Paint'le Resim Yapmak!

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Evet hatta o manzarayı laptop kucakta, gercekten orda yapmış...(neresiyse :queen: )
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
şaka bir yana benim eklediğim resim tamamen paint kullanılarak yapılmış ve yapan kişi 25 ya da 250 saatte tamamlamış hangisiyse artık yalan olmasın unuttum çünkü:queen:
ehehehehhehe bunu yapan adam kör olmuş bu resmi yaptıktan sonra:p :queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
watercolours' Alıntı:
100% paint

watercoloursdesktop38qf.jpg

Bu resmi değil paintle suluboya verin onunla bile 30 sn. de çıkartırım :p. Buna benzer birşey yaptırmak isteyen varsa msn den resmi yollasın ve 30 sn. beklesin :cherry:. Ama bir gerçekte var ki örneğine bakarak yapmak kolaydır adam güzel bir düşünceden yola çıkarak yapmış resmi ...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
resim önünde. 30 saniyen var. masaüstü simgeleri dışında yap bakalım :queen:
bu resim unofficial wallpaperlar arasında en çok indirilen resim olmuştur. ne yazık ki o zaman paintin yetenekleriyle sınırlandı bu ilginç fikir.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
watercolours' Alıntı:
resim önünde. 30 saniyen var. masaüstü simgeleri dışında yap bakalım :queen:
bu resim unofficial wallpaperlar arasında en çok indirilen resim olmuştur. ne yazık ki o zaman paintin yetenekleriyle sınırlandı bu ilginç fikir.

watercoloursdesktop38qf0ih.jpg


Bu çok basit oldu 30 sn. sürmedi 15 sn. falan :p. Daha zor birşeyler iste :cherry: ...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
eee? ne yaptın ki? lost chapters'ın orada hatalı yapmışsın ne yapmışsan.
senin çıkartırım derken ne demek istediğini hala anlamadım ben bu arada.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bende senin ne saçmaladığını anlamadım :) neyse boşver ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ayrıca "sn" saniye nin kısaltmasıdır "senin" değil. Daha iyisini yapabiliyorsan buyur sen yap ...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
yaw atışmaın burda eelenelim demiş arkadaşlar ...
bunda bile bişi buluonuz tartışacak...
lütfen yane...:bounce: :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ben o Örümcek Adam'lı resmin paintle ne yapıldığını anlamadım? Ne yaptınız şimdi siz buna? :silent: "Resmi baştan paint ile yaptım" demeyin, yemem :p Hele bir de 60 saniye falan :queen:

Ee ne yapılmış bu resme paint ile?
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya arkadaşlar burası geyik muhabbeti sitesi diil lütfen bu konuyu ya geyik muhabbetleri topiğimde devam ettirin yada hiç açmayın boşu boşuna ana sayfayı meşgul ediosunuz


burası motosiklet sitesii
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
senin demedim ki, saniye dedim zaten. ben de prometheus'un dediğini diyorum işte. ne yaptın ki sen ona?

karakız, burası da konu dışı, hatırlatırım. hem tartışma falan da göremiyorum ben. yok biri tartışıyorsa da ben anlamadım o zaman.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaz geldi ya milletin kanı kaynamaya başlamış:mrgreen:.
Burada tartışacağınıza atlayın motorunuza, havalarda muazzam.

Water hocam hala motorunu almadınmı sen ? En son evine (tattoine) götürmediğin için trafikten şikayetçiydin. Benimkini bizim gezegenin bakkalı getirmişti istersen seninkine de bi el atsın.:p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
watercolours' Alıntı:
karakız, burası da konu dışı, hatırlatırım. hem tartışma falan da göremiyorum ben. yok biri tartışıyorsa da ben anlamadım o zaman.



arkadaşım dikkat edersen ben tartışma die herhangi bişey yazmadım bi dikkatli baksan nasıl olur:bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
water bak karakız bana benzemez canına okur haaa :mrgreen: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst