- Katılım
- 22 Şub 2012
- Mesajlar
- 109
- Konu Yazar
- #1
Tecrübelerinizi,nelere dikkat etmek gerektiği ve nelerin yapılmaması gerektiği gibi şeyleri paylaşın lütfen.
Paketi yetiştiricem diye gaza gelme, kimseyle paket yarışına gelme, dominosa asla işe girme ( diğer şirketlerin şartları daha iyi ) dükkanın kurallarına daima uy. Ben 3 ay dominosta çalıştım asla dominosa işe girmeyin ( temizlik, masa servisi vs ) paket dışında çok iş var. 3 ay boyunca aferin alarak çalıştım, geçen ayın onunda çıktım. Adisyon paramı alamadım 145 lira param kaldı içerde zehir zıkkım olsun.