Paint'le Resim Yapmak!

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
20041033767zo.jpg


6 yıl önceki resmim

+


che77ch.jpg

Alberto Korda'nın Che portresi

=



che66se.jpg

Sadece Paint kullandım. Msn avatar olarak:

cheb4iq.jpg




Sizin eserleriniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
müthiş sanatsal. inanmam valla. bunu sen yapmış olamazsın. sende nerede o sanatsal zevk? :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
the ultimate art dergisinin başyazarı acilen atlamış uçağa, geliyormuş. senlen röportaj yapacakmış.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
buyurun buda benim resmim yalnız aceleyle anca bu kadar oldu kusura bakmayın:queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Johny Guevara:

Johny Reproductions ®™

(Ürünlerimizin hiç birinde Paint ve Paintten elde edilen yağ vb. maddeler kullanılmaz!)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıkcası Che Guevara'yı bu hallere sokmanızı tasvip etmiyorum.:salut:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de bir arkadaşımın vesikalığını tesadüfen ele geçirince bu hale geldi çocukcağız:cherry:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Yiyorsa paintte bunuda yapın :cherry:

totemonfiresmall7od.jpg


%100 Photo Shop üstüne tanımam ama paintte küçük işler için iyidir :) ...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ya bu maznzara ile spıdermsn gercekten paıntlemı cızıldı yoksa kafamı buluyorsunuz...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Paintte bunu yapmak için 20" monitör, bir de 10000*10000 çözünürlüğü hesaplayabilecek makine lazım. Gerisi kolay, sprey boyayla başladın mı bir haftada biter :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
spider-man tabii ki paintle boyanmadı. kesme yapıştırma montajlama kısmı paintte. gerisi hazır resim zaten. ama paint dışında hiçbir araçla düzenleme yapılmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst