Pakistanlı öğrencilerden nefes kesen gösteri

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Öğretmenleri salaksa o çocuklar ne yapsın. Ama velilerde
mahallede acayip hava yapmışlardır "bizim kız çok yetenekli
karnının üstünden 4 kişinin bindiği motosiklet geçiyor, gelecek
yıl tır geçireceklermiş hadi hayırlısı..."

haaaaa..... yok yok, BOİNG 747 geçecek muahaha ::deliir::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst