmanız temennisi ile, selametle.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu sefer yazmadim.Aslinda oyle yazmamin sebebi tamamen marka ile arama kayitlarinda cikmasi.Yoksa baska bir amacim yok:)Aklima bile gelmedi desem yeridir.Youtube duzeltmesini yaptim cok tesekkurler.Dogru yalniz gezmenin riskleri var.Daha onceden bu kadar da cikmazdim.Ama bir yandan da tek basina dunyayi geziyor insanlar.Sikintili bir durum bir karar vermek gerekiyor.Biz zaten motirsiklet surmek gibi bir delilik yaptigimiz icin tercihimiz belli:cat:

Bu sefer başlıkta KTM 1190 yazmaması hayret verici. :mrgreen:

Youtube video başlığını editleme imkanınız varsa bir daha bakın derim, yazarken bir harf eksik kalmış gibi.

Bu arada tek başına dağa taşa çıkmayı tehlikeli buluyorum, özellikle böyle ağır bir motosiklet ile. Üstelik normal bir asfalt sürüşü de değil. Bazen kardeşiniz ile gidiyorsunuz ancak bu sefer teksiniz gibi, başınıza bir kaza geldiğinde size acil müdahalede bulunacak birisi olması bence çok önemli, düşme sonucu vukuu bulabilecek açık kemik kırıkları veya bilinç kaybında sonuçları çok ağır olabilir.

Veya dilim varmıyor ancak burası Türkiye, Ne zaman Enduro motor görsem aklıma Halfeti olayı gelir, canım sıkılır. Bunlar maalesef çok uzak değil bizlere. Daha dikkatli olmanız temennisi ile, selametle.


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

2:41'de yanlıyo motor :cherry:
Sik sik yanlamalar oluyor arazide.Kamerada pek fark edilmiyor:)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Merhaba arkadaşlar,
Pazar günü tatil günümde Antreman amaçlı ormana çıktım.Havaların düzelmesi ile birlikte artık pasımı atmaya başladım.Kısa da olsa büyük motorla Enduro için pasımı attım:)

Bu yollar bana hiç yabancı gelmiyo :) Videonun ortalarındaki o yarıklı çıkış fenaymış. Bu arada sabit bir konu açıp oraya atsan ya güncellemelerini, kaçırmayalım ;)
Bu tatil mundar oldu benim pek bişey yapamadım bi tek şu Polonezköydeki parkura gidip bir iki indim çıktım o kadar :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Yollar Tasdelen-Polonezkoy arasi.Senin de sik sik kullandigin guzergah
[Orasi aslinda dik bir tokus videoda hic belli olmamis.Cukurlarda daha fazla sikintiliQKonu basliklari degisiyor diye oyle tapmak hic aklima gelmedi.Youtube uzerinden abonellikke guncellemeler takip edilmis olur sanirim

UOTE=Selçuk Keleş;3604069]Bu yollar bana hiç yabancı gelmiyo :) Videonun ortalarındaki o yarıklı çıkış fenaymış. Bu arada sabit bir konu açıp oraya atsan ya güncellemelerini, kaçırmayalım ;)
Bu tatil mundar oldu benim pek bişey yapamadım bi tek şu Polonezköydeki parkura gidip bir iki indim çıktım o kadar :)[/QUOTE]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst