Paintte yapılmış resime ihtiyacım var

Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Herkese merhaba;
Arkadaşlar bir ihtiyaç üzere paintte yapılmış renkli (fazla abartı olmayacak) resim veya resimlere ihtiyacım var. [email protected] msn adresim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Kardeşimin yıllık ödevi için paintte çizilmiş renkli resim lazım. Türü önemli değil. Nu olmaz tabiki sınıftakalır çocuk.:pr:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
paint resim önemli değil o kolayda acizane
sen kardeşin için resim istiyorsun kusura bakma ben bu oyuna alet olamam bence kardeşini oturt bilgisayarın başına kendisi karalasın güzel olmasa da kendisi yapsın derim. akıl vermek gibi bir misyonum yok sadece fikrim söylüyorum.
üzgünüm
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Kardeş yinede teşekkürler. Dediklerinin bende farkındayım. Ancak evde bilgisayar yok. (resmi işyerinde yapması için)İşyeri kendime ait olmadığı için işyerine getirme şansım yok. Bilgisayar kullanmasını bilmiyor internet kafede tek başına yapamaz. 12 lere kadar çalışıyorum ilgilenecek vaktimde yok. Kendim çizecem ona bile vaktim yok. Dolayısı ile elimden ancak bu geliyor. Teşekkürler.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bu nasıl bir ödev bilgisayar kullanmasını bilmeyen çocuğa bilgisayarda çizilmiş resim ödevi. :silent:

Yanlış anlama ama bu iş baştan yanlış. Hele kendisinin çizmemesi, çizememesi daha yanlış hadi biz zamanında yapardık ama nesil değişti değiştirelim şu eğitim anlayışımızı artık. :pr:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Al sana paintte yapılmış resim; (böyle başlığa böyle resim :p)

adsz9pr.jpg


kendi imkanlarımla yaptım hemide çok uğraştım hayrını gör :p ...
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
yahu dayanamadım
msn e ekledim seni baya bi resim var atayım sana ekle listene
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
95
işim olmaz paintle falan photoshop dersen istemediğin kadar modifiye atıyım lazım olursa haberim olsun benim msn yazıyo orda eklersen görüşürüz
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Sevgili metal;
çok teşekkür ederim. Çok makbule geçti. Bir gün dara düşersen bendende aynı ilgiyi görebilirsin.:farao:

Sevgili Stratejii;
Abiciğim saol İlgin için. Allah razı olsun.:rendeer:

Sevgili Kartalizma;
Kardeş teşekkürler. Lazım olursa kapını çalarım.:cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ya ben sadece baştaki yazını okuyup ona göre yapmıştım. Kardeşin için lazım olduğunu bilmiyordum gerekirse msn e ekle yardımcı olurum. Kusura bakma tekrardan ...
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
ya hepimiz zamanında kopya çektik : ) du yapıım bi tane en azından örnek olsun esinlenir bişiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst