- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Pazar günü tatil günümde Antreman amaçlı ormana çıktım.Havaların düzelmesi ile birlikte artık pasımı atmaya başladım.Kısa da olsa büyük motorla Enduro için pasımı attım
https://youtu.be/7aaTIy2Rcws
Pazar günü tatil günümde Antreman amaçlı ormana çıktım.Havaların düzelmesi ile birlikte artık pasımı atmaya başladım.Kısa da olsa büyük motorla Enduro için pasımı attım
https://youtu.be/7aaTIy2Rcws