Para biriktireyim dedim psikopat oldum

Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
256
Arkadaslar ekipman diziyorum diye bi kismini aldim borca girerek , yaklasik 3 4 bin tl gibi bi borcum oldu , borca girmeden nasil alinir dedim biriktirmeye basladim, universite ogrencisiyim sozde ailemden aylik 800tl aliyorum bi hafta olmadan kumbarada 210 tl oldu nasil oldugunu anlamadim,bozukta atmıyorum artik hastalik haline geldi eve kapandim 20 20 salliyorum kumbaraya sizede öneririm ;D hayatimda ilkbirikim girisimim oldugundan bi heyecan basti , yazayim buraya dedim
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Aylık 800 , bir ay 4,5 hafta ortalama. hafta başına 177,7 tl düşüyor.

Bir haftada 220 biriktirdiysen senin borç durumu dolar gibi yükselir ay sonu :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
256
Abi sigarami iciyorum , milkshake yerine cay tercih edeyim , sigarami ucuz iceyim derken muhtesemim , borcla ilgim yok onu otomatik kykdan oduyorum,buda + ya geliyor. mayis 15de Tech90 da geliyor gibi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst