PAINT ile oynuyordum ve sonuç :)

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
PAINT ile SuperSpor modellere Negatif

Kawasaki ZX10-R Ninja
kawasakizx10rninja1zl3.jpg

Kawasaki ER-6F
er6f4is5.jpg

Suzuki Hayabusa 1300r
2006modelssuzukihyabusame3.jpg


Umarım beyenirseniz, en usttekini masaustune koydum bile :)
resimler biraz büyük, bağzı programlar (ör: Mozilla Firefox) küçülterek gösterebilir, üzerine tıklarsanız büyür :)

Ve Devamı :)

Cbr1000rr
06cbr1000rrsil1wt8.jpg

Cbr600rr
07cbr600rrblk1lp1.jpg

Cbr600f
1576605cbr600f4iredsil1kd9.jpg


Ve bir tane daha;
Suzuki 1300r
1300r11yy2.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsi cruiser super sport olmuş :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bence paint ile fazla oynama çünkü ortaya kötü sayılabilicek sonuçlar doğuruyo ve doğurmuş zaten
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
renkleri ters çevirme seçeneğinden yapılabiliyor..aynen yaptıgın gibi.. farklı oluyor,sanki motorlar BUZLUKTA DONDURULMUŞA DA benziyor... :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Alla alllaaa paint modası mı başladı :silent: :mrgreen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
sonucun kotu oldugunu dusunuyorsan belirtmen yeterli painle fazla oynama gibi tavsiyeleri senden alacak değilim...

bence gerçekçi olmasalarda görüntü olarak gayet hoş duruyorlar, siyah arka plana açık renk motor ayrıca guzzel duruyor, vede ben masaustu resmim yapacak kadar seviyorum bazılarını, tekrar diyorum fikrini belirtmen yeterliydi...

Diğer arkadaşlarada teşekkür ederim, bakın çok ugrastım gusel olmusmu demiyorum sadece negatif aalma özelligini motora uygulayınca entresan sonuclar çıktı paylasmak istedim.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Paint değil bunlar sanki. Adobe photoshop 7.0 olmasın :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
fotoshopun kalitesi ortada işte :D

benim yaptıklarım sadece PAINTteki NEGATIF alma özelliği ve negatife uyacak googldan resim aramayla gerçekleştiler, komplike bi olay diil yani :)

Resmin özelliklerinde photoshop oluşturma yazılımı olarak gözüküyor ondan yani :mrgreen:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Beğenip beğenmemek o kadar önemli değil.bir emek var ortada.Emeğine sağlık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmmmmmmm fena değilllll güzel olmus eline sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst