- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar ekipman diziyorum diye bi kismini aldim borca girerek , yaklasik 3 4 bin tl gibi bi borcum oldu , borca girmeden nasil alinir dedim biriktirmeye basladim, universite ogrencisiyim sozde ailemden aylik 800tl aliyorum bi hafta olmadan kumbarada 210 tl oldu nasil oldugunu anlamadim,bozukta atmıyorum artik hastalik haline geldi eve kapandim 20 20 salliyorum kumbaraya sizede öneririm ;D hayatimda ilkbirikim girisimim oldugundan bi heyecan basti , yazayim buraya dedim