Paint'le Resim Yapmak!

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Kendi çapında tartışıyor ama kiminle :) ...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu da sitemizin iftiharı omega.Kankam.Gece demeden,gündüz demeden,gecesini gündüzüne katıp eve ekmek götüren fabrikatör oğlu kardeşim.Bi gece çekilmiş bu fotoyu :salut: :salut: Çalışırken:salut: :salut:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen varya tam adisin ya :farao: iyiki bilgisayarına bi resim attık yani :pr:
olum buna arkadan vurmak denir bi kere ::stretche ::yanliss:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
muhahahaha.
metal biri bizi birbirimize düşürmeye çalışıyor herhalde. kim attı bu tartışma lafını ya? geriye baksam bulacam da üşeniyom. biri baksın bi zahmet. :queen:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Offff.... Ben bu işe burda nokta koyarım.... :p :p

wom16005ks.jpg


Not: İtina ile PHOTOSHOP dersi verilir :p :p
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Arkadaşlar, paint ile resim yapmak diye bir topic ve laf olsun diye sağdan soldan bulduğunuz resimleri buraya koymak için bir topic degil. Eğer topic webden guzel resimler bulmak vs. olsa idi anlarım da. Konu ile ilgili bisiy yapmayacak iseniz laf olsun diye iştirak etmeyin lütfen. Ben aldım paintte bişiler cizdim koydum. Eee sizin yaptığınız nedir.. Boyle PS ile efekt eklemekle cok mu buyuk oluyoruz.. Sanmıyorum. Birseyleri şov yapmak için kullanmayın lutfen. Kaldı ki şov dediğiniz şey ufak tefek plug-in'ler.. Kendiniz yapsanız canım yanmaz..
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-----------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
watercolours' Alıntı:
muhahahaha.
metal biri bizi birbirimize düşürmeye çalışıyor herhalde. kim attı bu tartışma lafını ya? geriye baksam bulacam da üşeniyom. biri baksın bi zahmet. :queen:

Abi ben foruma girmeye üşeniyorum bırak geriye bakmayı :p neyse salla ya :cherry: ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst