patlamayan lastikler

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
olm o siteyi ben örettim heç vakit kaybetmeden acmışsın bütün konuları olm birazınıda biz açalım lem böyle olmaz ki olm:bounce:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
93
aynı benim honda activanın tekerlerinden :p
nasıl bişeymiş la bu böyle kurşun atsan geçmicek
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mööö gibi derken arkadaşa inek mi demek istiyorsunuz ???
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
http://www.motosiklet.net/forum/videolar/43117-civilerin-delemedigi-motosiklet-tekerlegi.html

Daha önce şahsım tarafından verildi,lütfen arama yaparak ,dikkat ederek ,gözünüzü açarakkk mööö gibi bakmayarak konu açınızz

fikrimizi beyan ederken ukalalık yapmayarak, haddimizi bilerek... bu sitede modların oldugunu,konu gereksizse ilgili işlemin yapılacağının farkında olarak, insanları rencide etmeden gururunu kırmadan yapmak lazım dimi...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
fikrimizi beyan ederken ukalalık yapmayarak, haddimizi bilerek... bu sitede modların oldugunu,konu gereksizse ilgili işlemin yapılacağının farkında olarak, insanları rencide etmeden gururunu kırmadan yapmak lazım dimi...

haha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hadi cevap ver bakalım iso :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
fikrimizi beyan ederken ukalalık yapmayarak, haddimizi bilerek... bu sitede modların oldugunu,konu gereksizse ilgili işlemin yapılacağının farkında olarak, insanları rencide etmeden gururunu kırmadan yapmak lazım dimi...

biraz ağır olmuş ama haklısınız tabii,yinede bu zion nickli arkadaşın inekliğini egale etmiyorr:queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
suanda zion cevrımdısı cevrımıcı oldugunda ne olcagını merak etıorum
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
suanda zion cevrımdısı cevrımıcı oldugunda ne olcagını merak etıorum

ne olacak kendiside bana mööö der anlaşırızz,arkadaşlar herhangi bi üyeye böyle yorum yaptığımı düşünüyolar o yüzden tepki gösteriyolar hatta ukala olduğumu düşünen var ,ama zionla kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği yav sıkıldım hep beraberiz bunla artıkk:queen::queen:
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
arkadasım bu patlamayan lastıklerı turkıyede yapıyorlarmı benım bıldıgım lastıgın ıcıne bır sıvı puskurtulerek yapılıyor dıye bılıyorum bu konuda yardımlarını beklıyom
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
wallaha güzel lastikler ama nedense içime sinmedi :D
konunun içeriği bire arkadaşa mööö denmesi olmuş :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst