panigale/göreme

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
bir önceki çanakkale gezimizden 900km (canakkale)
sonra rotayı biraz daha uzattık "1600" :)

cumartesi dinlenmek yerine scooter kiralayıp ıhlaraya gittik (207km) :)


20882899_10155103754143422_4486146512384067664_n.jpg

20883026_10155103756708422_3763256177015930168_n.jpg

20992805_10155103755153422_1332348929576929548_n.jpg

20915107_10155103755483422_4724152894064787481_n.jpg

20882814_10155103755558422_6577220714771384071_n.jpg

20992760_10155103755773422_7181656573324281242_n.jpg

20915424_10155103756453422_2945547735320446262_n.jpg

y3X7Ak.jpg

20882706_10155103756543422_6807782804595003470_n.jpg
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Bayılıyorum panigalelere ama ve lakin 2. eli parçaları ve özellikle bakım fiyatı çok korkutuyor ve de 0 km panigale nerden alınır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

Bir de hocam 2. fotoğrafın çözünürlüğü dah iyi olanı yok mu varsa link falan atar mısınız arka plan yapcamda pc ye
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
banigale'ye bineceğine bi telefon al bu fotoğraflar ne be.

ayrıca şimdi bologna'ya telefon açıyorum, hayvan telef olacak alın şunun elinden diye. veriyorum adresi b3 kat3 daire3
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Bayılıyorum panigalelere ama ve lakin 2. eli parçaları ve özellikle bakım fiyatı çok korkutuyor ve de 0 km panigale nerden alınır?
Bir de hocam 2. fotoğrafın çözünürlüğü dah iyi olanı yok mu varsa link falan atar mısınız arka plan yapcamda pc ye

bu standartta her motor maddı olarak senı uzecektır. 0 olarak nereden alınır derken? korlastan sanırım :) :)

maıl adresını verırsen orjınalını yollayabılırım, ben uyuz oluyorum 12mb foto koyanlara aynı eşşekligi yapmak istemedım

banigale'ye bineceğine bi telefon al bu fotoğraflar ne be.

ayrıca şimdi bologna'ya telefon açıyorum, hayvan telef olacak alın şunun elinden diye. veriyorum adresi b3 kat3 daire3

:) :)

*

half iron butt pani rider :p
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
[email protected] buyrun teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Hocam yanlış yazmışım kusura bakmayın çok özür dilerim [email protected] olacak o

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Tekrar atarsanız çok memnun olurum.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
[email protected] buyrun teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Hocam yanlış yazmışım kusura bakmayın çok özür dilerim [email protected] olacak o

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Tekrar atarsanız çok memnun olurum.

nopr.

attım. ılgın ıcın tesekkurler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst