paletli kawasaki ve cbx 750

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178



verildimi önceden bilmiyorum

Buda benim motor sizce hangi renk yakışmış boyatacağım











 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Paletli kAwayı görmüştüm... :)

CBX 750'yi bence maviye boyat jantlarla birlikte çok güzel olmuş, kendi fikrim tabi... :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Füme çalışması çok güzel durmuş sade... Boncuk mavide iyi ama......
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
abi bu nija o haldemi yürüyo ben anlamadım:)

senin makine de mavi yada gri ikiside güzel duruyor yine kendi zevkin hangisi hoşuna gidiyorsa en güzeli o
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
ben gri düşündüm hepside farklı güzel duruyo ama gri ağır durmuş
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Gri herkezde var :)

Hepsi çok Yakışmış Motora, seçmek çok zor :p
Ama Sarı ve açık mavi biraz daha iyi gibi... :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sence cbx750 denen zımbırık biraz fazla yakmıyomu... :queen:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
66
kırmızıııııııı far ı da değiştirme bence havası kaçar.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi nası olmuş oyle güzelim motoru bozmuşlar paletle hiç beğenmedim


senin motora gri yakışır farlar bence tam süper olur anladın sen onu:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bence 2. ve 4. resimdeki rengler güzel. gri makinayı biraz eski gösteriyor.... Kawasakiyide ben yeni gördüm tekerleri iyi yamultmuşlar. Yanlız diskleri sökselermiş daha inandırıcı olurmuş... :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Turuncuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tek geçerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst