- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumun başına taş yağacak
Trol hesaplar bir de burada atarlanıyorlar ya...iyice çivisi çıktı işin...
işine bak işine,ben burda motosikletle iş yapabilirmiyim diye fikir
danışıyorum geçen ilanlarda petshop'a bile motokurye arayan gördüm
yaş 30'a girmeme 3 ay kaldı artık kurumsal firmada üç kuruş paraya sürünmek istemiyorum
yerimde saymak istemiyorum,kapı gibi a2 ehliyeti aldım elimde birşeyler olsun
şuan toplam 12 bin tlye aldığım a2 belki seneye 20 bin 30 bin olacak enflasyonun etkisiyle
ehliyeti sadece motora binmek değil iş veya para kazanmak içinde kullanabilirmiyim onu araştırıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------
Hesabın doğru olabilir, ben kdv.den gelir vergisine, muhasebe ücretinden zart zurta herşeyi ekledim. Yine de net kazancın tam olarak 60.000 TL olmayabilir diye onu belirtmek istedim.
evet vergi olayı işi bozuyor, arkadaş vergi olayınıda anlamıyorum
örnek x firma adına çalışıyorsun x firma senden komisyon ıvır zıvır kesiyor
yakıt senden,bakımlar vergiler herşey senden,x firma yoğurdun kaymağını yiyor
işçide patron gibi vergiye tutuluyor,vergi levhası çıkartmadan kuryelik yaptıran
x firmalar yokmu,veya mantıklısı bir mekanda restoranda mekanın motoruyla
maaş+ paket başı çalışmakmı aslında sanki daha mantıklı yakıt derdi bakım derdi
vergi derdi sigorta derdi yok, aslında en güzeli üzerine yük almayacan
devlet gariban işçinin tepesindeyken iş miş yapılmaz aslında