PARA KAZANMAK İÇİN A2 EHLİYET İLE HANGİ İŞLERİ YAPABİLİRİM ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2024
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumun başına taş yağacak :)

Trol hesaplar bir de burada atarlanıyorlar ya...iyice çivisi çıktı işin...

işine bak işine,ben burda motosikletle iş yapabilirmiyim diye fikir
danışıyorum geçen ilanlarda petshop'a bile motokurye arayan gördüm
yaş 30'a girmeme 3 ay kaldı artık kurumsal firmada üç kuruş paraya sürünmek istemiyorum
yerimde saymak istemiyorum,kapı gibi a2 ehliyeti aldım elimde birşeyler olsun
şuan toplam 12 bin tlye aldığım a2 belki seneye 20 bin 30 bin olacak enflasyonun etkisiyle
ehliyeti sadece motora binmek değil iş veya para kazanmak içinde kullanabilirmiyim onu araştırıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

Hesabın doğru olabilir, ben kdv.den gelir vergisine, muhasebe ücretinden zart zurta herşeyi ekledim. Yine de net kazancın tam olarak 60.000 TL olmayabilir diye onu belirtmek istedim.

evet vergi olayı işi bozuyor, arkadaş vergi olayınıda anlamıyorum
örnek x firma adına çalışıyorsun x firma senden komisyon ıvır zıvır kesiyor
yakıt senden,bakımlar vergiler herşey senden,x firma yoğurdun kaymağını yiyor
işçide patron gibi vergiye tutuluyor,vergi levhası çıkartmadan kuryelik yaptıran
x firmalar yokmu,veya mantıklısı bir mekanda restoranda mekanın motoruyla
maaş+ paket başı çalışmakmı aslında sanki daha mantıklı yakıt derdi bakım derdi
vergi derdi sigorta derdi yok, aslında en güzeli üzerine yük almayacan
devlet gariban işçinin tepesindeyken iş miş yapılmaz aslında
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
evet vergi olayı işi bozuyor, arkadaş vergi olayınıda anlamıyorum
örnek x firma adına çalışıyorsun x firma senden komisyon ıvır zıvır kesiyor
yakıt senden,bakımlar vergiler herşey senden,x firma yoğurdun kaymağını yiyor
işçide patron gibi vergiye tutuluyor,vergi levhası çıkartmadan kuryelik yaptıran
x firmalar yokmu,veya mantıklısı bir mekanda restoranda mekanın motoruyla
maaş+ paket başı çalışmakmı aslında sanki daha mantıklı yakıt derdi bakım derdi
vergi derdi sigorta derdi yok, aslında en güzeli üzerine yük almayacan
devlet gariban işçinin tepesindeyken iş miş yapılmaz aslında

Elbet her şeyin bir çözümü var ama yine de zamanın ne getireceği belli olmaz, sigortan olsun.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
işine bak işine,ben burda motosikletle iş yapabilirmiyim diye fikir
danışıyorum geçen ilanlarda petshop'a bile motokurye arayan gördüm
yaş 30'a girmeme 3 ay kaldı artık kurumsal firmada üç kuruş paraya sürünmek istemiyorum
yerimde saymak istemiyorum,kapı gibi a2 ehliyeti aldım elimde birşeyler olsun
şuan toplam 12 bin tlye aldığım a2 belki seneye 20 bin 30 bin olacak enflasyonun etkisiyle
ehliyeti sadece motora binmek değil iş veya para kazanmak içinde kullanabilirmiyim onu araştırıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------



evet vergi olayı işi bozuyor, arkadaş vergi olayınıda anlamıyorum
örnek x firma adına çalışıyorsun x firma senden komisyon ıvır zıvır kesiyor
yakıt senden,bakımlar vergiler herşey senden,x firma yoğurdun kaymağını yiyor
işçide patron gibi vergiye tutuluyor,vergi levhası çıkartmadan kuryelik yaptıran
x firmalar yokmu,veya mantıklısı bir mekanda restoranda mekanın motoruyla
maaş+ paket başı çalışmakmı aslında sanki daha mantıklı yakıt derdi bakım derdi
vergi derdi sigorta derdi yok, aslında en güzeli üzerine yük almayacan
devlet gariban işçinin tepesindeyken iş miş yapılmaz aslında

BU getir götür gibi firmaların iş modeli zaten kuryelerin sorumluluğunu üzerine almadan emek sömürüsü üzerine kurulmuş bir sistem. Bu yüzden avrupaya açıldıklarında çok tutunamadılar. Yapmaya değer bir iş değil, günde en az 12 saat motor tepesinde tehlikeli trafikte dolaş sonra 60bin kazandım zannederken onun yarısı kalsın elinde onun da çoğu motorun tamirine falan gider, anca gençleri kandırırlar. Git sanayide çalış daha iyi, en azından ustalık öğrenirsin.

Kurumsal bir yerde işin varsa en azından maaşın belli olur sigortan yatar.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Git sanayide çalış daha iyi, en azından ustalık öğrenirsin.

Abi bu söyleminde çok haklısın
Kurumsal firmada yıllarca terfi/zam beklemektense ustalık öğrenmek çok daha iyidir.
Yıllar önce bir sigorta firmasında çalışırken bir bayan arkadaşımız ani bi kararla işi bırakıp aşçılık kursuna yazılmıştı.
Kızın şuan güzel iş yapan bir pastanesi var. Plaza hayatından vazgeçmeyen bizler hala maaşa talim :)
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
işine bak işine,ben burda motosikletle iş yapabilirmiyim diye fikir
danışıyorum geçen ilanlarda petshop'a bile motokurye arayan gördüm
yaş 30'a girmeme 3 ay kaldı artık kurumsal firmada üç kuruş paraya sürünmek istemiyorum
yerimde saymak istemiyorum,kapı gibi a2 ehliyeti aldım elimde birşeyler olsun
şuan toplam 12 bin tlye aldığım a2 belki seneye 20 bin 30 bin olacak enflasyonun etkisiyle
ehliyeti sadece motora binmek değil iş veya para kazanmak içinde kullanabilirmiyim onu araştırıyorum

evet vergi olayı işi bozuyor, arkadaş vergi olayınıda anlamıyorum
örnek x firma adına çalışıyorsun x firma senden komisyon ıvır zıvır kesiyor
yakıt senden,bakımlar vergiler herşey senden,x firma yoğurdun kaymağını yiyor
işçide patron gibi vergiye tutuluyor,vergi levhası çıkartmadan kuryelik yaptıran
x firmalar yokmu,veya mantıklısı bir mekanda restoranda mekanın motoruyla
maaş+ paket başı çalışmakmı aslında sanki daha mantıklı yakıt derdi bakım derdi
vergi derdi sigorta derdi yok, aslında en güzeli üzerine yük almayacan
devlet gariban işçinin tepesindeyken iş miş yapılmaz aslında

Motorize Torbacılık yapabilirsin mesela.
Doğası gereği hiç bir yere kayıt kuyut gerekmiyor. Vergisi algısı yok.
Hatta büyüyünce baron bilem olabilirsin. (Bkz.Ayhan Bora Kaplan)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,760
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Neden sadece A2 ehliyet ile çalışmak? Biz yetiştirecek eleman bulamıyoruz. Plastik enjeksiyon.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2024
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden sadece A2 ehliyet ile çalışmak? Biz yetiştirecek eleman bulamıyoruz. Plastik enjeksiyon.

sadece A2 ehliyet değil tabi ki para nerde ben orda,hepimiz para için çalışıyoruz
para olmazsa olmaz,a2 ehliyette para edecek bir iş yoksa a2 ehliyet benim için sadece
motor kullanmak için kalır,plastik enjeksiyona peki neden yetiştirilecek eleman bulunmuyor
işin sağlık açısından bir problemimi var? az önce para nerde ben orda dedim ama sağlık
açısından hastalık yaratacak bir işse bende pek sıcak bakmam,plastik enjeksiyon işini tam bilmem
ne kadar ücrete yetiştirecek adam arıyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst