- Katılım
- 13 Ağu 2008
- Mesajlar
- 146
Öğretmenleri salaksa o çocuklar ne yapsın. Ama velilerde
mahallede acayip hava yapmışlardır "bizim kız çok yetenekli
karnının üstünden 4 kişinin bindiği motosiklet geçiyor, gelecek
yıl tır geçireceklermiş hadi hayırlısı..."
haaaaa..... yok yok, BOİNG 747 geçecek muahaha ::deliir::