Pardon, geldiğini görmedim (mi?)

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Namussuz şöför, karşındaki gelen motosikleti önemsemiyorki ( aslında görmüyor ), Nasılsa durur diyor...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Minibüs şöförü hatalı, motor sürücüsü de panik yaptı, öldüm galiba deyip gözlerini kapattı herhalde......
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Minibüs sürücüsü usulüne uygun hareket ediyor. Ama sadece ufak bir sorun var.

http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/autofahrer-pennt-unfall-kennt--6295.htm

Minübüs sürücüsü usulüne uygun hareket etmiyor bence. Sollama yasağı olan bir yerde geçiş olmadığı halde karşı tarafa yanaşmaya çalışıyor. Dönmeye çalıştığı yer yol değil. Yolun görünen kısmına bakarsanız oldukça virajlı bir yol kameranın arkasında kalan alanı göremiyoruz ama orada da viraj olması muhtemel. O nedenle gelen motosikleti görmemiş olabilir. Motosiklette aşırı hızlı gelince kaçınılmaz son.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
minibüs sürücüsü kesinlikle hatalı ama motorun hızı yüksekti sanki ?
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş:pale:

Motor aşırı hızlı ve ne görebiliyor ne de görülebiliyor. :pale:

Minibüs gerektiği gibi davranmış ve son anda motoru gördüğü belli ki ani frenle durmuş.
Dikkat, minibüs kimseye çarpmadı, motor fren yaparak duramayacağı bir hızda olduğundan, ışığa yakalanan tavşan gibi dümdüz giderek yoldan çıkmış:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst