Arkadaşlar, paint ile resim yapmak diye bir topic ve laf olsun diye sağdan soldan bulduğunuz resimleri buraya koymak için bir topic degil. Eğer topic webden guzel resimler bulmak vs. olsa idi anlarım da. Konu ile ilgili bisiy yapmayacak iseniz laf olsun diye iştirak etmeyin lütfen. Ben aldım paintte bişiler cizdim koydum. Eee sizin yaptığınız nedir.. Boyle PS ile efekt eklemekle cok mu buyuk oluyoruz.. Sanmıyorum. Birseyleri şov yapmak için kullanmayın lutfen. Kaldı ki şov dediğiniz şey ufak tefek plug-in'ler.. Kendiniz yapsanız canım yanmaz..