Bayılıyorum panigalelere ama ve lakin 2. eli parçaları ve özellikle bakım fiyatı çok korkutuyor ve de 0 km panigale nerden alınır?
Bir de hocam 2. fotoğrafın çözünürlüğü dah iyi olanı yok mu varsa link falan atar mısınız arka plan yapcamda pc ye
banigale'ye bineceğine bi telefon al bu fotoğraflar ne be.
ayrıca şimdi bologna'ya telefon açıyorum, hayvan telef olacak alın şunun elinden diye. veriyorum adresi b3 kat3 daire3
[email protected] buyrun teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
Hocam yanlış yazmışım kusura bakmayın çok özür dilerim [email protected] olacak o
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Tekrar atarsanız çok memnun olurum.
kardeşim sen deli misin? :queen: