- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar geçen gün iş yerinde motosiklet park alanına koyduğum motorumu iş çıkışında düşürülmüş olduğunu gördüm.Hemen güvenlik kamerasından kayıtları alıp kaza anının görüntülerini aldım.Bizim işyeri servislerinden biri geri geri gelirken park halindeki motorlardan 4 tanesini biçiyor malesef.Durumu servis bölümüne ilettim,çarpan sürücüyü bulduk adam biraz utana sıkıla özür diledi kaza tutanağı tuttuk falan.
Benim motosikletim 520km de 2 haftalık yamaha r 25.Sol tarafta ayna,yan kranaj,sinyal ayak pegi,debriyaj maneti,kuyruk kranajında ve ön camda ufak hasarlar var.Şimdi bu hasarları ben 1 yıllık bindiğim motorda kendi kendime düşerek yada kaza yaparak yapmış olsam gidipte servisten değiştirmezdim.Ben ve bir çoğumuz böyle yapardık çünkü hasarlar gerçekten ufak tefek nazarlık kıvamında.Ancak olan kazayla benim hiç alakam olmaması hiç bir suucum gunahımın olmaması ve sizinde tahmin edeceğiniz gibi 2 haftalık (gelmesinide 1bucuk ay bekledim.)bir motorun üstüne nasıl titrenirse o şekilde kullandığım için bütün parçaların en ufak bir çizik olan parçanın bile değişmesini istiyorum.
Şimdi benim asıl endişem şudur ki exper gelirde bayiye hasarlar çok ufak olduğu için değişmesini kabul etmezse ne olacağı.Bayideki adama exper geldği zaman hemen beni aramasını söyledim ancak gelen exper 20 dakika falan durup hemen ayrılıyormuş.Yani adamı orda yakalayıp ikna etmem zor.İnşallah en ufak hasarlı parçalarımı bile değiştirip yine eski haline getirir motorumu.
Bunu yanında serviste değişen parçaları almak istiyorum ben.Böyle bir hakkımız varmı dır ?
Şimdiden teşekkürler.
Benim motosikletim 520km de 2 haftalık yamaha r 25.Sol tarafta ayna,yan kranaj,sinyal ayak pegi,debriyaj maneti,kuyruk kranajında ve ön camda ufak hasarlar var.Şimdi bu hasarları ben 1 yıllık bindiğim motorda kendi kendime düşerek yada kaza yaparak yapmış olsam gidipte servisten değiştirmezdim.Ben ve bir çoğumuz böyle yapardık çünkü hasarlar gerçekten ufak tefek nazarlık kıvamında.Ancak olan kazayla benim hiç alakam olmaması hiç bir suucum gunahımın olmaması ve sizinde tahmin edeceğiniz gibi 2 haftalık (gelmesinide 1bucuk ay bekledim.)bir motorun üstüne nasıl titrenirse o şekilde kullandığım için bütün parçaların en ufak bir çizik olan parçanın bile değişmesini istiyorum.
Şimdi benim asıl endişem şudur ki exper gelirde bayiye hasarlar çok ufak olduğu için değişmesini kabul etmezse ne olacağı.Bayideki adama exper geldği zaman hemen beni aramasını söyledim ancak gelen exper 20 dakika falan durup hemen ayrılıyormuş.Yani adamı orda yakalayıp ikna etmem zor.İnşallah en ufak hasarlı parçalarımı bile değiştirip yine eski haline getirir motorumu.
Bunu yanında serviste değişen parçaları almak istiyorum ben.Böyle bir hakkımız varmı dır ?
Şimdiden teşekkürler.